Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen uusi kaveri ja hänen naisystävä

Vierailija
27.02.2022 |

Mies ihmetteli mulle ääneen tilannetta, kun oli tapaamassa tätä pariskuntaa. Pariskunnan nainen, joka siis ekaa kertaa tapasi miestäni, oli nostanut jonkun vatsaan laitettavan sähköimpulssi laitteen esille ja kysyi ootko kokeillut tätä? Mies oli vastannut että en , ja jatkanut pariskunnan miehen kanssa keskustelua. Nainen kuitenkin meni mieheni luokse ja nosti kysymättä miehen paitaa ja laittoi sen laitteen siihen, jolloin mies oli ottanut sen itse käteensä ja kokeillut.

En tiedä , mies sanoi, ettei ymmärrä miksi naisen miesystävä eli hänen kaveri ei sanonut mitään , koska itse olisi suuttunut jos minä olisin tehnyt noin miehen edessä ja kyselemättä mennyt nostelemaan miehen kaverin paitaa. Tuntui ärsyttvältä enkä pidä naisen toiminnasta , mutta mitä mieltä olette?onko ok?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon ihmisestä. Tuo voi olla myös merkki ystävällisyydestä ja ei ajatellut sitä seksuaalisesti niinkuin sinä.

Vierailija
2/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo tosi epäkohteliasta, mutten usko aloituksen perusteella että nainen olisi miettinyt muuta kuin innostusta tod näk uudesta laitteestaan.

Toki tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä avata suunsa ja sanoa ettei noin ole sopivaa tehdä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole ok. Suuttuisin todella paljon.

Vierailija
4/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sähköimpulssilaite?? Jotain hopevesijuttuja?

Vierailija
5/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kapine se on sitten ollut..

Vierailija
6/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vatsasta rintakehään asti oleva laite, mikä laitetaan vatsan alusta rintaan kohden. Olen lapsellinen mutta en pidä yhtään ajatuksesta että riisui miehen paidan rintakarvoihin asti, vaikkei sitä pois ottanutkaan tai pyytänyt ottamaan pois. Ei vaan oo okei.

Vierailija
7/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa tuttavuuden tarkoitus on saada teistä asiakkaita tuolle naiselle, siis ostamaan sellaisen laitteen.

Vierailija
8/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut olla oikeasti vaginaan laitettava sähkölaite. Miehelläsi on jossain takuulla siihen kaukosäädin ja niillä on seksisuhde. Niin läpinäkyvää.. Tekevät tuota silmiesi alla etkä ymmärrä..

Vierailija
9/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tapahtui, kerro lisää. Tussu kostuu...

T: av-mamma

Vierailija
10/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä sekoilet?

Ootko kännissä?

Vierailija
11/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettiko miehen alavatsaa? Siitä oikein alhaalta, mihinkä farkkujen vyötärö loppuu? Saiko mies erektion?

Vierailija
12/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtui, kerro lisää. Tussu kostuu...

T: av-mamma

Minä kaivoin jo paksun kaluni esille. Laita sinä sormi siellä sisäääänh.. Hieron kaluani nyt.. se on iso ja sykkii..

Vierailija
13/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa tuttavuuden tarkoitus on saada teistä asiakkaita tuolle naiselle, siis ostamaan sellaisen laitteen.

Maksullinen nainen kyseessä??

Vierailija
14/17 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää että saan itseni tulemaan.. olen lähellä..

Vierailija
15/17 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaveri ei suuttunut koska se buddy aiemmin yritti sua :)

Vierailija
16/17 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap tällaisia vastauksia halua. Ap haluaa että me haukutaan ja huoritellaan se nainen maanrakoon, jotta saa päivittäisen kicksinsä

Vierailija
17/17 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin paljon ihmisestä. Tuo voi olla myös merkki ystävällisyydestä ja ei ajatellut sitä seksuaalisesti niinkuin sinä.

Mitä seksuaalista tuossa oli? - Käytännössä sama kuin jos ventovieras yhtäkkiä tulisi iholle.

Minun paitaani ei lupaa kysymättä nostella edes lääkärin vastaanotolla, vaikka olisi vatsavaivasta kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän