Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä karkit pitää imeskellä/pureskella makunautinnon maksimoimiseksi?

Vierailija
22.07.2015 |

Mun pitää imeskellä Fazerin sininen suklaa yksitellen pala palalta. Taivaallisen hyvää, kun antaa sen sulaa rauhassa suussa. Oon varmaan imeskelly 5 palaa siinä ajassa, kun mies on hotkaissut jo koko levyn. :-P

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:46"]Jossain Remix-pusseissa on sellainen iso kolmionmuotoinen karkki, jossa on kirpeä päällys. Aina on pakko imeskellä se kirpeä päällys ekana pois sitten vasta voi popsia koko karkin suuhunsa. :-P
[/quote]
Ai kauhua kun tuli kylmät väreet. :D mä jätän ne keltaset aina syömättä, liian kirpeä mun suuhun.
[/quote]
Kyllä se vähän kirpsakkaa on, mutta se siinä just onkin parasta. Nam!!!! Kaivelen aina ensimmäiseksi ne kaikki isot kolmiot sieltä pussista. ♡

Vierailija
22/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ufot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:43"]

Jotkut karkit pitää syödä sillä tavalla että ottaa namun käteen ja puraisee siitä puolet ja ensin syö sen puolikkaan ja sitten toisen puolikkaan. Esim. sellaiset viinikumimaiset sitkeät valkeat karkit joissa on vähän kuin vaniljan maku... niitä on jossain sekakarkkipusseissa. Niissä tuo puraisu on se juttu. Ja fudgeissa, jotka tosin ovat niin isojakin ettei sellaista voi tunkea kerralla suuhun. Fudgen voi tosin repiä myös käsin.

Pienenä söin fazerin parhain-sekoituksesta sen jääkarhukarkin niin että yritin syödä mahdollisimman paljon kovaa kuorta pois ja vikana sisuksen.

Englanninlakuissa minun pitää ne eri kerrokset erotella. Lakuosan syön viimeiseksi. :D Samoin ohutkuorisissa täytelakupaloissa usein syön ekana sen kuoren. Jos se on sellainen moniosainen täytelaku niin pureskelen hitaasti kun on kiva kun jokainen lokero menee erikseen rikki, vähän kuin kuplamuovin poksauttelussa. 

[/quote]

Mäkin olen tehnyt tuota englanninlakritsikuorintaa pienenä :D Ja Karnevaalikekseistä nuolin ensin kuorrutuksen ja söin sitten vasta itse keksin(tekisin niin vieläkin,jos kehtaisin.)

Vierailija
24/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:20"]

Millainen Pipsa syö kokonaisen suklaalevyn kerralla!?

[/quote]

Ja minä. 163 cm.

Vierailija
25/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan on tämä ketju auki ja mässytän remix-pussia. Oon samaa mieltä niistä kirpeistä kolmioista, ne on pakko imeskellä!

Vierailija
26/32 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syön täytesuklaakonvehteja joita on erilaisia samassa rasiassa yksikseni, minulla on tapana ensin puraista pieni pala/konvehdin pohja pois ja katsoa, miltä se täyte näyttää ennen kuin syön koko konvehdin :). Tekeeköhän kukaan muu niin?

Vierailija
27/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä on tullut, mutta olen pienestä lähtien aina nuollut vaaleanruskean (mokka) Carneval-keksin päällisen. Jopa niin että joskus kielestä alkoi vuotamaan verta. Mitään muita niistä mauista (enkä mitään muitakaan keksejä) en ole nuollut, mutta jostain syystä tuota :) Ehkäpä johtuu siitä että lapsena sai makeaa niin harvoin että yritti pitkittää sitä nautintoa mahdollisimman kauan.

Vierailija
28/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:43"]Kun syön täytesuklaakonvehteja joita on erilaisia samassa rasiassa yksikseni, minulla on tapana ensin puraista pieni pala/konvehdin pohja pois ja katsoa, miltä se täyte näyttää ennen kuin syön koko konvehdin :). Tekeeköhän kukaan muu niin?
[/quote]
Mä purasen niistä toffee ja minttukarkeista päältä eka "kannen" pois ja sitten vasta syön loput :D

Vierailija
29/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:20"]Millainen Pipsa syö kokonaisen suklaalevyn kerralla!?
[/quote] Meidän teini 13v :D.

On hoikka tyttö eikä syö muuten paljoa mutta suklaat näkyvät menevän nopeaa.

Vierailija
30/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkaria pitää imeskellä

Vierailija
31/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:43"]Kun syön täytesuklaakonvehteja joita on erilaisia samassa rasiassa yksikseni, minulla on tapana ensin puraista pieni pala/konvehdin pohja pois ja katsoa, miltä se täyte näyttää ennen kuin syön koko konvehdin :). Tekeeköhän kukaan muu niin?
[/quote]

Mä irrotan hampailla sen paksun pohjan, jemmaan jonnekin poskeen täytteen ja pureskelen pohjan. Sitten annan täyteosan sulaa suussa.

Vierailija
32/32 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder buenosta purasen eka sen alaosan pois ja sitten vasta syön sen "parhaan" osan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi