Lihava tyttöystävä
Kysytäämpäs täältä neuvoja miten pitäis toimia.
Olemme nuori pari 2 vuotta yhdessä. ''Ongelmaksi'' muodostunut se että, tyttöystävä ei jaksa yrittääkään laihtua, vaikka itsekin omasta painostaan ja linjoistaan valittaa. Jos aloittaa jonkun uuden liikuntamuodon ja ruokavalion niin kestää sen viikon korkeintaan. Eli hän ei vain jaksa yrittää ja luovuttaa.
Sitten on taas pakko alkaa mättää herkkuja -,- Itse tulee liikuttua enemmän, eikä häntä kiinnosta osallistua.
Itsellä on ollut viimeisen vuoden + olo ettei seksi elämä innosta enää hänen kanssaan. Silloinkun tutustuttiin hän oli n.15kg hoikempi. En ole vain uskaltanut sanoa että, minua etoo kun näen hänen persvakonsa kun pyllistää ynnä muuta, kun läskiä roikkuu mahassa ja vyötäröllä.
Voiko sen ottaa puheeksi mitenkään, että nyt pitäis tehdä jotain? ( En halua häntä loukata enkä varsinkaan masentaa ) vaikea asia...
Ero ei ole vaihtoehto, koska hän on kiva luonteeltaan ja hyvä kokki ( =
Kommentit (64)
Naisesi ei rakasta sinua. Ei arvosta sinua tippaakaan, ei halua nähdä eteesi yhtään vaivaa, pitää sinua itsestään selvyytenä. Tod.näk. KUN ero tulee niin muija reenaa itsensä helvetin tiukkaan ja hyvään kuntoon ottaa silarit(tisseihin ja perseeseen) ja tyydyttää muita miehiä tiukaksi treenatulla pillullaan ja kirurgisesti kiristetyllä peräaukollaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:34"]
Senkin sika, älä sinä puutu meidän tyttöjen painoihin ja muotoihin. Taidat itse olla joku pakkasenraiskaama pulkannaru rimpula kuikelo, ja tämän takia näytät tyttöystäväsi vierellä pieneltä pojankoltiaiselta, koska hän on saanut vähän muotoja lisää... Mene sinä toimistorotta kuntosalille hankkimaan edes jonkinlaiset muskelit niin ehkä se kohottaisi itsetuntoasi. Kyllä tosi mies arvostaa naisellisia muotoja.
[/quote]
Jessus tätä läskien selittelyä... 15 kiloa ja hyllyvät läskit ei ole mitään "vähän muotoja lisää" tai "naisellisia muotoja" :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:34"]Senkin sika, älä sinä puutu meidän tyttöjen painoihin ja muotoihin. Taidat itse olla joku pakkasenraiskaama pulkannaru rimpula kuikelo, ja tämän takia näytät tyttöystäväsi vierellä pieneltä pojankoltiaiselta, koska hän on saanut vähän muotoja lisää... Mene sinä toimistorotta kuntosalille hankkimaan edes jonkinlaiset muskelit niin ehkä se kohottaisi itsetuntoasi.
Kyllä tosi mies arvostaa naisellisia muotoja.
[/quote]
Joku pullukka vetäsi nyt itkupotkuraivarit. :D
Oleppa hyvä ja laihduta!
Pistät kovan kovaa vasten. Sanot että jos ei laihduta niin loppuu kiemurtelu tämän meisselin ympärillä! Toi uhkaus laittaa kovemmankin muijan nöyrtymään...
Tosimies
Voisiko avuksi olla, että puhut asiasta hänen kanssaan. Kyselet miltä asia hänestä tuntuu ja kerrot rehellisesti oman huolesi. Kerrot myös ettet aio häntä jättää asian takia tai rakastaa vähenmän. Voihan myös olla että hän tarvitsee tukeasi laihdutukseen. Menette esim. Yhdessä salille tai lenkille, tsemppaat ku toinen ei jaksa. Opettelette myös uutta ruoanlaittoa jos jän tykkää kokata. Terveellisiä salaatteja ja ruokaa. Herkkujen sijaan marjoja. Ja tämä ei toimi niin että sä syöt herkkuja vieressä ja toinen kärsii vetäen salaattia vaan menette samalla ruokavaliolla molemmat. Törkeintä kuitenkin on varmasti sinun ihailu, tsemppi ja kannustus.
Olisko sillä nättiä kaveria, jonka kanssa voisit hoitaa seksipuolen?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:34"]
Senkin sika, älä sinä puutu meidän tyttöjen painoihin ja muotoihin. Taidat itse olla joku pakkasenraiskaama pulkannaru rimpula kuikelo, ja tämän takia näytät tyttöystäväsi vierellä pieneltä pojankoltiaiselta, koska hän on saanut vähän muotoja lisää... Mene sinä toimistorotta kuntosalille hankkimaan edes jonkinlaiset muskelit niin ehkä se kohottaisi itsetuntoasi. Kyllä tosi mies arvostaa naisellisia muotoja.
[/quote]
Jessus tätä läskien selittelyä... 15 kiloa ja hyllyvät läskit ei ole mitään "vähän muotoja lisää" tai "naisellisia muotoja" :D
[/quote]
kyllä 15kg on vielä naisellisia muotoja, jos menee sopivaan paikkaan eikä kaikki kerrostu vyötärölle
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:34"]Senkin sika, älä sinä puutu meidän tyttöjen painoihin ja muotoihin. Taidat itse olla joku pakkasenraiskaama pulkannaru rimpula kuikelo, ja tämän takia näytät tyttöystäväsi vierellä pieneltä pojankoltiaiselta, koska hän on saanut vähän muotoja lisää... Mene sinä toimistorotta kuntosalille hankkimaan edes jonkinlaiset muskelit niin ehkä se kohottaisi itsetuntoasi.
Kyllä tosi mies arvostaa naisellisia muotoja.
[/quote]
Joku pullukka vetäsi nyt itkupotkuraivarit. :D
Oleppa hyvä ja laihduta!
[/quote]
Olen mies, ja halusin kokeilla miltä tuntuu kirjoitella paskaa foorumeille ja ärsyttää muita. Tuntui hyvältä. Nyt ymmärrän miksi sitä tehdään.
Ja aiheesta kolmanteen, kirjoittaako tänne muka oikeasti joku naaras-sukupuolen eli nk. XX-kromosomi parin omistava nisäkäslajin edustaja????? Epäilen!!
Itse olen sitä mieltä että täällä vain 20-40v peräkammarin poijat vittuilevat toisilleen, esittäen milloin minkäkin ikäisiä ja tyyppisiä naisia :DDD
Jos täällä oikeasti joku nainen kirjoittelee niin vaadin todisteita! Kuva itsestä ja tietokoneen(tai jonkun muun näyttöpäätteen) ruudusta, jossa on vauva foorumi auki...!
Miksi aina pitää lenkkeillä laihtuakseen? Onko lenkkeily jotenkin ainoa hyväksytty liikuntamuoto lahduttamiseen? Minulle lenkkeily tarkoittaa kävelyä ja juoksua, jotka ovat äärimmäisen tylsiä lajeja ja ymmärrän jos ne eivät kaikkia tosiaan motivoi viikkoa tai kahta pidempään. Onhan maailma täynnä erilaisia liikuntamuotoja! Lenkkeily ei selvästikään ole mieluisaa kumppanillesi, koska mielenkiinto ei pysy yllä. Koittakaa keksiä yksin tai ydessä joku mieluinen harrastus hänelle. Ja älkää nyt tuijottako sitten paljon kaloreita siinä liikunnassa palaa vaan vaan pääasia, että se on mieleistä --> harrastuksesta tulee ehkä vakituinen --> auttaa painonpudotuksessa. Ja ei se liikunta yksinään laihduta ketään, huolehtikaa terveellisestä ruoasta. Se, että puputtaa vaan enemmän kasviksia ilman kunnon proteiineja ja rasvaa ei ole "terveellistä" syömistä. Ota nämä asiat rohkeasti puheeksi kumppanisi kanssa tai sitten kärsit vain hiljaa tilanteesta.
Mutta ajatelepa miltä sinusta tuntuisi, jos joskus vaikka joutuisit onnettomuuteen joka muuttaisi omaa ulkonäköäsi radikaalisti ja naisesi täällä miettisi jättäisikö sinut, koska "et ole enää samannäköinen kuin tutustuessanne"? Joo lihomiseen voin yleensä vaikuttaa toisin kuin onnettomuuksiin, mutta näin ajatuksena. Tai yhtä hyvin voit sairastua itse vakavasti ja lihoa muodottomaksi. On naiivia olettaa, että parisuhteessa kumpikin osapuoli säilyisi ulkomuodollisesti muuttumattomana läpi elämän.
Muutoksen pitää lähteä naisesta itsestään. Et voi muuta kuin tukea sitten kun/jos hän muutokseen lähtee. Jos nyt alat hänen läskeistään vihjailemaan ja valittamaan, se voi masentaa vaan entisestään. Hän tiedostaa kyllä läskinsä itsekin. Jostain pitäisi nyt vaan repiä motivaatiota laihtumiseen.
Nyt on tärkeintä miettiä, miksi tämä 15 kg on tullut. Miten elämäntavat muuttuivat teidän seurustelun alettua? Vaihtuiko pyöräily autoiluun? Eikö enään tarvi kävellä bussipysäkille? Loppuiko kaupungilla pyöriskely sohvalla kullan kainalossa makoiluun? Tämä siksi, että vaikka nyt saisi kilot jollain ihmedietillä tippumaan, niin ne helposti tulee takaisin. Eli vinkkinä yrittäkää arkenne muuttaa niin, että liikunta tulee suureksi osaksi siinä sivussa ettei varsinaisesti tarvi niin kauheesti lenkkillä ja urheilla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:17"]Naisena haluaisin kuulla asian jotenkin näin: " Rakas, tuedäthän että olet aina silmissäni kaunein. Oletko huomannut että viime aikoina sinulle on tullut painoa lisää, olen huolissani terveydestäsi. Toivoisin että alkaisit huolehtia itsestäsi paremmin. Onko jotain mitä voisin tehdä auttaakseni asiassa?"
[/quote] hahhah. Jotain rajaa nyt! Miksi naiset haluavat kuulla tuollaista bullshittiä? Ainakaan minulla parisuhde ei vienyt näköä. Vaimo oli silloin nuorena ihan kivan näköinen, hoikka ja kaunis. Mutta ei todellakaan KAUNEIN. On epäreilua vaatia mieheltään tuollaista. Minun naiseni ei tarvi olla kaunein, itsekään en ole komein.
Kiva luonteeltaan ja hyvä kokki :D
Jätä se emakko, ansaitset parempaa (seksiä)!
Onhan naisesi alusta asti ollut pikkaisen bullea jos kerran 15kg on tullut lisää ja teillä on 20kg painoeroa. Oletko sinä ihan älyttömän kuikelo vai ymmärsinkö nyt jotain väärin? :o
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:07"]Eli vinkkinä yrittäkää arkenne muuttaa niin, että liikunta tulee suureksi osaksi siinä sivussa ettei varsinaisesti tarvi niin kauheesti lenkkillä ja urheilla.
[/quote] Johan täällä on todettu, että ruokavalio on 90 % laihtumisesta. Miksi pitää jankuttaa?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:00"]Tai yhtä hyvin voit sairastua itse vakavasti ja lihoa muodottomaksi. On naiivia olettaa, että parisuhteessa kumpikin osapuoli säilyisi ulkomuodollisesti muuttumattomana läpi elämän.
[/quote] Mkään sairaus ei lihota vääjäämättä. Jos syöt liikaa, lihot. Mutta kyllähän ihmisestä näkee vanhanakin, tekeekö mitään ja paljonko syö. Jos näyttää laiskalta pullanmussuttajalta, se on se mikä vie seisokin ainakin minulta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:09"]Entä jos aloitat mukamas itse pienen "kuntokuurin" ja houkuttelet tyttöystävän mukaan? Pelailette yhdessä tennistä tai sulista, käytte lenkillä tms ihan huvin vuoksi? Ohjailet huomaamattomasti tyttöystävän pieniin, terveellisiin muutoksiin, niin ettei hän edes huomaa laihduttavansa. Lautaselle lisää kasviksia, einekset pois.. Kitukuurit ovat vihonviimeinen asia, harva niitä jaksaa viikkoa tai kahta pidempään jos verenmaku suussa yrittää laihduttaa.
[/quote]
Tuota olen ajatellutkin, esim sulkapalloa ym. :)
Ap.
Suurimpaan osaan kommentteja en jaksa vastata mitään, kun omaavat luetunymmärtämis vaikeuksia.
15kg on aika paljon kahessa vuodessa! :( Entä sitten kun/jos tulee lapsia? Lihottaa varmasti lisää! Onhan tää ehkä pinnallista, mutta kyllä kumppanin ulkonäöstä(kin) täytyy tykätä, että suhde toimii ja sänkypuuhatkin jaksaa kiinnostaa!! Jos ulkomuoto rupee ällöttään, niin se on huonompi homma! Itteä ainakin ahistais, jos mies ois 20kg hoikempi :P Tuntisin itteni norsuksi!! Mutta ei ole pelkoa että minusta norsua tulis, vaikka lapsia useampi onkin. Jotenkin se sun naisesi pitäis saaha innostuun terveellisemmistä elämäntavoista tai painohan nousee vaan...
Tsemppiä!! :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:09"]Entä jos aloitat mukamas itse pienen "kuntokuurin" ja houkuttelet tyttöystävän mukaan? Pelailette yhdessä tennistä tai sulista, käytte lenkillä tms ihan huvin vuoksi? Ohjailet huomaamattomasti tyttöystävän pieniin, terveellisiin muutoksiin, niin ettei hän edes huomaa laihduttavansa. Lautaselle lisää kasviksia, einekset pois.. Kitukuurit ovat vihonviimeinen asia, harva niitä jaksaa viikkoa tai kahta pidempään jos verenmaku suussa yrittää laihduttaa.
[/quote]
Tuota olen ajatellutkin, esim sulkapalloa ym. :)
Ap.
Suurimpaan osaan kommentteja en jaksa vastata mitään, kun omaavat luetunymmärtämis vaikeuksia.
[/quote] Mutta kun se sulkapallo ei laihduta jos menee suoraan mäkkäriin tai herkuttelemaan treenien jälkeen. Kotona sitten ansaittu suklaalevy. Onko vaikea tajuta??
Nosta ihmeessä kissa pöydälle. Kerro kuinka hänen ulkomuotonsa etoo sinua. Problem solved, sinun ei tarvitse tehdä eron eteen muuta. Voit etsiä itsellesi uutta kokkia sitten rauhassa! Tsemppiä eroon ap.