Syöpää sairastava hunks Jani Kokki leikattu
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072320075705_vi.shtml
Nyt oli pakko mennä leikkaukseen. Saas nähdä ehtiikö hoidot auttaa kun meni näin kauan ennen kuin suostui hoitoihin.
Kommentit (318)
Eikö nyt olisi aika aloittaa räväkkä keskustelu kun nähtiin, miten Jani Kokille kävi huuhaasta ja suuresta älämölöstä huolimatta? ANTAA TULLA PALJON KESKUSTELUA SIITÄ, PARIKO HUUHAALLA VAI EI!!!
Itse en kyllä voisi kuvitellakaan eläväni avanteen kanssa, ällöttäisi. Tulen jo valmiiksi huonovointiseksi jos näen vähääkään enempää verta.
Eikö Jani Kokin peräsuolisyöpää olisi voitu hoitaa kolloidi hopealla? Suun kautta annettuna pari litraa päivässä ja peräruiskeina. Takuulla olisi parantunut. Hoidon on keksinyt Pauliina Aarva.
Mies25 kirjoitti:
Itse en kyllä voisi kuvitellakaan eläväni avanteen kanssa, ällöttäisi. Tulen jo valmiiksi huonovointiseksi jos näen vähääkään enempää verta.
Mies15 kenties?
Itse ainakin haluaisin nähdä lasteni kasvavan aikuiseksi. Jos vaihtoehdot ovat avanne tai kuolema.
T. Neljän äiti
Hyvää kuuluu. Se saanut hopeavettä ja on täysin terve. Voi kumpa olisi aloittanut hopeaveden ajoissa.
HÖRHÖT, KUULKAAPA JA MUISTAKAA! Te mainostitte, kuinka rohkea Kokki on ja katsokaa, miten hänen kävi. Olkaapa rehellisiä! Miten kävi, PARANIKPO JANI KOKKI USKOMUSHOIDOILLA?
UUDELLE VUODELLE:
No mutta!! Kun Jani Kokki ei parantunutkaan hörhöilyllä, kansa on hiljaa! Olette kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunutkaan! Tehän olitte suuna päänä siitä, kuinka rohkea Jani Kokki oli, mutta nyt olette hiljaa! ETTE TE KURJAT AIVOTOMAT, MITÄÄN OPPINEET. Martina Aitolehtikin kirjoitti, kuinka Jani oli hänen lapsensa kummi. Se muka auttoi syövän paranemiseen! Muistellaanpas näitä hörhöjä lausuntoja!
Nyt on hyvää aikaa keskustellaJani Kokista ja uskomushoitojen tehosta. KESKUSTELUA!
EIKÖ KENELLÄKÄÄN EDELLEENKÄÄN OLE ROHKEUTTA ARVOSTELLA SITÄ, KUINKA LIISA SULKAKOSKI JA JANI KOKKI OHJASIVAT IHMISIÄ TAIKAUSKON JA KUOLEMAN TIELLE. HÄVETKÄÄ!!!
Lukekaa ihmisen aivojen uskomushoitokeskusta koskevia juttuja, pöljät!
Nyt kiertää huhu, että Jani Kokin paksunsuolen syöpä on uusinut. Kuka tietää, onko totta? Liisa Sulkakoski ainaskin on kuollut!
huhupuhettako kirjoitti:
Nyt kiertää huhu, että Jani Kokin paksunsuolen syöpä on uusinut. Kuka tietää, onko totta? Liisa Sulkakoski ainaskin on kuollut!
Jos se on poistettu, niin ei se uusi. Voi olla joku sairaus mutta ei enää sama.
Idiootti! Etkö tiedä, että syöpä voi uusia?
Vierailija kirjoitti:
:(
Mä ymmärrän Jania. Itselläni on suolistosairaus (ei syöpä mutta sitäkin on epäilty alkuvaiheessa) ja kyllä avannepussi olisi tosi iso painajainen. Välillä mietin että ennemmin kuolisin kun eläisin avanteen kanssa. Tällä hetkellä ei oo ajankohtaista mutta kaikki sympatiani Janille ja pikaista paranemista!
Tämä.
Täällä suurin osa porukasta on sellaisia, joilla ei ole henkilökohtaista kokemusta koko aiheesta.
Kiitos Liisa Sulkakoski avusta jonka sain sinulta pahaan ihottumaan. Homeopatia auttoi❤ Osanottoni lähimmäisille.
Kyllä sinä paranit, koska se oli tautisi luonnollinen kulku. EI TÄMÄ HÖRHÖ OSANNUT PARANTAA ITSEÄÄNKÄÄN OIKEASTA TAUDISTA.
Musta Janin syöpä agressiivinen eli on verenkierrossa.
Sukulaisen tilanne sama ja on kuollut, 7 kertaa leikattiin.
En ole varma mutta muistaisin näin eli syöpä leviää jos on agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:(
Mä ymmärrän Jania. Itselläni on suolistosairaus (ei syöpä mutta sitäkin on epäilty alkuvaiheessa) ja kyllä avannepussi olisi tosi iso painajainen. Välillä mietin että ennemmin kuolisin kun eläisin avanteen kanssa. Tällä hetkellä ei oo ajankohtaista mutta kaikki sympatiani Janille ja pikaista paranemista!
Tämä.
Täällä suurin osa porukasta on sellaisia, joilla ei ole henkilökohtaista kokemusta koko aiheesta.
En ymmärrä sillä nopeus on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että kukaan ei halua avannetta, mutta tämän tyypin tarinaa aikanaan lukiessa tuli vain sellainen olo että luonnonvalinta toimii. Olisi voinut mennä laivansa mukana, mutta niin se vain kuolemanpelko yllätti ja länsimainen lääketiede alkoi kelpaamaan kun hihhulihoidot eivät toimineetkaan. Minulla ei riitä yhtään sympatiaa näille homeopatiaa parannuskeinona julkisesti rummuttaville syöpäsairaille. Tässä menee kyllä vastuuta myös niille tahoille, jotka kehtaavat vailla mitään kritiikkiä uutisoida tällaisesta pelleilystä. Sama pätee rokotusvastaisuuteen. Kaikki voivat suhtautua kehoonsa ja sairauksiinsa niin kuin itse hyväksi kokevat, mutta ainoastaan sillä ehdolla että eivät riskeeraa muiden henkeä omalla typeryydellään.
Länsimainen lääketiede? Juu juu,lähtee siitä että vaikka potilas söisi pelkkää moskaa minkäänlaisia puutostiloja ei voi olla.
Huuhaaäijä maksaa julkiselle sektorille nyt paljon enemmän kuin mitä olisi maksanut, jos olisi alunperin toiminut järkevästi. Hoidot pois tuollaisilta, se kuolee kuitenkin syöpäänsä. idiootti.