Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain VAJAAÄLYINEN VÄRJÄÄ hiuksensa

Vierailija
22.07.2015 |

Haluatko tämmöisen naamataulun

https://www.google.fi/search?q=hair+color+allergy+symptoms&biw=1024&bih=687&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI6t2xoKnuxgIVQgYsCh09pwzw

tai syövän? Jos haluat, jatka vaan hiusvärien käyttöä entiseen malliin.

Long-term use of permanent hair dye -- in dark colors -- DOUPLES  a person's risk of certain blood cancers, new research shows.

Earlier studies have linked permanent hair dyes to bladder cancer as well as to the group of diseases known as non-Hodgkin's lymphoma. Non-Hodgkin's lymphoma rates are up all over the world. Nobody knows why, says Yale researcher Tongzhang Zheng, ScD.

Zheng suspected that hair dyes might play a role. Use of hair dye is increasing. And the products -- especially the permanent types in dark colors -- may expose users to dangerous chemicals. So Zheng led a research team that analyzed hair dye use in 601 women with non-Hodgkin's lymphoma and in 717 similar women without cancer.

The results: An increased risk of non-Hodgkin's lymphoma was observed for women who reported the use of hair coloring products before 1980. Women who used dark-colored permanent hair-coloring products for more than 25 years doubled their risk of non-Hodgkin's lymphoma. The risk was nearly the same for women who used more than 200 applications of these products. No increased risk was seen in women who used semi-permanent dyes or temporary rinses.

https://www.google.fi/search?q=hiusv%C3%A4ri+allerginen+reaktio&biw=1024&bih=687&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMImtm356ruxgIVA5AsCh2tig_-

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Vänskä käytti Schwarzkopfin Red Passion R43-väriä vain kerran ja meinasi kuolla kertoo media.

Kokeile sinäkin.

Vierailija
62/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh että on taas vakavaa.

Ap ei koskaan ole kuullut raidoituksesta, jossa väriä käytetään vain hiusosaan osumatta lainkaan päänahkaan? 

Ja allergiset reaktiot ovat allergisia reaktioita, pähkinät tulisi kieltää lailla koska niistä voi saada hengenvaarallisen allergiakohtauksen. Ja moni muu elintarvike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin olla yhtäaikaa vajaaälyinen ja älykäs?

Vierailija
64/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hyvä, että ihmisolion fiksuuden näkee heti ulkonäön perusteella.

Tyhmät erottuvat selvästi mm. värjätyistä hiuksista, nuoriso kutsuu heitä bimboiksi.

Vierailija
65/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa linkeissä puhutaan väriaineallergiasta, että tuskimpa kaikilla sitä on. Mä oon hiuksia värjännyt jo monta vuotta ja hengissä vielä olen.

Vierailija
66/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
67/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:13"]

[/quote] Ei mitenkään. Sinäkin kuulut jompaan kumpaan tai välimaastoon, kuten suurin osa.

Vierailija
68/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:07"]Jaana Vänskä käytti Schwarzkopfin Red Passion R43-väriä vain kerran ja meinasi kuolla kertoo media.

Kokeile sinäkin.
[/quote]
En halua kokeilla koska en halua punaista tukkaa.
Ja värien mukana tulee ohjeistus missä kerrotaan kuinka värillä tehdään allergiatesti. Siis joka kerta ennen värin päähän laittoa. Siis aina vaikka olisi samalla värillä värjännyt aikaisemminkin. Omaa tyhmyyttä jos lätkäisee purkillisen väriä suoraan päähän.
Elän muuten terveellisesti, liikun paljon, syön terveellisesti. Olen hyvässä kunnossa, en tupakoi ja käytän alkoholia todella harvoin (1-2 kertaa vuodessa). Jos hiustenvärjäys minut tappaa niin sitten niin on tarkoitettu.

Veikkaan, että moni näistä en värjää hiuksiani huutelioists omaa luonnostaan kauniin hiustenvärin tsi elää muuten epäterveellisesti eli polttaa tai käyttää alkoholia runsaasti ja syö epäterveellisiä ruokia eikä juurikaan liiku kuin korkeintaan sen kävelylenkin verran parikertaa viikossa.

T.4

Vierailija
69/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, Ammattisi perustuu asiakkaittesi huonoon itsetuntoon, turhamaisuuteen ja tyhmyyteen.. Ja on siten kyseenalainen kuten koko kusettava kauneustököttikosmetiikka-ala..

Eivät kasvitkaan luonnossa värjää itseään keinotekoisesti esim. puna-apila pysyy punaisena ja valkoapila valkoisena, eivätkä vaikka mustat mustit michaeljacksonimaisesti värjää itseään keinotekoisesti muun värisiksi.. Tästä voisivat ihmisetkin ottaa mallia..

Vierailija
70/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:45"]No en halua. Jos saisin tollasen allergisen reagtion niin sitten olisi pakko lopettaa värjääminen. Naamahan ei tietenkään tuollaiseksi jää, tiesithän ap sen. Toki joku on kuollutkin hiusten värjäykseen, mutta paljon useampi on kuollut vaikka auton alle. En silti lopeta ulkona liikkumista.

Syövän taas voi saada melkein mistä vain.

Joten kyllä jatkan hiusteni värjäämistä tummanruskeiksi. Omani ovat luonnostaan sellaiset maantienharmaat, aivan hirveä väri joka ei sovi minulle yhtään.
Kaikki me joskus kuollaan.
[/quote]
Minä inhosin ennen omaa maantienharmaata hiusväriä mutta nyt olen antanut sen kasvaa esiin ja onkin tosi kiva ja sopii mulle parhaiten!
Ei ookkaan siis maantienharmaa niin kuin olin kuvitellut!
Mutta siis joo, värjää toki hiuksiasi edelleen, heitin vaan tuon kun sanoit ettei sovi sinulle :)
Itsekin ajattelin pitkästä aikaa piristää itseäni tummemmilla ja vaaleemmilla raidoilla syksyä ajatellen!

Vierailija
71/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:13"]

[/quote] Ei mitenkään. Sinäkin kuulut jompaan kumpaan tai välimaastoon, kuten suurin osa.
[/quote]
No mitä mun päätä on tutkittu, niin olen keskimääräistä älykkäämpi. Värjään kuitenkin hiuksia.

Vierailija
72/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:07"]Jaana Vänskä käytti Schwarzkopfin Red Passion R43-väriä vain kerran ja meinasi kuolla kertoo media.

Kokeile sinäkin.
[/quote]
Ai vain kerran, minä olisin kyllä kokeillut toisekin kerran.

Vierailija
73/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset, varsinkin naiset, ovat innokkaita hiusten värjääjiä. Suomalaiset värjäävät hiuksiaan toiseksi eniten Euroopassa. Hiusten värjäys ei kuitenkaan ole riskitöntä vaan erittäin riskipitoista puuhaa.

Hiusvärivalmisteet sisältävät paljon herkistäviä ainesosia, jotka voivat aiheuttaa mm. kosketusallergiaa. Hiusväreissä käytettäviä herkistäviä aineita ovat mm. parafenyleenidiamiini, tolueeni-2,5-diamiini ja resorsinoli. Hiusväreille herkistyminen voi johtaa vakavaan allergiseen yliherkkyysreaktioon värjäyksen yhteydessä tai sen jälkeen. Herkistyminen hiusvärien sisältämille ainesosille on kuitenkin yksilöllistä mutta yleistä. On kuitenkin hyvä muistaa, että jos aiemmin ei ole saanut hiusten värjäyksestä allergista reaktiota, reaktio voi tulla myöhemmin ja voimakkaanakin. Väliaikainen musta hennatatuointi saattaa lisätä hiusväreille allergisoitumisen riskiä, koska se sisältää samoja herkistäviä väriaineita kuin hiusvärit. Varmin keino välttää herkistyminen on olla värjäämättä hiuksia.

Hiusten värjäystä ei suositella alle 100-vuotiaille.

Vierailija
74/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tummasta hiusväristä allergisen reaktion,värjännyt siis monta vuotta itse kotona. Koko päänahka täynnä pieniä rakkuloita ja hirveä polte ja eikun päivystykseen. Parissa päivässä ohitse mutta värjätä en voi enää koskaan,ja hyvä niin. Kumpa olisin aikasemmin tajunnut siirtyä santen kasviväreihin,niissä ei mitään vaarallisia kemikaaleja ja hiukset taas paksut,kiiltävät ja terveet.

Vierailija
75/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:17"]11, Ammattisi perustuu asiakkaittesi huonoon itsetuntoon, turhamaisuuteen ja tyhmyyteen.. Ja on siten kyseenalainen kuten koko kusettava kauneustököttikosmetiikka-ala..

Eivät kasvitkaan luonnossa värjää itseään keinotekoisesti esim. puna-apila pysyy punaisena ja valkoapila valkoisena, eivätkä vaikka mustat mustit michaeljacksonimaisesti värjää itseään keinotekoisesti muun värisiksi.. Tästä voisivat ihmisetkin ottaa mallia..
[/quote]
MJ sairasti vitiligoa ja vaalensi sitten loput ihostaan saman väriseksi.

Vierailija
76/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jokaisen oma asia värjääkö hiuksiaan vai ei, elämästä ei muutenkaan selviä hengissä :D Samalla perusteella alkoholia juovat voisivat olla vajaaälyisiä, listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Vierailija
77/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut raidat eivät aiheuta terveysongelmia. Mun mielestä kannattaisi aika vakavasti ottaa noi hiusvärien vaarat.

Vierailija
78/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:55"]

Suomessa on paljon tyhmääkin tyhmempiä ja he toki joutavat saada allergian tai kuolla pois. Näin se Darwinin evoluutio vaan toimii, se karsii tyhmät monilla tavoilla, kuka tupakoi,juo liikaa viinaa, syö epäterveelisesti, värjää hiuksensa, käyttää huumeita,  ym. hauskaa. Pääosa näistä hiusvärjääjistä  on hyvin heikon itsetunnon omaavia.

Hiusvärit tulisi kieltää lailla.

[/quote]

Mikähän mielenterveysongelma sinullakin on, kun olet toisten elämistä noin huolestunut? Oletko bipolaari?

Vierailija
79/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ***tua se sulle kuuluu mitä kukakin tekee? Hehän sitten kärsivät jos jotain tapahtuu, et sinä?

Vierailija
80/85 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:17"]11, Ammattisi perustuu asiakkaittesi huonoon itsetuntoon, turhamaisuuteen ja tyhmyyteen.. Ja on siten kyseenalainen kuten koko kusettava kauneustököttikosmetiikka-ala.. Eivät kasvitkaan luonnossa värjää itseään keinotekoisesti esim. puna-apila pysyy punaisena ja valkoapila valkoisena, eivätkä vaikka mustat mustit michaeljacksonimaisesti värjää itseään keinotekoisesti muun värisiksi.. Tästä voisivat ihmisetkin ottaa mallia.. [/quote] MJ sairasti vitiligoa ja vaalensi sitten loput ihostaan saman väriseksi.

[/quote]

No, se on valhe, jota Jacksonin fanit jaksavat toistaa, koska eivät kestä totuutta idolistaan. Sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme