Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmisiä jotka juo todella vähän vettä?

Vierailija
27.02.2022 |

Ei melkein ollenkaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Tiedän, että pitäisi juoda enenmän, mutta minulla on harvoin jano ja en jaksa sitä, että joutuu vessassa juoksemaan. Juon päivässä kahvia pari kuppia ja ruuan kanssa otan vesilasin, mutta harvoin juon sitä tyhjäksi siinä.

Vierailija
2/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on sellainen. Nuorempana hän oikein kehui, että ei ole juonut koko päivänä mitään. Nyt hänellä on Alzheimerin tauti, liekö näillä asioilla yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään viitsi sitä vesi-kusiravia. Iho on huonohko mutta olkoon. Juon kun janottaa.

Vierailija
4/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juonut lapsena ja teininä paljon yhtään 80-90 luvulla. Pari kertaa viikossa ja sitä sai kuulemma ruuan mukana. Sitten alkoi tulla tietous veden juonnin tärkeydestä. Kauhistuttaa nyt ajatella miten vähän sitä on juonut.

Vierailija
5/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani eivät voineet käsittää veden juomista. Heistä se oli typerää ja jotenkin outoa. Jos halusin ruoan kanssa vettä, anoppi yritti pakottaa sekoittamaan siihen itse tekemäänsä marjamehua. Ainoat hyväksyttävät juomat heidän mielestään olivat maito, piimä ja kahvi. Toki saahan noista jokaisesta nestettä elimistöönsä.

Vierailija
6/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulla ei ole janontunnetta, ja se on kamalaa. Voin hyvinkin olla koko päivän juomatta, eikä ole jano. Sitten huomaa kun väsyttää ja on huono olo. Eikä mulle tule mieleenkään, että pitäisi juoda.

Veden juominen tuntuu pahalta, ahdistaa, kuin olisi tulppa kurkussa, ei voi juoda. Vaikka vesi on mielestäni paras juoma. Juon sitten desi kerrallaan pakotetusti. 

Vierailija
7/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon litran kahvia ja 4-6l vettä päivässä

Vierailija
8/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa särkemään takaraivon kohdalta, jos ei juo tarpeeksi vettä. Kussen värikin kertoo nestevajeesta, jos on vahva keltainen väri. Pitää olla haalea väri. Juon suunnilleen sen puolitoista litraa ja kaikki hyvin. Helteellä voi mennä tuplasti.

Vierailija
9/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mulla ei ole janontunnetta, ja se on kamalaa. Voin hyvinkin olla koko päivän juomatta, eikä ole jano. Sitten huomaa kun väsyttää ja on huono olo. Eikä mulle tule mieleenkään, että pitäisi juoda.

Veden juominen tuntuu pahalta, ahdistaa, kuin olisi tulppa kurkussa, ei voi juoda. Vaikka vesi on mielestäni paras juoma. Juon sitten desi kerrallaan pakotetusti. 

Samoin. Herätessä juon lasillisen vitamiinijuomaa ja kolme kuppia kahvia. Joskus illalla viiden-kuuden aikaan havahdun siihen, että ei hemmetti, enpä ole juonut muuta päivä aikana. Joskus harvoin tulee jano, mutta ei todellakaan joka päivä. Mistähän lie johtuu?

Vierailija
10/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tunne janoa juuri koskaan. Tänään oon juonut 3 kuppia kahvia ja vettä sen verran, että sain huuhdottua pillerin alas kurkusta. Lapseni ovat samanlaisia etteivät juurikaan juo

Vierailija
11/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lapsena ollut oikeastaan koskaan jano, minkä takia join todella vähän. Sitten joskus teini-ikäisenä totuttelin juomaan enemmän ja nykyään tunnen janoakin.

Vierailija
12/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää välillä pakottaa itsensä juomaan. Aamulla jos juon tyhjään vatsaan vettä niin tulee paha olo, alkaa oksettaa. Mikähän siinäkin on. Mehua jos juo niin se ei tee huonoa oloa.