Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että mieheni jättää minut

Vierailija
22.07.2015 |

Aika ajoin mua vaivaa tunne että pitäis lähtee suhteesta, ennenkun mut jätetään. Meillä on kaikki hyvin, ja mies on sanonu et se ei ikinä jättäis, ja pitäis uskoo ku se ei oo mikää teini kuotenkaan ollut moneen vuoteen . Pelkään kokoajan että löytää paremman tai jotain tapahtuu enkä tiedö miten voin olla luottavaisin mielin. Mies haluisi lapsia ja niin minäkin, nyt on vaan elämämtilanne sellainen että emme sitä vielä ala yrittämään ja huolehdimme ehkäisystä. Pelkään vaan että jos tuun raskaaksi niin sitten miehestä tulee ihan sika ja mä oon vaan äitihahmo jota ei kunnioiteta, ei millään pahalla mutta täältä oon lukenu vastaavia tarinoita aika paljon. Ja sit kun lapsi on, ei suhteestakaan lähdetä noin vaan, jos asiat muuttuu. Haluaisin vaan olla varma että mies jonka kanssa lapsen en teen, olisi loppuelämän mies. N19

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:14"]Palataan asiaan vuoden päästä niin voin antaa sinulle ruusun, jos olette vielä vuoden päästä yhdessä. Sillä epäilen suuresti, että olet pelkosi kanssa oikeassa.
[/quote] tehdäön näin, mä laitan muistutuksen puhelimeen ja tuun sit kertoo avlle jos ollaan.

Vierailija
22/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:48"] Tota minäkin pelkään. Jotenkin vaan tuntuu ettei noihin miehiin uskalla 100 prosenttisesti luottaa, vaikka kuinka haluaisin. :/ [/quote] Mitä hiton pelkäämistä siinä on?! Ei kai elämä yhdestä miehestä voi kiinni olla. Ap on ainakin vielä niin paljon kasvua edessä, että ehtii haaveet lapsista yms vielä muutumaan moneen kertaan vaikka kehitysavuksi afrikassa. [/quote] Ai mitä pelkäämistä? Jos rakastaa miestä ja haluaa olla hänen kanssaan koko loppu elämänsä ja perustaa perheen jne. Että mitä pelkäämistä? Kaikki eivät halua vaihtaa miestä kuin lennosta vaan haluavat elää sen rakkaan kanssa koko loppu elämän. [/quote] *reps* Nyt on katsottu vähän liikaa romattisia elokuvia! :D [/quote] En katsele romanttisia elokuvia. Ja tunnen paljon pareja jotka ovat olleet aina yhdessä. En ymmärrä mitä mahdotonta siinä on? Jos sinä et siihen kykene, ei se tarkoita etteivätkö muut kykenisi. Vaikutat katkeralta.

[/quote]

Paranee vaan...ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin ja katkeruuden kitreään höttöön. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:14"]Palataan asiaan vuoden päästä niin voin antaa sinulle ruusun, jos olette vielä vuoden päästä yhdessä. Sillä epäilen suuresti, että olet pelkosi kanssa oikeassa. [/quote] tehdäön näin, mä laitan muistutuksen puhelimeen ja tuun sit kertoo avlle jos ollaan.

[/quote]

Meillä on treffit! :)

Vierailija
24/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies on tehnyt, kun pelkäät, että jättää?

Vierailija
25/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko mies useinkin vakuuttelemaan sinulle, että ei jätä?! 

Vierailija
26/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:48"]No mitä se mies on tehnyt, kun pelkäät, että jättää?
[/quote] on liian ihana.

Vierailija
27/27 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tuntuu tuolta, niin pistä lapsiasiat parin vuoden tauolle ja keskity siihen teidän suhteeseen. Lapsia voi miettiä sitten kun tietää mikä se parisuhde on ja aikaahan teillä on .... vaikka 5 vuotta eteenpäin. Ei ole mikään kiire aikuistua ja hankkia tätä päiväkoti-duuni-kauppa-päiväkoti-koti -rumbaa heti täysi-ikäisenä.

Nauti elämästä, älä murehdi liikoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi