Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain VAJAAÄLYINEN VÄRJÄÄ hiuksensa

Vierailija
22.07.2015 |

Haluatko tämmöisen naamataulun

https://www.google.fi/search?q=hair+color+allergy+symptoms&biw=1024&bih=687&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI6t2xoKnuxgIVQgYsCh09pwzw

tai syövän? Jos haluat, jatka vaan hiusvärien käyttöä entiseen malliin.

Long-term use of permanent hair dye -- in dark colors -- DOUPLES  a person's risk of certain blood cancers, new research shows.

Earlier studies have linked permanent hair dyes to bladder cancer as well as to the group of diseases known as non-Hodgkin's lymphoma. Non-Hodgkin's lymphoma rates are up all over the world. Nobody knows why, says Yale researcher Tongzhang Zheng, ScD.

Zheng suspected that hair dyes might play a role. Use of hair dye is increasing. And the products -- especially the permanent types in dark colors -- may expose users to dangerous chemicals. So Zheng led a research team that analyzed hair dye use in 601 women with non-Hodgkin's lymphoma and in 717 similar women without cancer.

The results: An increased risk of non-Hodgkin's lymphoma was observed for women who reported the use of hair coloring products before 1980. Women who used dark-colored permanent hair-coloring products for more than 25 years doubled their risk of non-Hodgkin's lymphoma. The risk was nearly the same for women who used more than 200 applications of these products. No increased risk was seen in women who used semi-permanent dyes or temporary rinses.

https://www.google.fi/search?q=hiusv%C3%A4ri+allerginen+reaktio&biw=1024&bih=687&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMImtm356ruxgIVA5AsCh2tig_-

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:17"]

11, Ammattisi perustuu asiakkaittesi huonoon itsetuntoon, turhamaisuuteen ja tyhmyyteen.. Ja on siten kyseenalainen kuten koko kusettava kauneustököttikosmetiikka-ala..

Eivät kasvitkaan luonnossa värjää itseään keinotekoisesti esim. puna-apila pysyy punaisena ja valkoapila valkoisena, eivätkä vaikka mustat mustit michaeljacksonimaisesti värjää itseään keinotekoisesti muun värisiksi.. Tästä voisivat ihmisetkin ottaa mallia..

[/quote]

Aa oletkin ituhippi?

Aika rajua sanoa, että piirteidensä korostaminen on "huonoa itsetuntoa". Moni aidosti huonosta itsetunnosta kärsivä kun ei tee ulkonäölleen mitään, koska ajattelee ettei se hänen tapauksessaan mitään auta/saa hänet näyttämään vain naurettavalta.

Mutta etköhän nyt ole provoillut tarpeeksi tälle päivälle.

Vierailija
82/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:20"]

Itse sain tummasta hiusväristä allergisen reaktion,värjännyt siis monta vuotta itse kotona. Koko päänahka täynnä pieniä rakkuloita ja hirveä polte ja eikun päivystykseen. Parissa päivässä ohitse mutta värjätä en voi enää koskaan,ja hyvä niin. Kumpa olisin aikasemmin tajunnut siirtyä santen kasviväreihin,niissä ei mitään vaarallisia kemikaaleja ja hiukset taas paksut,kiiltävät ja terveet.

[/quote] MIks h-elvetissä meidän veronmaksajien pitää maksaa näitä itse aiheutettuja sairauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:20"]

Eiköhän ole jokaisen oma asia värjääkö hiuksiaan vai ei, elämästä ei muutenkaan selviä hengissä :D Samalla perusteella alkoholia juovat voisivat olla vajaaälyisiä, listaa voisi jatkaa loputtomiin...[/quote] Näissä itse aiheutetuissa on tosiaan vaan se juttu että veronmaksajat makselee sitten seuraukset näistä pelleilyistä!

Vierailija
84/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullapa ei ole koskaan tullut hiusväreistä mitään reaktiota, ja olen värjännyt tukkaani 10-vuotiaasta asti. Nyt pääni on tummanruskea väriltään. Enpä usko että mitään syöpiä saan.

Tiesikö Ap että kateus tappaa enemmän kuin hiusvärit?

Vierailija
85/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän jo joskus ennenkin tällä palstalla todennut, mutta ennemmin kuin hiusväristä, saan syövän langattomasta sisäverkosta, jonka modeemi on pakko pitää meidän makuuhuoneessa, koska sillä ei muuta paikkaa ole. Minulla on muutenkin suku ja perhe täynnä eri syöpiin kuolleita ihmisiä, että sukurasite on aika selkeä. Yks hiusväri sinne tai tänne ei minun elämääni lopeta, sen saattaa tehdä aivan muut asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi