Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä muut odottaa jo Joulua 2015?

Vierailija
23.07.2015 |

Tämän vuoden suosikkijoululauluksi on minulla nousut Joulumaa. Niin ihanan rauhallinen, iloinen, mutta samalla liikuttava. Joululaulut on pyörineet nyt kesällä päässä ja kaipaan sitä tunnelmaa ja joulun odotusta... Onko muita? :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vikaa päässä, jos ympäri vuoden haihattelee joulujuttuja, yäk!

Vierailija
2/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt herranjestas vielä :D Joskus oon alkanu miettiä joulua marraskuussa ja sekin on tuntunu liian aikaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laittelin jouluvaloja partsille :))

Vierailija
4/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen erityisemmin odota, kyllä se aika kuluu nopeasti sinne jouluun.

Lapsena odotin joulua kovasti ja tuntui, että aika sinne kestää ikuisuuden. Nykyään en odota joulua sen enempää kuin mitään muutakaan aikaa vuodesta ja tuntuu, että aika menee nopeasti jouluun.

Vierailija
5/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOtan syksyä vaan :) Jouluksi vois tänä vuonna lähteä pois, vaikka espanjaan!

Vierailija
6/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan ja teillä muutamilla sitä joulumieltä ei ole koskaan. Kohta on syksy ja aina paranee, joulunaika on vuoden parasta aikaa, sillä jaksaa seuraavaan jouluun. IHANAA JOULUHÖSSÖTYSTÄ!!!!

Vierailija
7/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En... Aiempina vuosina olen odottanut joulua paljon, olen jouluihminen. Viime vuosi toi muutoksen... Lapset olivat isänsä ja tämän uuden puolison lasten kanssa jouluaaton, mieheni omien lastensa ja eksänsä kanssa. Tästä joulusta tullee samankaltainen.

Vierailija
8/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:56"]

En... Aiempina vuosina olen odottanut joulua paljon, olen jouluihminen. Viime vuosi toi muutoksen... Lapset olivat isänsä ja tämän uuden puolison lasten kanssa jouluaaton, mieheni omien lastensa ja eksänsä kanssa. Tästä joulusta tullee samankaltainen.

[/quote]

Ei välttämättä tule samanlainen, jouluihmisille tapahtuu ihmeitä, älä menetä uskoasi.

Vierailija
9/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Normaalisti olisin ihan innoissani joulusta jo nyt, viimeistään elokuussa. Normaalisti joululaulut raikaisi mp3:lta jo nyt. Mutta inhottaa myöntää, että joulu on alkanut AHDISTAMAAN ja surettaa tosi paljon, että ajatuskin joulusta ei lämmitä mieltä niin kuin ennen.

Syynä ainainen säätö, missä vietämme joulun! Vanhempani haluaisivat että minä ja avopuoliso mentäisi sinne jouluksi, mutta avopuoliso ei siedä mm. Siskoani tai siskoni koiria, jotka todennäköisesti ovat myös jouluna vanhemmillani. Hänen mielestään koirat käyttäytyvät huonosti/ärsyttävät häntä (innokkaita isoja koiria, meillä pieni vanha koira). Kiva siinä sitten selittää vanhemmille että minusta olisi ok tulla, mutta avopuoliso ei halua koska siellä on Se ja Se vieras.

On ok viettää joulu kotonakin, mutta asumme kaupungissa eikä ehkä ole samaa "tunnelmaa" kuin ns. maalla. Ei pääse joulusaunaan eikä mitään. Argh! Eikä ole kiva että vanhemmille/sisarille tulee paha mieli jos eivät näe meitä jouluna, mutta en halua että avokillakaan on paha mieli. Hän pahoitti mielensä jo siitä, että suunnittelin että mentäisi porukoille.

Miksei kaikki vaan tule toimeen keskenään?!

Vierailija
10/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan, en pidä pyhistä. Ja kyllä, olen uskovainen. Pyhät silti, yyyh.

Vierailija
12/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:42"]Tämän vuoden suosikkijoululauluksi on minulla nousut Joulumaa. Niin ihanan rauhallinen, iloinen, mutta samalla liikuttava. Joululaulut on pyörineet nyt kesällä päässä ja kaipaan sitä tunnelmaa ja joulun odotusta... Onko muita? :)
[/quote]

mnä koska esikko syntyy sopivasti ennen aattoa <3

Vierailija
13/36 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään. Lapsen ensimmäinen joulu ja mietin jo joululahjaa.

Vierailija
14/36 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Ensimmäinen joulu täysin yksin. En odota.

Vierailija
15/36 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vietä joulua, niin ei tarvitse edes odottaa sitä :)

Vierailija
16/36 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:42"]

Tämän vuoden suosikkijoululauluksi on minulla nousut Joulumaa. Niin ihanan rauhallinen, iloinen, mutta samalla liikuttava. Joululaulut on pyörineet nyt kesällä päässä ja kaipaan sitä tunnelmaa ja joulun odotusta... Onko muita? :)

[/quote]

Kannattaa elää tässä hetkessä ja nyt. Jouluna sitten kaipaat kesää?

[/quote] Itse asiassa en. En edes pidä kesästä yhtä paljon kuin ihanasta, tunnelmallisesta syksystä ja talvesta? Kylmä tuuli, myrskyt, pimenevät illat... Kaunista. Ja sitten lämpimään kotiin kaakaon kanssa :) Ap

[/quote]

Tuo on sitä tunnelmointia, villasukat jalkaan, kuppi kuumaa ja viltin alle lämpimään, niin ja paljon tuikkuja ja jos on takka, niin tulet. Tunnelmoida voi syksyllä ja talvella, parasta aikaa.

[/quote]

Minä taas en odota joulua, sillä olen tunnelmoinut tuolla tavoin jo aika monta kertaa tämän kylmän kesän aikana. Odotan, että tulisi vielä lämmintä tänä kesänä.

Vierailija
17/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottavieköön ei!

Vierailija
18/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vielä. Vietetään nyt ensin tämä kesä ja syksy pois tieltä. 

Vierailija
19/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! ♡

Vierailija
20/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta heti, kun alkaa tuntua enemmän syksyltä kuin kesältä... Syyskuussa viimeistään varmaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme