Mikä kuva sinulla on pankkikortissa?
Kommentit (27)
Kultakortti on hieno ilman turhia kuvia
Huomasin ettei platinakortilla saa kuin tyrkkynaisia niin painatin korttiin myös kuvan peniksestäni.
Saako pankkikorttiin valita ihan minkä kuvan vaan?
Kyselen tyhmiä, koska minulla ei ole minkäänlaista maksukorttia (kivittäkää vaan....)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:16"]Saako pankkikorttiin valita ihan minkä kuvan vaan?
Kyselen tyhmiä, koska minulla ei ole minkäänlaista maksukorttia (kivittäkää vaan....)
[/quote]
Mä ainakin sain. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:16"]Saako pankkikorttiin valita ihan minkä kuvan vaan?
[/quote]
Mä ainakin sain. Ap
[/quote]
Tai siis ei ihan mitä vaan. Pankkivirkailija näytti vaihtoehdot, olisko ollu jotain 5-6kpl. Mä valitsin niistä suloisimman, eli tuon pupun. :-) Ap
Dansken korteissa Kekkonen ja Stenwallin ankka.
Kesäkuva. Hienoin! En vaihda ikinä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:16"]Saako pankkikorttiin valita ihan minkä kuvan vaan?
[/quote]
Riippuu pankista. OP:lla saa mutta tietääkseni esim Nordealla on pelkkä sininen korttipohja?
Nordealla saa ihan mistä omasta kuvastaan, tai kai ne tosiaan karsii penikset pois ja sen sellaiset, mutta minulla on itseottamani kuva eräästä nähtävyydestä kortissani. Ekalla kerralla se maksoi ja seuraavaan korttiin se tuli sitten ilmaiseksi.
Nordealla ainakin saa ihan minkä kuvan tahansa, nettipankissa saa helposti valittua kuvan suoraan tietokoneelta.
Mul on vihertävä, ei kuvaa. Tapiolan kortti ja ei ollut mitään vaihtaehtoja valittavana.
Urho Kaleva tietenkin. Ennen oli Visassa Ganesin jätkät siellä jenkin takapenkillä, mutta sitä ei saa enää.
Jotain heinänkorsia näyttää olevan.