Mies joka on seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa?
Siis suomalainen kolmevitonen mies, jonka tyttöystävät on olleet Ranskasta, Italiasta, Kanadasta ja Brasiliasta. Kaikki siis pitkiä suhteita ja kihloissakin vissiin pari kertaa. Mitä ajatuksia herättää? Seurustellut vain ja ainoastaan ulkomaalaisten naisten kanssa.
Kommentit (33)
Kaikki suomalaisnaiset ei ole mukavaa seuraa. Käytöstavat hukassa, puuttuva iloisuus, ja jotkut ovat tunteettomia ja epäkunnioittavia miehiä kohtaan.
Edellinen kämppis oli seurustellut vain ulkomaslaisten naisten kanssa, tässä tapauksessa niin päin, että suomalaiset naiset eivät halunneet juoppoa mt-ongelmaista. Ulkomaalaisille naisille blondi&sinisilmäinen mies kelpasi - aluksi - aina kunnes miehen luonne paljastui :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:53"]Kyllä oli järkyttävä uutinen.
[/quote]
Niin taustasta sen verran, että olen nyt kesällä tapaillut ko miestä. Alkaa kiinnostaa miten vakavalla mielellä hän on liikkeellä. Ja oikeasti mitä olen nähnyt kuvia kahdesta noista existä niin ovat siis käsittämättömän hyvän näköisiä. Enempää en ole kehdannut kysellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:31"]Aloittaja on nyt ehkä hieman vainoharhainen. Kannattaisi vain ottaa asia puheeksi, jos se vaivaa. Tunnet miehen joka tapauksessa huomattavasti paremmin kuin me internetin kasvottomat henkilöt.
[/quote]
Tunnen tosiaan oloni vähän vainoharhaiseksi. Enkä siksi halua ottaa asiaa esille miehen kanssa. Mietin vaan asiaa enkä saa sitä mielestäni. Jotenkin ehkä miehen käytös on saanut mut varuilleen, vaikkei todellakaan ole mikään player. On ehkä sellainen arvioiva koko ajan, ja kiinnittää huomiota sellaisiin yksityiskohtiin, joita en itse edes huomaa. Ap
Kaverin poika on tollanen jota kiinnostaa vaan ulkomaalaiset. Sen syyt on ulkonäkö ja suomalaisten naisten dokaaminen. Se ei itse dokaa ja kun ajattelee niin voi olla pikkasen vaikeaa löytää absolutistia nuorta naista suomesta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:56"]
Edellinen kämppis oli seurustellut vain ulkomaslaisten naisten kanssa, tässä tapauksessa niin päin, että suomalaiset naiset eivät halunneet juoppoa mt-ongelmaista. Ulkomaalaisille naisille blondi&sinisilmäinen mies kelpasi - aluksi - aina kunnes miehen luonne paljastui :)
[/quote]
Suoamalaisille naisille kelpaa muuten hyvin kaikenlaiset ongelmaiset miehet, niin tuskin se oli mikään este tämänkään kohdalla. Jos se vaan tykkäsi ulkomaalaisista naisista.
Valtaosa maailman miehistä eivät ole koskaan seurustellut suomalaisen naisen kanssa. Outo aloitus. Itselläni on ollut tyttöystäviä kuudestakymmenestä eri maasta ja nyt seurustelen suomalaisen naisen kanssa. Sattuma ja henkilö itsessään vaikuttaa kehen ihastuu, ei kansallisuus.
Noi maat on kaikki kehittyneitä ja vauraita Brasiliaa lukuunottamatta... Merkki siitä, että saa hyvännäköisiä naisia ja on tasokas mies. Eri asia on sit Venäjältä/Virosta/Thaimaasta naisia rahtaavat.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:31"]Noi maat on kaikki kehittyneitä ja vauraita Brasiliaa lukuunottamatta... Merkki siitä, että saa hyvännäköisiä naisia ja on tasokas mies. Eri asia on sit Venäjältä/Virosta/Thaimaasta naisia rahtaavat.
[/quote]
No se brasilialainenkin oli jonkun superrikkaan lääkärin tytär. Tutustuivat jenkeissä, missä tyttö kävi koulua. Joo, kai tätä miestä voi sanoa tasokkaaksi. Minua vaan häiritsee, että puhuu sukulaisistaan Suomessa ym, mutta ei ole maininnut olleensa suomalaisen naisen kanssa aikaisemmin. Tämä vähän hämää ja mieleen tulee, ettei ehkä arvosta suomalaisuutta kumppanissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:48"]Sen sijaan on ulkomaalaisia miehiä, jotka saalistavat suomalaisnaisia, mutta kelpuuttaisivat varsinaiseksi kumppaniksi vain omanmaalaisensa naisen.t. 24
[/quote]
Tästähän oli juttua vissiin Hesarissa tai jossain muussa lehdessä pari vuotta sitten. Haastateltiin Suomessa asuvia ulkkarimiehiä. Suomalaisten naisten kanssa voi pitää hauskaa mutta vaimoksi kelpaa vain esim saksalainen, britti tai ranskalainen. Samaa olen kuullut ulkomaalaisilta tuttavilta. Ehkä AP:n "mieskin" on oppinut ulkomaalaisten tavoille?
[/quote]
Jotain tällaista olen pahimmissa peloissani uumoillut, mutten ole uskaltanut edes asiaa ajatella. Voilo tuollainen olla totta? Miksei suomalaiben kelpaa vaimoksi näille miehille? Ap
En mä mietti tuollaisia. Hänellä nyt vaan on sellainen tsägä, että mimmi sattuu olemaan ulkomaalainen, johon iskee silmänsä. Tuskin hän mitään keräilyä harrastaa?