Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä häpeät?

Vierailija
22.07.2015 |

minä häpeän ulosottoa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä että olen työnarkomaani.

Vierailija
2/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän menneisyyttäni. Mä en käsitä kuinka mä olen voinut olla sellainen ja käyttäytyä niin. Sotii ihan täysin omaa arvomaailmaa vasten ja soti jo silloin ja siksi tätä kaikkea tapahtui ainoastaan humalassa. Ei ikinä selvinpäin. Sitä vaan kuvitteli että sellainen kuuluu olla, koska on nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän matalaa koulutustasoani. Häpeän että olen köyhästä eroperheestä. Häpeän masennustani jonka syystä lapset ovat isällään ja minulla vain joka toinen viikonloppu ja lomilla. Ei sillä että jäisin tuleen makaamaan, aloitan amk-opinnot töiden ohessa ja pidän itsestäni parempaa huolta jotten sairastuisi uudelleen.

Vierailija
4/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on tuhoava voima. Kannattsisi käsitellä häpeän tunteet.

Vierailija
5/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on tuhoava voima. Kannattsisi käsitellä häpeän tunteet.

Joo kiitti vinkistä. Keskustellaan nyt kuitenkin itse aiheesta eli mitä häpeät elämässäsi.

Vierailija
6/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olen sotkenut raha asiani ja elänyt leveetä elämää, vaikka koskaan ei siihen ole ollut varaa ja nyt ei edes sen verta. Myös sitä kuinka olen teininä ollut niin julma äidilleni ja kielen käyttöni ollut hävytöntä.

Vierailija
7/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni.

Vierailija
8/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kasvojeni ihoa ja ohuita hiuksiani. Niissä on kaikki pielessä mitä voi olla.

Joo ja ennen kuin joku ehdottaa kampaajaa, kosmetolgia ja ihotautilääkäriä. Kaikki ne ovat olleet käytössä jo 70-luvulta lähtien ja ovat edelleen. Rumaa on silti hävettävyyteen asti : (

Vierailija
9/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuruuttani.

Vierailija
10/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuntuu sairastumisen myötä siltä kuin olisin kadottanut itsenäisyyteni ja ihmisyyteni. En ole edes uskaltanut yrittää irrottautua ja kokeilla siipiäni kun en usko itseeni. Ja samalla syyllistetään sekä tuosta itsenäisyyden puutteesta että siitä että tahdon irrottautua. Aikuinen ihminen. Vanhemmistaan. Tuntuu siltä että se on loukkaus, kun he ovat niin paljon auttaneet. Tässä häpeää ja kieroutuneisuutta kerrakseen.

Vierailija
11/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän köyhyyttäni ja sitä, etten löydä tietä ulos siitä. En uskalla kutsua ketään kotiini, köyhyys näkyy kaikessa niin selvästi, vaikka pidän kodin siistinä.

Vierailija
12/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:46"]

Että tuntuu sairastumisen myötä siltä kuin olisin kadottanut itsenäisyyteni ja ihmisyyteni. En ole edes uskaltanut yrittää irrottautua ja kokeilla siipiäni kun en usko itseeni. Ja samalla syyllistetään sekä tuosta itsenäisyyden puutteesta että siitä että tahdon irrottautua. Aikuinen ihminen. Vanhemmistaan. Tuntuu siltä että se on loukkaus, kun he ovat niin paljon auttaneet. Tässä häpeää ja kieroutuneisuutta kerrakseen.

[/quote]

Kuulostaa niin tutulta :(

Vierailija
13/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä, että olen antanut sinisilmäisyyttäni miehen alistaa minut täysin. Haluaisin pois, mutta olen varaton ja teen palkatta töitä miehen firmassa.

Vierailija
14/14 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeän, että panin broidin tyttöystävää, ennenkuin ne meni naimisiin, joskus 7 vuotta sitten. nyt niillä on muksuja ja katumus on läsnä mielessäni joka päivä. En ole varma tietääkö broidi, käyttäytyy joskus oudosti, varsinkin humalassa minua kohtaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan