Lihava tyttöystävä
Kysytäämpäs täältä neuvoja miten pitäis toimia.
Olemme nuori pari 2 vuotta yhdessä. ''Ongelmaksi'' muodostunut se että, tyttöystävä ei jaksa yrittääkään laihtua, vaikka itsekin omasta painostaan ja linjoistaan valittaa. Jos aloittaa jonkun uuden liikuntamuodon ja ruokavalion niin kestää sen viikon korkeintaan. Eli hän ei vain jaksa yrittää ja luovuttaa.
Sitten on taas pakko alkaa mättää herkkuja -,- Itse tulee liikuttua enemmän, eikä häntä kiinnosta osallistua.
Itsellä on ollut viimeisen vuoden + olo ettei seksi elämä innosta enää hänen kanssaan. Silloinkun tutustuttiin hän oli n.15kg hoikempi. En ole vain uskaltanut sanoa että, minua etoo kun näen hänen persvakonsa kun pyllistää ynnä muuta, kun läskiä roikkuu mahassa ja vyötäröllä.
Voiko sen ottaa puheeksi mitenkään, että nyt pitäis tehdä jotain? ( En halua häntä loukata enkä varsinkaan masentaa ) vaikea asia...
Ero ei ole vaihtoehto, koska hän on kiva luonteeltaan ja hyvä kokki ( =
Kommentit (64)
Hyi. Lihavuus on kamalaa ja verrattavissa epäterveellisyydessä tupakointiin ja alkoholismiin. Lihavuus ei ole kuitenkaan sairauden aiheuttamaa juuri kenellekään. Eli kannattaa siirtyä eteenpäin.
Älä ainakaan nyt lihavaksi/läskiksi mene hyvä ihminen sanomaan! Et voi tietää, kuinka pitkäksikin ajaksi se voi jäädä vaivaamaan ja eiköhän tyttösi sen itsekin jo tajua. Mä suosittelen just tuota, et kysyt vaikka juttuseuraksi tylli lenkille ja siinä samalla hölkkäilette välillä ihan aluksi ja sitten vain rohkeasti kyselet pelikaveriksi vaikka tennikseen jne. :)
Rauhoitutaan ja keskustellaan asiallisesti!
Ensimmäinen askel on, että AP opettelee puhumaan tyttöystävänsä kanssa samaa "kieltä". Suosittelen lämpimästi tutustumaan sivustoon: http://animals.howstuffworks.com/mammals/whale7.htm
Välillä katson lihavia naisia tai pulleita. Tekee mieli naista.