Ketkä muut odottaa jo Joulua 2015?
Tämän vuoden suosikkijoululauluksi on minulla nousut Joulumaa. Niin ihanan rauhallinen, iloinen, mutta samalla liikuttava. Joululaulut on pyörineet nyt kesällä päässä ja kaipaan sitä tunnelmaa ja joulun odotusta... Onko muita? :)
Kommentit (36)
Ahaa syksy on alkanut. Ensimmäinen joulu aloitus av:lla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:42"]
Tämän vuoden suosikkijoululauluksi on minulla nousut Joulumaa. Niin ihanan rauhallinen, iloinen, mutta samalla liikuttava. Joululaulut on pyörineet nyt kesällä päässä ja kaipaan sitä tunnelmaa ja joulun odotusta... Onko muita? :)
[/quote]
Kannattaa elää tässä hetkessä ja nyt. Jouluna sitten kaipaat kesää?
Kyllä, alennusmyynneistä on hyvä hankkia lahjat jo valmiiksi niin voi joulunaluspäivät keskittyä rauhassa muihin valmisteluihin.
Juuri käytiin lasten kanssa santaparkissa. Tuli niin ihana olo!
Suomessa pyhät kirjoitetaan pienellä, oppikaa jo.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:37"]Suomessa pyhät kirjoitetaan pienellä, oppikaa jo.
[/quote]
Ketä kinostaa vitun huora
[/quote]
Heh, sellaista se ap:n joulumieli sitten olikin ;)
3.8. alan odottaa, kun toi paska työ alkaa. Luoja, että mä vihaan työssä käyntiä. Tai jos sais jonkun arkistointityön, niin mikäs sitä ois tehdessä.
Joo, kyllä n. puolen vuoden päästä kinostaa, mutta nyt EI! Kyllä hulluja on moneen lähtöön. Koittakaa rauhoittua tähän hetkeen, se on onnellisen elämän edellytys.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:34"]
[/quote]
[/quote] Itse asiassa en. En edes pidä kesästä yhtä paljon kuin ihanasta, tunnelmallisesta syksystä ja talvesta? Kylmä tuuli, myrskyt, pimenevät illat... Kaunista. Ja sitten lämpimään kotiin kaakaon kanssa :) Ap
Odotan joulua 2016.
Voitin yhellä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:37"]Suomessa pyhät kirjoitetaan pienellä, oppikaa jo. [/quote] Ketä kinostaa vitun huora [/quote] Heh, sellaista se ap:n joulumieli sitten olikin ;)
[/quote] Tuo en kyllä ollut minä! :D Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]
Odotan joulua 2016.
Voitin yhellä.
[/quote] Minä menen joulu kerrallaan.. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:34"]
[/quote]
[/quote] Itse asiassa en. En edes pidä kesästä yhtä paljon kuin ihanasta, tunnelmallisesta syksystä ja talvesta? Kylmä tuuli, myrskyt, pimenevät illat... Kaunista. Ja sitten lämpimään kotiin kaakaon kanssa :) Ap
[/quote]
Tuo on sitä tunnelmointia, villasukat jalkaan, kuppi kuumaa ja viltin alle lämpimään, niin ja paljon tuikkuja ja jos on takka, niin tulet. Tunnelmoida voi syksyllä ja talvella, parasta aikaa.
No en todellakaan odota vuoden kylmimpiä ja pimeimpiä aikoja.
Lahjojen saaminen ja yhdessä olo on toki jees, mutta kesä on kesä.