Sinä valkoisen maasturin bimbo, joka meinasit juuri ajaa ylitseni Hertsikassa!
Opettele liikennesäännöt! Valkoinen maasturisi oli väistämisvelvollinen saatana! Jäi puolesta metristä kiinni etten olisi jäänyt koslasi alle. Kiva varmaan oli kaahata pois paikalta kun jäin nyyhkyttämään shokkiani pientareelle.
Kommentit (19)
Se ajaja oli noin parikymppinen blondi ponnaripää, joka tuli vasemmalta ihan sata lasissa vailla minulla oli vihreä valo. Jarrutti viime hetkellä ja näin jo mielessäni että nyt se ajaa mun yli. Oon vieläkin aivan tärinä päällä enkä saa hengitystä tasaantumaan.
Joo mulla kävi niin, että bemarikuski kiilasi eteen vaikka oli väistämisvelvollinen, nosti vain kättä. Teki mieli vetää tahallaan kylkeen, mutta olisim jäänyt kakkoseksi niin en viitsinyt. Ylläri, oli mies...
No, mä olin pyörällä, tää bimbo isolla maasturilla eli ei mulla olisi siinä jakoa ollut.
Minä jäin melkeen jonkun huoran alle suojatiellä ja potkaisin autosta lasin hajalle.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:11"]No, mä olin pyörällä, tää bimbo isolla maasturilla eli ei mulla olisi siinä jakoa ollut.
[/quote]
joo tuli vaan mieleen tuosta kun väähn aikaa sitten sattui.. pointti oli se, että pois liikenteestä kiitos vaan ennen kuin osaa liikennesäännöt
Näitä liikkuu. Jos yhtään säilyy sielun ja ruumiin voimissa, niin kannattaa koittaa heittää vaikka kivellä perään.
Kerran satuin paikalle kun mulkkukuski ajoi niin läheltä tyttöä, että tyttö kaatui pyörällä. Olin itse liikkeellä jalkaisin ja näytin mulkun perään kesoa. No eikös mulkku tee pienen matkan päässä uukkarin ja tule sieltä mikkihiirenä "oliksul jotai asiaa". LOL, sanoin ettei muuta kuin, että kaadoit tytön rumalla riisikipollasi. Mulkku rauhoittui ja tyttö sai yhteystiedot (ja rekkarin) mahdollista myöhempää yhteydenottoa varten.
Olisin varmaan saanut pillua, mutta tyttö oli niin nuori vielä, etten kehdannut alkaa ehdottelemaan :D
Mua viiltää mahaan ihan hitosti. Hyi hemmetti että mä pelästyin!
Puolimetriä väliä ja sä ruikutat. Ei ollut lähelläkään!
Jos olisi puolisenttiä tai viisikin senttiä, niin se on lähellä.
Tämä on tää tärisiä ämmä,Sinulla ainakaan helppoa ole aina menee puolipäivää täristessä.
Joo, mä heitin tietysti itsekin liinat täysillä kiinni niin, että melkein kaaduin sen takia pyöräni kanssa isot ruokaostokset kyydissä. En ehtinyt shokiltani katsoa edes auton merkkiä mutta pliis, jos tunnette nuoria blondeja valkoisen maasturin kuskeja, jotka ovat ajelleet tänään juuri ennen kasia Hertsikassa niin olkaa kilttejä ja sanokaa, että opettelisi ne liikennesäännöt ettei tule ruumiita. Oli nimittäin todella lähellä ja todistajia on.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:10"]
Se ajaja oli noin parikymppinen blondi ponnaripää, joka tuli vasemmalta ihan sata lasissa vailla minulla oli vihreä valo. Jarrutti viime hetkellä ja näin jo mielessäni että nyt se ajaa mun yli. Oon vieläkin aivan tärinä päällä enkä saa hengitystä tasaantumaan.
[/quote]
Mutta vauvan av-palsta on ensimmäinen paikka mihin ilmoitat :D
Ei ne vihreät valot merkitse sitä että voi vaan vapaasti mennä,Aina pitää olla tarkkaavainen liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:12"]
Minä jäin melkeen jonkun huoran alle suojatiellä ja potkaisin autosta lasin hajalle.
[/quote]
Veditkö oikeaoppiset vandammet?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:19"]Tämä on tää tärisiä ämmä,Sinulla ainakaan helppoa ole aina menee puolipäivää täristessä.
[/quote]
Häh? En nyt tiedä mitä meinaat mutta harvoin tärisen ja koskaan ennen en ole siitä nettiin kirjoittanut. Tännekin en kovin usein mutta jos vaikka terveiset välittyisi tätä kautta tälle maanteiden prinsessalle. Siksi avauduin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:20"]
Joo, mä heitin tietysti itsekin liinat täysillä kiinni niin, että melkein kaaduin sen takia pyöräni kanssa isot ruokaostokset kyydissä. En ehtinyt shokiltani katsoa edes auton merkkiä mutta pliis, jos tunnette nuoria blondeja valkoisen maasturin kuskeja, jotka ovat ajelleet tänään juuri ennen kasia Hertsikassa niin olkaa kilttejä ja sanokaa, että opettelisi ne liikennesäännöt ettei tule ruumiita. Oli nimittäin todella lähellä ja todistajia on.
[/quote]
Missä kohtaa Hertsikkaa? Mietin, että onko yksi tuntemani tyhjäpää saanut varaisukiltaan uuden kulkupelin. Meinasi edelliselläkin ajella ihmisiä hengiltä. Kerran meinasi ajaa lastenvaunujen päälle, jalankulkijoilla vihreät ja tyhjäpää ajeli "vanhoja vihreitä" päin. Sai jarrutettua juuri ja juuri. En ole tuon ämmän kanssa enää tekemisissä sattuneista syistä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:21"]Ei ne vihreät valot merkitse sitä että voi vaan vapaasti mennä,Aina pitää olla tarkkaavainen liikenteessä.
[/quote]
Katsoin ettei ketään tule ja lähdin liikkeelle ja muija kurvasi kulman takaa todella kovaa vauhtia. Ihan yhtälailla hänen täytyy väistää ja varoa muita, varsinkin kun hänellä oli VÄISTÄMISVELVOLLISUUS.
Linnanrakentajantien isossa risteyksessä. Terkut vaan kaikille.
Anteeksi :( Olin ottanut pari paukkua ja oli kiire hakemaan lasta hoidosta.