Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua että lapseni olisi tekemisissä miehen siskon kanssa

Vierailija
23.07.2015 |

Itseasiassa kyse on siskopuolesta.
Tiedän myös että mieskään ei tahtoisi et meidän lapsi olisi tekemisissä tän ko. siskopuolen kanssa. Hän in vaikea ihminen, jolla ei ole tietoakaan normaalista hienotunteisuudesta. On ollut miehen mukaan aina hankala, kuvittelee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun.
Ei siis ikinä anneta vapaaehtoisesti 4v lasta hänelle hoitoon, ja jos me ois saatu päättää niin ei edes koskaan tapaisi. On kuitenkin sattunut useasti samaan aikaan esim. miehen vanhempien luokse, jossa lapsi on kiinnostunut tästä siskopuolesta. Ovat kaverustuneet siellä, vaikka on sanottu miehen isälle ettei tahdota olla tekemisissä tän siskopuolen kanssa.
Lapsella synttärit ensi kuussa, ja hän haluaisi kutsua kaikki miehen sisarukset, myös tän siskopuolen tänne meille. Me taas ei häntä haluttaisi tänne, tahdotaan pitää ko. henkilö kaukana meidän perheestä.
Miten te toimisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:14"]Mikä tässä siskopuolessa on vialla? [/quote] On hankala ihminen, aina ollut. Uskoo olevansa muiden yläpuolella, uskoo olevansa oikeutettu erikoiskohteluun. Hänessä on jotain outoa, en osaa sanoa mitä. Mä epäilen, et hän on narsisti, enkä halua sellaista ihmistä lapseni lähelle. Ap [/quote] Taas nähdään palstan taso.. Ap, pidän itseäni järkevänä ihmisenä ja kuulostaa siltä että siskopuoli on jonkinmoinen mätäpaise. Täällä alapeukkuja tulee naisilta jotka tunnistavat itsessään samoja inhottavia piirteitä ja se sattuu. Siskopuoli on valinnut asenteensa, te vanhempina olette velvollisia ajattelemaa lapsen parasta. Pitäkää se etäällä lapssesta ettei saa huonoja vaikutuksia.

[/quote]

Ei sun ap ittelles tartte vastata. Jos et halua kutsua niin et kutsu, omapahan on häpeenne.

Vierailija
42/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:14"]Mikä tässä siskopuolessa on vialla? [/quote] On hankala ihminen, aina ollut. Uskoo olevansa muiden yläpuolella, uskoo olevansa oikeutettu erikoiskohteluun. Hänessä on jotain outoa, en osaa sanoa mitä. Mä epäilen, et hän on narsisti, enkä halua sellaista ihmistä lapseni lähelle. Ap [/quote] Taas nähdään palstan taso.. Ap, pidän itseäni järkevänä ihmisenä ja kuulostaa siltä että siskopuoli on jonkinmoinen mätäpaise. Täällä alapeukkuja tulee naisilta jotka tunnistavat itsessään samoja inhottavia piirteitä ja se sattuu. Siskopuoli on valinnut asenteensa, te vanhempina olette velvollisia ajattelemaa lapsen parasta. Pitäkää se etäällä lapssesta ettei saa huonoja vaikutuksia. [/quote] Näin. Lapsi on jo puhelimessa kutsunut tän naisen paikalle, oisko teistä ok et laittais vaikka miehen isän kautta viestin et vaikka lapsi pyysikin niin olis parempi ettei sit kuitenkaan tulis. Ap

[/quote]

Ap kirjoitti vissiin itse viestin 27.

Mutta et, sä et peru lapsen kutsua. Et itsekään osaa sanoa mikä on vikana. Joten jos synttärit on kyseessä ja näet tilanteen kokoajan niin mitä tossa voi olla väärää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:14"]Mikä tässä siskopuolessa on vialla? [/quote] On hankala ihminen, aina ollut. Uskoo olevansa muiden yläpuolella, uskoo olevansa oikeutettu erikoiskohteluun. Hänessä on jotain outoa, en osaa sanoa mitä. Mä epäilen, et hän on narsisti, enkä halua sellaista ihmistä lapseni lähelle. Ap [/quote] Taas nähdään palstan taso.. Ap, pidän itseäni järkevänä ihmisenä ja kuulostaa siltä että siskopuoli on jonkinmoinen mätäpaise. Täällä alapeukkuja tulee naisilta jotka tunnistavat itsessään samoja inhottavia piirteitä ja se sattuu. Siskopuoli on valinnut asenteensa, te vanhempina olette velvollisia ajattelemaa lapsen parasta. Pitäkää se etäällä lapssesta ettei saa huonoja vaikutuksia. [/quote] Näin. Lapsi on jo puhelimessa kutsunut tän naisen paikalle, oisko teistä ok et laittais vaikka miehen isän kautta viestin et vaikka lapsi pyysikin niin olis parempi ettei sit kuitenkaan tulis. Ap

[/quote]

Ooko oikeesti tosissas?? Itte sanot sille jos et halua kutsua.

Vierailija
44/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:45"]Ap se sairas tässä kyllä tuntuu olevan... Olisin huolissani teijän lapsesta.
[/quote]

Sinä tässä omituinen olet kun haukut vierasta ihmistä sairaaksi. Miksi on mahdotonta uskoa että joku voi olla kurja ihminen? Itse ainakin olen tällaisia kohdannut. En ole ap.

Vierailija
45/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erilaistahan tässä miehen siskossa voi olla teihin verrattuna, mutta musta kyllä enempikin kuulostaa että te siis lähes kiusaatte tuota naisparkaa! Jos kerta lapsesta asti muka ollut jotain "outoa" - musta kuulostaa että sillä naisella on lähinnä älykkyyttä!
Tuskin on tahallaan teille muutenkaan tunkenut, on nähtävästi miehesi pikkusisko ja joutunut tulemaan teille pakon edessä kun on ollut vanhempiensa kanssa vaikka asioilla.
Mulla käy ihan sääliksi! Eikä tosiaankaan teitä.
Siis lapsesta asti on naista kohdeltu tuolla tavoin(?) ilman mitään pätevää syytä? Syrjitty ja seläntakana arvosteltu? Ihanko tosi?!

Vierailija
46/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:45"]Ap se sairas tässä kyllä tuntuu olevan... Olisin huolissani teijän lapsesta. [/quote] Sinä tässä omituinen olet kun haukut vierasta ihmistä sairaaksi. Miksi on mahdotonta uskoa että joku voi olla kurja ihminen? Itse ainakin olen tällaisia kohdannut. En ole ap.

[/quote]

Niin minäkin, sut ja sanon sen kanssa. Jos vaan tietyt vastaukset kelpaa niin ei kannata kysyä mitään.

Vierailija
47/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti on ihan oikeati (diagnosoidusti) persoonallisuushäiriöinen (ja narsistinen, vaikka ei narsisti), mutta en ole huomannut lapsille koituvan mitään ongelmaa siitä että tapaavat häntä sukujuhlissa ja välillä muutenkin. Pääsyy miksi emme tapaa usein on se, etten itse jaksa häntä kovin hyvin, ei se, että lapset kärsisivät hänestä jotenkin. Esikoinen on jo 7v joten jotain perspektiiviä asiaan. On oikein sydämellinen lapsille kun tapaavat. Eihän sun tarvitse lasta hänelle hoitoon antaa, mutta en ymmärrä miksi ei voisi joskus tavata. Elämässä on tultava toimeen kaikenlaisten, myös hankalien ihmisten kanssa, ja lapsen on hyvä saada tästä esimerkkiä.

Vierailija
48/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaan siitä siskosta pidä ja nyt yrittää keksiä sille vaikka mitä diagnooseja. Käy kyllä sääliks teijän lasta...

Vierailija
49/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:46"]

[/quote]

Ap kirjoitti vissiin itse viestin 27.

Mutta et, sä et peru lapsen kutsua. Et itsekään osaa sanoa mikä on vikana. Joten jos synttärit on kyseessä ja näet tilanteen kokoajan niin mitä tossa voi olla väärää? 
[/quote]

No esim. en itse halua häntä nähdä. Ja jos lapsi on jo hänet kutsunut ja hän sit jättäis tulematta niin eihän lapsi saa tietää mistä se johtuu. Sehän voi jopa auttaa siihen et lapsi ei sit tahtois olla hänen kanssa tekemisissä.
Miehellä on kuitenkin kaksi muutakin siskoa, joten ei lapsi ketään menetä.
Ap

Vierailija
50/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:46"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:14"]Mikä tässä siskopuolessa on vialla? [/quote] On hankala ihminen, aina ollut. Uskoo olevansa muiden yläpuolella, uskoo olevansa oikeutettu erikoiskohteluun. Hänessä on jotain outoa, en osaa sanoa mitä. Mä epäilen, et hän on narsisti, enkä halua sellaista ihmistä lapseni lähelle. Ap [/quote] Taas nähdään palstan taso.. Ap, pidän itseäni järkevänä ihmisenä ja kuulostaa siltä että siskopuoli on jonkinmoinen mätäpaise. Täällä alapeukkuja tulee naisilta jotka tunnistavat itsessään samoja inhottavia piirteitä ja se sattuu. Siskopuoli on valinnut asenteensa, te vanhempina olette velvollisia ajattelemaa lapsen parasta. Pitäkää se etäällä lapssesta ettei saa huonoja vaikutuksia. [/quote] Näin. Lapsi on jo puhelimessa kutsunut tän naisen paikalle, oisko teistä ok et laittais vaikka miehen isän kautta viestin et vaikka lapsi pyysikin niin olis parempi ettei sit kuitenkaan tulis. Ap [/quote] Ap kirjoitti vissiin itse viestin 27. Mutta et, sä et peru lapsen kutsua. Et itsekään osaa sanoa mikä on vikana. Joten jos synttärit on kyseessä ja näet tilanteen kokoajan niin mitä tossa voi olla väärää?  [/quote] No esim. en itse halua häntä nähdä. Ja jos lapsi on jo hänet kutsunut ja hän sit jättäis tulematta niin eihän lapsi saa tietää mistä se johtuu. Sehän voi jopa auttaa siihen et lapsi ei sit tahtois olla hänen kanssa tekemisissä. Miehellä on kuitenkin kaksi muutakin siskoa, joten ei lapsi ketään menetä. Ap

[/quote]

No sun ei tarvitse hänen kanssa ylin ystävä olla, mutta jos lapsi pitää hänestä, ei kukaan muu sisko sitä korvaa siellä synttäreillä. 

Vierailija
51/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsi kuitenkin pitää tästä siskopuolesta? Itse antaisin kyllä tulla synttäreille, eihän se ole kuin pari tuntia.

Vierailija
52/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:46"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:14"]Mikä tässä siskopuolessa on vialla? [/quote] On hankala ihminen, aina ollut. Uskoo olevansa muiden yläpuolella, uskoo olevansa oikeutettu erikoiskohteluun. Hänessä on jotain outoa, en osaa sanoa mitä. Mä epäilen, et hän on narsisti, enkä halua sellaista ihmistä lapseni lähelle. Ap [/quote] Taas nähdään palstan taso.. Ap, pidän itseäni järkevänä ihmisenä ja kuulostaa siltä että siskopuoli on jonkinmoinen mätäpaise. Täällä alapeukkuja tulee naisilta jotka tunnistavat itsessään samoja inhottavia piirteitä ja se sattuu. Siskopuoli on valinnut asenteensa, te vanhempina olette velvollisia ajattelemaa lapsen parasta. Pitäkää se etäällä lapssesta ettei saa huonoja vaikutuksia. [/quote] Näin. Lapsi on jo puhelimessa kutsunut tän naisen paikalle, oisko teistä ok et laittais vaikka miehen isän kautta viestin et vaikka lapsi pyysikin niin olis parempi ettei sit kuitenkaan tulis. Ap [/quote] Ap kirjoitti vissiin itse viestin 27. Mutta et, sä et peru lapsen kutsua. Et itsekään osaa sanoa mikä on vikana. Joten jos synttärit on kyseessä ja näet tilanteen kokoajan niin mitä tossa voi olla väärää?  [/quote] No esim. en itse halua häntä nähdä. Ja jos lapsi on jo hänet kutsunut ja hän sit jättäis tulematta niin eihän lapsi saa tietää mistä se johtuu. Sehän voi jopa auttaa siihen et lapsi ei sit tahtois olla hänen kanssa tekemisissä. Miehellä on kuitenkin kaksi muutakin siskoa, joten ei lapsi ketään menetä. Ap

[/quote]

Minä minä minä minä minä, oot kyllä hirvee äiti.

Vierailija
53/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisitko nyt vielä vähän tarkemmin, mikä tässä siskossa on niin huolestuttavaa?

Vierailija
54/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]Ap ei vaan siitä siskosta pidä ja nyt yrittää keksiä sille vaikka mitä diagnooseja. Käy kyllä sääliks teijän lasta...
[/quote]

Ei kun mä nimenomaan aluksi pidin hänestä ja kovasti, mut sit kun mies kertoi hänestä enempi niin aloin kiinnittää häneen eri tavoin huomiota. Ja sit aloin hoksaamaan niitä outouksia. Siis tää nainen on kova uhriutumaan, ja muistaa suunnilleen kaikki häntä kohtaan tehdyt vääryydet. Sellaisetkin, mihin normaalit ihmiset ei kiinnitä huomiota. Ap

Vierailija
55/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapsi tykätä enemmän siitä siskopuolesta kun äidistään x)

Vierailija
56/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]Ap ei vaan siitä siskosta pidä ja nyt yrittää keksiä sille vaikka mitä diagnooseja. Käy kyllä sääliks teijän lasta... [/quote] Ei kun mä nimenomaan aluksi pidin hänestä ja kovasti, mut sit kun mies kertoi hänestä enempi niin aloin kiinnittää häneen eri tavoin huomiota. Ja sit aloin hoksaamaan niitä outouksia. Siis tää nainen on kova uhriutumaan, ja muistaa suunnilleen kaikki häntä kohtaan tehdyt vääryydet. Sellaisetkin, mihin normaalit ihmiset ei kiinnitä huomiota. Ap

[/quote]

Niin kuten mitkä vääryydet, ne kun hänen seläntakan puhutaan hänestä paskaa jopa miehen isälle asti?

Vierailija
57/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä siskolla ei sulle ole mitään väliä, niin kuin ei ilmeisesti ole, niin ilmoita sille ettei ole tervetullut synttäreille eikä teidän elämään muutenkaan. Sinä olet aikuinen ja päätät ketä lapsesi tapaa. Ei sun lapsi sitä tätiä jää kaipaamaan, jos synttäreillä on muitakin ihmisiä ja etenkin toisia lapsia joiden kanssa leikkiä.

Vierailija
58/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:58"]Kuvailisitko nyt vielä vähän tarkemmin, mikä tässä siskossa on niin huolestuttavaa?
[/quote]

Siis kun en osaa oikein: mutta kokee olevansa etuoikeitettu: esim. kun käytti teetti remonttia niin ei suostunut maksamaan pyydettyä hintaa sillä se oli hänestä liian korkea, vaikka ei tiedä ko. alasta mitään! Sit vetosi siihen et kuitista luki mitä oli tehty, ja hänen mies sanoi et häntä on huijattu. Vaikka kuitissa ei tietenkään lukenut kaikkea, mitä on tehty. Sit tää nainen jaksaa syyllistää äitiään (miehen äitipuolta) suunnilleen jokaisesta vääryydestä mitä hänelle on koskaan tehty, ja keksii ongelmia ihan omasta päästään. Mun mies on sanonut et heillä oli hyvä perhe, mut tän naisen mielestä hänen ois varmaan pitänyt olla ainoa lapsi jota olisi sit pitänyt palvoa joka suunnasta. Väittää et hän ei muka ole saanut tarpeeksi tukea ja apua ongelmiinsa, vaikka tiedän faktana että mun mies on kokenut paljon pahempaa ja saanut aina tarvitsemansa avun.
Tällä naisella on joku prinsessa-asenne.
En osaa selittää sen paremmin, toiv. muk. esimerkit auttoi.
Ap

Vierailija
59/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:51"]Jotain erilaistahan tässä miehen siskossa voi olla teihin verrattuna, mutta musta kyllä enempikin kuulostaa että te siis lähes kiusaatte tuota naisparkaa! Jos kerta lapsesta asti muka ollut jotain "outoa" - musta kuulostaa että sillä naisella on lähinnä älykkyyttä!
Tuskin on tahallaan teille muutenkaan tunkenut, on nähtävästi miehesi pikkusisko ja joutunut tulemaan teille pakon edessä kun on ollut vanhempiensa kanssa vaikka asioilla.
Mulla käy ihan sääliksi! Eikä tosiaankaan teitä.
Siis lapsesta asti on naista kohdeltu tuolla tavoin(?) ilman mitään pätevää syytä? Syrjitty ja seläntakana arvosteltu? Ihanko tosi?!
[/quote]

Ei one kiusattu. Ja miten sanot suoraan, ei olla niin läheisiä. Enkö tahdo riidellä.
Ap

Vierailija
60/89 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:55"]Ap ei vaan siitä siskosta pidä ja nyt yrittää keksiä sille vaikka mitä diagnooseja. Käy kyllä sääliks teijän lasta... [/quote] Ei kun mä nimenomaan aluksi pidin hänestä ja kovasti, mut sit kun mies kertoi hänestä enempi niin aloin kiinnittää häneen eri tavoin huomiota. Ja sit aloin hoksaamaan niitä outouksia. Siis tää nainen on kova uhriutumaan, ja muistaa suunnilleen kaikki häntä kohtaan tehdyt vääryydet. Sellaisetkin, mihin normaalit ihmiset ei kiinnitä huomiota. Ap

[/quote]

Niin kuten mitkä vääryydet, ne kun hänen seläntakan puhutaan hänestä paskaa jopa miehen isälle asti?
[/quote]

En koe että puhutaan paskaa.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän