Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko paikassa, josta pidät?

Vierailija
27.02.2022 |

Onko asunto sekä alue toivomasi? Asuuko alueellaan ihmisiä, joista pidät ja jotka tuovat elämääsi iloa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mikään ole täydellistä, mutta ihan kelvollinen koti silti.

Vierailija
22/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En asu Suomessa, se on jo ensimmäinen toooodella iso plussa.

Asun kaupungissa missä on noin 450.000 asukasta, hyvin lähellä keskustaa mutta luonnon ympäröimänä. 

Alue on hyvä, hieman kalliimpi.  Meillä on hyvin järjestetty turvallisuus mm. pihaportit lukittu, videovalvonta, autoportit toimii puhelimen koodilla jalankulkuportit avaimella. Hiljaista ja rauhallista.

Talossa on lapsiperheitä ja monella pieniäkin lapsia mutta häiriöitä ei ilmene. Olen asunut tässä viidettä vuotta ja erittäin tyytyväinen.

Saan kiittää tyttäreni poikaystävää joka tämän asunnon minulle löysi. Olin ensin hieman skeptinen keskustan läheisyydestä, pelkäsin meluhaittoja mutta turhaan. Asun kissani kanssa kahden, iso ihana terassi etelän suuntaan, ylin viides kerros. Nurkan takaa näkyy meri, Talon edessä suuri ulkoilualue polkuineen ja puineen, koiranomistajien suosiossa.  Maksan mielelläni hieman enemmän rauhasta ja puhtaasta ympäristöstä. Ei ole tullut hinkua muuttaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ei ole toivomallani alueella, ei edes hyvässä kaupungissa.

Omistan asunnon kokonaan, enkä näin olisi halunnut. Mutta olen lammas ja ollut vietävissä. Mies halusi välttämättä näin, koska olin alle 40 ja hän ei.

Asunto on huonokuntoinen, paska. Joka paljastui vasta yli 5vuotta asuttumme, remontin yhteydessä.

Minulla on omakotitalon kokoinen pallo jalassa. Ilmaiseksi antaisin pois, jos sen seuraamuksitta voisi tehdä

Vierailija
24/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen suomessa.

Vierailija
25/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä on ns pahamainen Helsingin lähiö. Mutta täytyy sanoa, että elämä on täällä ihan samanlaista kuin muuallakin. Ihan sama missä asuu, kun kökkii suurimman osan ajasta kotona.

Voisin asua paremmallakin alueella. Omistan tämän lisäksi kaksi muutakin asuntoa. Voisin myydä nämä kaikki ja muuttaa vaikka minne. Mutta en näe syytä. Tämä asunto on kiva, näköalat mielettömän hienot, taloyhtiö hyvä - alueella on vain mainehaitta.

26/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sopiva koti, ja kiva pikkukaupunki 💚 Lähistön ihmisiä en kylläkään tunne, mutta ainakin naapurit on hiljaista väkeä 👍

Vierailija
27/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka ja asuinalue ehdottomasti on, talo voisi olla paremmassa kunnossa, joten siitä ei-vastaus. Piha on loistava, siitä positiivista, mutta kuitenkaan ei ole täysin mieleinen asuintilanne, koska vuokralla.  Ehkä nettona siis 'en'.

Vierailija
28/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun. Alue on todella rauhallinen, siitä on hyvät kulkuyhteydet joka paikkaan, jopa joukkoliikenne toimii (keskustan suuntaan toki enimmäkseen), pyöräillenkin pääsee vaikka minne ja ympäristössä on kivat ulkoilureitit. Itse asiassa 5 km säteellä on niin meri, järvi (pieni sellainen) kuin jokikin. Teinillä on lyhyt matka lukioon ja treeneihin.

Vierailija
29/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Asunto ja kaupunki ovat huippuja! Tilavan asunnon omistan. Vain minä, en tarvitse pankkia kumppaniksi ja kaupunki on rakas kotikaupunkini!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi