Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painorajat vaatteille

Vierailija
22.07.2015 |

En halua olla törkeä, ymmärrän että kaikki eivät voi painollaan mitään, mutta nyt kun lämpimät säät ovat taas täällä niin olen törmännyt taas tähän klassiseen ongelmaan. Liian isot naiset lyllyttä menemään aivan liian lyhyissä/tiukoissa vaatteissa ja se saa minun silmäni vuotamaan verta ja häpeämään sitä että olen suomalainen. Jos painat yli 65kg jätä ne minishortsit suosiolla sinne kauppaan t.Mies 23.v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä, ihan sinun kiusaksesi.

Vierailija
2/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-kiloinen 185-senttinen on laiha. 65-kiloinen 150-senttinen on pulska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies ei voi kääntää katsettaan, ei voi mitään. Taas kuvani miehistä sai kolhun.

Vierailija
4/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää yli 80-kiloiset paidattomat kaljamahaäijät tuolla! Ja miehet lyhyissä shortseissa! Sheivaisivat edes ne karvajalkansa!

Vierailija
5/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun täällä palstalla ei ole äo-rajaa.

Vierailija
6/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:03"]

Mua ällöttää yli 80-kiloiset paidattomat kaljamahaäijät tuolla! Ja miehet lyhyissä shortseissa! Sheivaisivat edes ne karvajalkansa!

[/quote]

Tikahtuisin nauruun jos karvajalkainen mieheni sheivaisi kinttunsa ja keekoilisi vielä niiden kanssa shortseissa. Mieluummin katselen karvaisia miehiä kuin karvattomia.

Vierailija
7/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:58"]

En halua olla törkeä, ymmärrän että kaikki eivät voi painollaan mitään, mutta nyt kun lämpimät säät ovat taas täällä niin olen törmännyt taas tähän klassiseen ongelmaan. Liian isot naiset lyllyttä menemään aivan liian lyhyissä/tiukoissa vaatteissa ja se saa minun silmäni vuotamaan verta ja häpeämään sitä että olen suomalainen. Jos painat yli 65kg jätä ne minishortsit suosiolla sinne kauppaan t.Mies 23.v

[/quote]

Vai että oikein "mies" :D

No mene ihmeessä terapiaan ja hae samantien varhaiseläkkeelle. Muuhun teistä ei ole, jos tällaisista asioista noin mielensä pahoittaa.

Vierailija
8/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt alle 65-kiloinen, kaikki läskit kintuissa. Pitää varmaan nyt mennä kuitenkin ostamaan ne mikroshortsit, kun paino kerran sallii.

Vierailija
9/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
10/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kouluttaa silmäsi bongaamaan vain ne kaunokaiset. Itsekään en edes vilkaise rumia miehiä. Huomioni kiinnittyy vain niihin komistuksiin. Ja kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
11/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:58"]En halua olla törkeä, ymmärrän että kaikki eivät voi painollaan mitään, mutta nyt kun lämpimät säät ovat taas täällä niin olen törmännyt taas tähän klassiseen ongelmaan. Liian isot naiset lyllyttä menemään aivan liian lyhyissä/tiukoissa vaatteissa ja se saa minun silmäni vuotamaan verta ja häpeämään sitä että olen suomalainen. Jos painat yli 65kg jätä ne minishortsit suosiolla sinne kauppaan t.Mies 23.v
[/quote]
Mä olisin ihan hirvee näky 65kg. Painoin joskus 70kg ja luut törrötti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi