Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa?

Vierailija
22.07.2015 |

Siis suomalainen kolmevitonen mies, jonka tyttöystävät on olleet Ranskasta, Italiasta, Kanadasta ja Brasiliasta. Kaikki siis pitkiä suhteita ja kihloissakin vissiin pari kertaa. Mitä ajatuksia herättää? Seurustellut vain ja ainoastaan ulkomaalaisten naisten kanssa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:19"]Kaverin poika on tollanen jota kiinnostaa vaan ulkomaalaiset. Sen syyt on ulkonäkö ja suomalaisten naisten dokaaminen. Se ei itse dokaa ja kun ajattelee niin voi olla pikkasen vaikeaa löytää absolutistia nuorta naista suomesta. 
[/quote]
Tää mies kyllä juo viiniä ja olutta ja tykkää drinkeistä. On nyt lomalla, joten melkein joka päivä lasi tai pari on otettu kun yhdessä ollaan oltu. Itse en tykkää juoda paljon alkoa kerralla joten ihan hyvä näin. Ja mies on kertonut esim että edellinen tyttöystävä (ranskalainen) ei sylkenyt lasiin. Toi ulkonäkö minua kyllä vähän huolestuttaa. Olen ihan kivan näköinen omasta mielestäni, pitkä ja hoikkakin, mutta jotenkin vaan ne instakuvat joissa tämä exä on mukana saa mut surulliseksi. Minusta ei ikinä tule sellaista ihanaa olentoa kuin se on niissä kuvissa. Ap

Vierailija
2/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hän sussa näkee, kun sua kerran tapailee. Turhaan kärsit mistään alemmuudentunteesta. Miten tahansa kauniita ne naiset olivatkaan, ne ovat exiä nyt, ja mies on kiinnostunut sinusta.

Mutta miten paljon hän oikein puhuu existään? Kyllä muakin kummastuttaisi, jos jatkuvasti mies mainitsisi jonkun exänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. En ole koskaan kuullut suomalaismiehestä, joka seurustelisi vakavasti vain ulkomaalaisten kanssa ja silti tapailisi suomalaisia naisia. Eiköhän tuollainen mies deittaile vain ulkomaalaisia naisia. Sen sijaan on ulkomaalaisia miehiä, jotka saalistavat suomalaisnaisia, mutta kelpuuttaisivat varsinaiseksi kumppaniksi vain omanmaalaisensa naisen.t. 24

Vierailija
4/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50v suomalainen mies ja naimisissa suomalaisen mukavan naisen kanssa. Harrastusteni puitteissa tunnen paljon nuoria 18-35 vuotiaita suomalaisia ja ulkomaalaisia. Lyhyesti voisin väittää, että pääsääntöisesti ulkomaalaiset naiset ovat iloisempia ja sydämellisempiä kuin suomalaiset. Asioita tarkastellaan negaation kautta. Myös nuorten miesten käytöstävat ovat pääsääntöisesti kympempiä. Tuntemani miehet varsinkin ovat itsenäisempiä ja valmiimpia maailman haasteisiin 20+ iässä, kuin vastaavan ikäiset suomalaiset. Jos jostain "valmiista pöydästä" (esim matkajärjestely) puuttuu jotain ja tulee säätöä, valitukset asiasta negatiivisella kulmalla tunee suomalaisilta. Eurooppalaiset ovat yleensä ulospäin kiitollisia kaikesta autetusta ja valmiiksi tehdystä.

Turistimatkoilla taas huomio kiinnittää pituuspainosuhteeseen ja pukeutumiseen, joka ei aina käy suomalaisten eduksi. Tässä en tarkota jenkkejä enkä englantia, vaan lähinnä Italian ja Espanjan kaupunkeja.

Jos aikakelloa käännettäisiin 25-vuotta, mutta saisin pitää elämänkokemukseni ja kielitaitoni, todennäköisesti kumppanini ei löytyisi suomesta.

Ap, voit olla ylpeä päästessäsi tuohon listaan ja tod. näk. pukeudutkin hyvin. Kielimuurin puistuminen tunteiden vivahteista saattaa pitää suhteenne pitkänä, mikäli et marmata ja tarkastele asioita negaation kautta. Tosin saattaa miehelläsi olla suomalaisuutta käytöstavoissa, mikäli mainitsemasi ulkkarisuhteet ei ole kestäneet.

Vierailija
5/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:40"]Jotain hän sussa näkee, kun sua kerran tapailee. Turhaan kärsit mistään alemmuudentunteesta. Miten tahansa kauniita ne naiset olivatkaan, ne ovat exiä nyt, ja mies on kiinnostunut sinusta.

Mutta miten paljon hän oikein puhuu existään? Kyllä muakin kummastuttaisi, jos jatkuvasti mies mainitsisi jonkun exänsä.
[/quote]
No aika paljon. Asuivat yhdessä 4 vuotta tämän ranskalaisen naisen kanssa. Erosivat viime syksynä kun mies muutti Suomeen. Ja sen Italialaisen kanssa olivat kihloissa kai 3 vuotta ja hääpäivä oli jo määrätty mutta sitten nainen petti tms. Ai niin sillä ranskalaisella on poika aikaisemmasta suhteesta ja miehellä on ikävä sitä poikaa ja skypettävät viikottain. En voi kertoa enempää ettei kukaan tunnista. Nytkin olen varmaan sanonut jo liikaa. Ap

Vierailija
6/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla oppinut liian vaateliaaksi suomalaiselle naiselle.

Vierailija
7/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa " Suomessa asioita tarkastellaan negaation kautta." (Vierailija 23.7. klo 13:50)

Vierailija
8/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies seurusteli ennen mua italialaisen ja englantilaisen kanssa. Tutustuivat yhteisen harrastuksen kautta, suomalaisia naisia ei tähän yhteisöön kuulunut. Joten mun mielestä oli aivan normaali asia. Ei ole etteikö miehelleni kelpaa suomalainen, tutustui vaan harrastuksen kautta juuri näihin naisiin jotka nyt sattuivat asumaan muualla kuin suomessa.

Vierailija
9/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:40"]Jotain hän sussa näkee, kun sua kerran tapailee. Turhaan kärsit mistään alemmuudentunteesta. Miten tahansa kauniita ne naiset olivatkaan, ne ovat exiä nyt, ja mies on kiinnostunut sinusta.

[/quote]
No aika paljon. Asuivat yhdessä 4 vuotta tämän ranskalaisen naisen kanssa. Erosivat viime syksynä kun mies muutti Suomeen. Ja sen Italialaisen kanssa olivat kihloissa kai 3 vuotta ja hääpäivä oli jo määrätty mutta sitten nainen petti tms. Ai niin sillä ranskalaisella on poika aikaisemmasta suhteesta ja miehellä on ikävä sitä poikaa ja skypettävät viikottain. En voi kertoa enempää ettei kukaan tunnista. Nytkin olen varmaan sanonut jo liikaa. Ap
[/quote]

En ymmärrä miksi existä ylipäätään pitää puhua? Eri asia jos on yhteisiä lapsia exän kanssa, mutta muuten? Minua ei ainakaan miehen entiset kiinnosta, tai ehkä kiinnostaisi mutta en tarkoituksella halua tietää heistä mitään, koska se on joka tapauksessa ihan sama millaisia exät ovat olleet. Mennyt on mennyttä ja nyt keskitytään tähän hetkeen. Eikä mieskään halua kuulla mitään minun existäni. Näin on menty viimeiset 5 vuotta eikä tarvitse pahoittaa mieltään turhasta. Suosittelen muillekin.

Vierailija
10/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:48"]Sen sijaan on ulkomaalaisia miehiä, jotka saalistavat suomalaisnaisia, mutta kelpuuttaisivat varsinaiseksi kumppaniksi vain omanmaalaisensa naisen.t. 24
[/quote]
Tästähän oli juttua vissiin Hesarissa tai jossain muussa lehdessä pari vuotta sitten. Haastateltiin Suomessa asuvia ulkkarimiehiä. Suomalaisten naisten kanssa voi pitää hauskaa mutta vaimoksi kelpaa vain esim saksalainen, britti tai ranskalainen. Samaa olen kuullut ulkomaalaisilta tuttavilta. Ehkä AP:n "mieskin" on oppinut ulkomaalaisten tavoille?

Vierailija
11/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia ajatuksia, että olen kateellinen. T: Suomalainen mies.

Vierailija
12/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa. Teininä kävin kaksilla treffeillä suomalaisen kanssa ja se riitti varsinkin kun katsonut vierestä kaverien kotimaisia sikoja. Mun ikäluokan suomalais miehiltä puuttuu perus tavat ja siisteys

Vierailija
13/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:31"]Noi maat on kaikki kehittyneitä ja vauraita Brasiliaa lukuunottamatta... Merkki siitä, että saa hyvännäköisiä naisia ja on tasokas mies. Eri asia on sit Venäjältä/Virosta/Thaimaasta naisia rahtaavat. 
[/quote]
No se brasilialainenkin oli jonkun superrikkaan lääkärin tytär. Tutustuivat jenkeissä, missä tyttö kävi koulua. Joo, kai tätä miestä voi sanoa tasokkaaksi. Minua vaan häiritsee, että puhuu sukulaisistaan Suomessa ym, mutta ei ole maininnut olleensa suomalaisen naisen kanssa aikaisemmin. Tämä vähän hämää ja mieleen tulee, ettei ehkä arvosta suomalaisuutta kumppanissa. Ap
[/quote]

Onko suomalaisuus joku meriitti parisuhteessa? Että pitäisi oikein erikseen arvostaa...

Vierailija
14/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:31"]Noi maat on kaikki kehittyneitä ja vauraita Brasiliaa lukuunottamatta... Merkki siitä, että saa hyvännäköisiä naisia ja on tasokas mies. Eri asia on sit Venäjältä/Virosta/Thaimaasta naisia rahtaavat. 
[/quote]
No se brasilialainenkin oli jonkun superrikkaan lääkärin tytär. Tutustuivat jenkeissä, missä tyttö kävi koulua. Joo, kai tätä miestä voi sanoa tasokkaaksi. Minua vaan häiritsee, että puhuu sukulaisistaan Suomessa ym, mutta ei ole maininnut olleensa suomalaisen naisen kanssa aikaisemmin. Tämä vähän hämää ja mieleen tulee, ettei ehkä arvosta suomalaisuutta kumppanissa. Ap
[/quote]

Onko suomalaisuus joku meriitti parisuhteessa? Että pitäisi oikein erikseen arvostaa...
[/quote]
Tarkoitin sillä tavalla, että mahtaako tämä mies olla kiinnostunut kanssani mitään vakavampaa suunnittelemaan. Ja mietin tätä ihan siitäkin syystä, että hän tuo esille aika usein sen että exät on ulkomaalaisia. Tulee jotenkin olo, että olisi ikäänkuin tottunut parempaan tai jotain. Ap

Vierailija
15/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odottaa edelleen kommenttejanne. Siis voiko olla sellainen mies, joka etsii ja kelpuuttaa vakisuhteeseen vain ulkomaalaisia naisia eikä lainkaan suomalaisia? Onko miehillä joku pisteytyssysteemi, jossa ulkomaalaiset, siis länsieurooppalaiset ja anerikkalaiset naiset menee suomalaisten edelle? Ap

Vierailija
16/33 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nyt ehkä hieman vainoharhainen. Kannattaisi vain ottaa asia puheeksi, jos se vaivaa. Tunnet miehen joka tapauksessa huomattavasti paremmin kuin me internetin kasvottomat henkilöt.

Tilanteessa on käsittääkseni neljä vaihtoehtoa:
A) Mies on ottanut naisystäviä sieltä, missä itsekin on ollut. Eli esim. ulkomaareissuilla tai monikulttuurillisissa piireissä. Kyseessä silkka sattuma.
B) Mies on viehtynyt ulkomaalaisten iloisuuteen ja kaikkeen siihen, mitä Suomen kasvatusympäristö ei tarjoa. Kuitenkin, nyt aikuistuttuaan, hän haluaa tutun ja turvallisen suomalaisen elämänkumppanikseen.
C) Mies on viehtynyt ulkomaalaisten iloisuuteen ja kaikkeen siihen, mitä Suomen kasvatusympäristö ei tarjoa. Nyt, ollessaan Suomessa, hän kuitenkin haluaa testata, onko suomalaisesta naisesta mihinkään.
D) Miehellä on salainen agenda kaataa naisia eri maista.

Kaikki vaihtoehdot miltei yhtä todennäköisiä. Jos mies on sydämellinen ja hyväkäytöksinen (ei pelimies), niin kallistuisin A:n tai B: puoleen.

Vierailija
17/33 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on seurustellut vakavasti vain ulkomaalaisten naisten kanssa. Nyt olemme olleet naimisissa liki 20 vuotta. Mieheni on siis ulkomaalainen, naiset olleet Ranskasta, Skotlannista, Ruotsista ja Suomesta. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
18/33 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy naisia

Vierailija
19/33 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:37"]Mun mies on seurustellut vakavasti vain ulkomaalaisten naisten kanssa. Nyt olemme olleet naimisissa liki 20 vuotta. Mieheni on siis ulkomaalainen, naiset olleet Ranskasta, Skotlannista, Ruotsista ja Suomesta. Mitä pitäisi ajatella?
[/quote]
No esim että eikö suomalainen nainen kelpaa tyttöystäväksi asti? Ap

Vierailija
20/33 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vain sattunut kohdalle?