Mikä on vialla kauniissa kivassa tytössä?
Tutustuin pari vkoa sitten yhteen samanikäiseen tyttöön somessa. Mennään kahville lauantaina. On kaunis, kiltti ja mukava. Kysyin, että onko seurustellut aikaisemmin tms. ja vastaus oli, ettei ole koskaan edes käynyt "treffeillä". Jatkoin kyselemistä ja ei ole kuulemma ollut ikinä poikien suosiossa. Ollaan molemmat 18-vuotiaita.
Kommentit (28)
Minä miehenä olisin otettu jos saisin olla neidin ensimmäinen treffi- ja seurustelukumppani. Älä hyvä mies ajattele että hänessä olisi jotain vikaa!
Miksi oletaan, että toisessa on auttamatta vikaa, jos tekee toisenlaisia valintoja eikä huoraa kylillä joka jätkän kyljessä joka saattuu päin katsomaan.
Todennäköisesti koulukiusattu tai jotenkin muuten luonnevammainen.
Ei jokaisella tytöllä ole tarvetta jakaa kaikille vastaantuleville karvanopille jo 15-vuotiaasta saakka.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:00"]
Todennäköisesti koulukiusattu tai jotenkin muuten luonnevammainen.
[/quote]Kiusaajat ovat luonnevammaisia, eivät kiusatut.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:59"]Ikävä asenne sinulla, miksi hänessä olisi jotain vikaa? [/quote] No.. Koska oletan että kaikilla kauniilla tytöillä olisi edes jonkin sortin kokemusta. Omassa kaveripiirissä myös ne ei-niin-kauniit ovat kyllä saaneet huomiota. Ap [/quote]Luuletko, että hän heti kertoo sinulle kaiken itsestään? Ilman kumppania sinäkin olet, mitä vikaa sinussa on? [/quote] Ei paljon mikään, kun oon aikaisemminkin muille kelvannut. Ap
[/quote]Just, herra täydellinen. Tee tytölle palvelus ja peru treffit.
[/quote]
Jep, ehkä se tyttö on kohdannut vaan sun kaitaisia, ap. Ja tajunnut että pystyy parempaankin.
Mä seurustelun vasta 25-vuotiaana ensimmäistä kertaa. En ihastu kovin helposti, enkä halunnut seurustella vain tavan vuoksi jonkun lähinnä veljeltä tuntuvan kanssa. Ne muutamat joihin ihastuin, eivät halunneet sitoutua, vaikka sainkin kuulla olevani "vaimomateriaalia". Tavallaan arvostankin sitä, etteivät leikkineet tunteillani.