Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peskää ne kädet saatana siellä hoplopisssa!!!

Vierailija
22.07.2015 |

Vituttaa kun aikuiset ei pesetä lastensa käsiä tullessa eikä edes lähtiessä. EIKÄ PESE EDES OMIA KÄSIÄÄN. Pesupiste on ihan ensimmäisen tyrkyllä kun sisään mennään.
Vituttaa sekin kun räkäisiä lapsia tuodaan sinne.
Vitun kivaa vetää jossain putkessa oman lapsen perässä kun vastaan tulee joku lapsi jolta räkä valuu siimana metrin perässä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O

Vierailija
2/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mä tuun ja levitän sinne kolerapöpöjä!

Vierailija
4/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa.
[/quote]

Pöljä.

Vierailija
5/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai sieltä noron :(

Vierailija
6/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]

Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O

[/quote]Äitimyytti. Äitejä kusipäisempiä ihmisiä ei maan päältä oikeasti löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?

Vierailija
8/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti 3 :) Meillä pestään kädet, niistetään nokat ym ja ei todellakaan nuolla peräreikää mutta kaikki tämä taitaa olla turhaa kun osa elää kuin pellossa paskassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pitäisi pestä ensin oma suunsa !

Vierailija
10/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinne Hoplopiin on mennä? Ihmeen hyvin meidän lapset ovat lapsuutensa eläneet ilman Hoplopia. Sitä paitsi ihan siitä lähikaupan ostoskärrystä voi lapsillesi ottaa mukaan norot ja muut taudit. Kannattaisi käskeä kakaroiden olla nuolematta kaikkea ja kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kauniimmin :)

Vierailija
12/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhuu asiaa. Muutenkin iljettää lapsiperheiden huono hygienia.

Eipä ihme että ollaan vähän väliä pa-kataudissa, kun ei pestä käsiä, ei koteja ja koirat hinkkaavat peffaansa perheiden sohviin ja sänkyihin. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n pointin mut samalla en voi olla ihmettelemättä mikä ihmisiä noihin hoploppeihin vetää? Kävin kerran ja ei kiitos, hyi saatana mikä meteli ja siellä oikein näkee kun täit, kihomadonmunat ja norovirukset hyppii ilmassa. Kysyköä muuten joskus huviksenne miten usein pallomeren pallot pestään :X

Vierailija
14/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä niin noloon paikkaan? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan puhtaat kädet. Pesin ne juuri toissaviikolla kun kävin saunassa, enkä ole tehnyt mitään erityisen likaista. Ei niitä käsiä jatkuvasti tarvitse liottaa, vai mitä?

Vierailija
16/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:15"]

Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?

[/quote]

se mönjä ei muuten käsittääkseni tehoa noroon. Noroon auttaa vain vesi-saippuapesu.

Vierailija
17/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa. [/quote] Pöljä.

[/quote]

Osuiko..

Vierailija
18/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:15"]

Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?

[/quote]

se mönjä ei muuten käsittääkseni tehoa noroon. Noroon auttaa vain vesi-saippuapesu.

[/quote

Tartuntapesien välttäminen.

Vierailija
19/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo ei se norovirus mukava perheeseen ole saada

Vierailija
20/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:33"]

ap puhuu asiaa. Muutenkin iljettää lapsiperheiden huono hygienia.

Eipä ihme että ollaan vähän väliä pa-kataudissa, kun ei pestä käsiä, ei koteja ja koirat hinkkaavat peffaansa perheiden sohviin ja sänkyihin. Ihanaa!

[/quote]

Olen samaa mieltä. Toisaalta nämä kurapellossa mukuloitaan kasvattavat omaavat hyvän immuniteetin ja me hygieniahysteerikot sairastutaan näiden em. paskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän