Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin instasta kuvan missä poikaystävä

Vierailija
22.07.2015 |

Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenteistä jankkaajalle: En ole AP, mutta esimerkiksi Aalto-yliopistossa järjestetään kesäkursseja ja niihin kuuluvia tenttejä (ainakin viime vuonna) oli myös heinäkuussa. Täällä on jo muutama muukin esimerkki annettu, joten jos jättäisit asian jo rauhaan.

Vierailija
162/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on. [/quote] Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa? [/quote] Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?

[/quote]

Kirjoittaja on selkeästi käynyt yliopistonsa joskus kivikaudella. Meillä Turun yliopistossa voi marssia sähköisiin tentteihin vaikka sunnuntai-iltana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Tampereella voi tenttiä sähköisesti vaikka lauantai-iltana jos siltä tuntuu.

https://tenttis.uta.fi/tentit.php

Vierailija
164/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:56"]

Jos ahdistaa tai tuntuu tosi pahalta, mene terveyskeskuksen tai sairaalan päivystykseen, sieltä saa apua. Tai vaikka kirkolle, sieltä saa keskusteluapua myös parisuhdeasioissa. Voimia!

[/quote]Joo haluisin lähteä kotiin. Tuntuu et tarvisin nyt kipeesti apua. Kaikki kaverit on täällä tavoittamattomissa.

Vierailija
165/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]

No kyllä on tenttejä. Ainakin yliopistossa... (ei ehkä ihan kaikesta, mutta joillain tiedekunnilla on yleisiä tenttipäivää tuolloin -niihin tulee sitten tenttimään myös mm ne, jotka käy kesäyliopistossa/ avoimessa yliopistossa tekemässä opintoja)

Vierailija
166/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:44"]

https://www.jyu.fi/maths/opiskelu/ohjelma/tentti no siinä on esim. jyväskylän yliopiston kesätentit 2015

valkkaa nyt AP vaikka joku noista.

[/quote]

Ootko kuullut, että nykyään yliopistoissa on myös mahdollista tenttiä sähköisesti, eli esim. oppimiskeskuksessa tehdään tentti tietokoneella haluamanaan ajankohtana. Silloin ei tarvi miettiä esim. yleisiä tenttipäiviä.

Vierailija
167/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a

Poikaystävö ei vastaa, äiti ei vastaa, kaikki kaverit on töissä tai ei vastaa. Mä en kestä tätä olotilaa enää :'( Haluisin vaan lähteä vaikka kävelemään kotiin. Mut ei oo rahaa ja pitää hankkia tarjouslippu eli hetki kestää ennen kuin pääsen lähtemään.

Vierailija
168/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaa kamat ja muuta toiselle paikkakunnalle. hanki uusia kavereita. alota kokonaa uus elämä.

Vierailija
169/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:08"]a

Poikaystävö ei vastaa, äiti ei vastaa, kaikki kaverit on töissä tai ei vastaa. Mä en kestä tätä olotilaa enää :'( Haluisin vaan lähteä vaikka kävelemään kotiin. Mut ei oo rahaa ja pitää hankkia tarjouslippu eli hetki kestää ennen kuin pääsen lähtemään.
[/quote]

Jos asut Tampereella, voit mennä kriisikeskus Osviittaan juttelemaan. Kokemuksesta voin sanoa että se auttaa edes vähän. Sinne saa mennä ihan ilman ajanvarausta, ja voit myös soittaa ihan anonyyminä, ei ole pakko mennä paikanpäälle. Muiden kaupunkien kriisikeskuksista en tiedä. Ja tuo on siis ihan tarkoitettu tällaisille "pienemmille" kriiseille, vaikka hassulta kuulostaakin. Itse kävin siellä juttelemassa pari kertaa, kun erosin. Ja oli myös maksuton.

Vierailija
170/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne päivystykseen pliis! Sieltä saat kriisiapua, et selviä nyt yksin

Vierailija
171/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:50"]Ap, niin paljon voimia, ihan kamalaa :( Tosi hyvä oli tuo ehdotus että laitat screenshotin instaan ja idiootti-poika sitä kautta tajuaa että tiedät! Samalla nolaat hänet perinpohjaisesti. Tuollainen olisi niin oikein sille sialle. Tulethan kertomaan kuulumisiasi!
[/quote]

#Pakko pettää #Miten meni näin niin ku omasta mielestä? #Ero

Vierailija
172/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tunnistettu! ps. Kyllä, siitä tiesi kaikki. Ehkä miehesi ei olisi pettänyt, jos et olisi takertunut häneen ja tukahduttanut.

Vierailija
173/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:24"]AP tunnistettu! ps. Kyllä, siitä tiesi kaikki. Ehkä miehesi ei olisi pettänyt, jos et olisi takertunut häneen ja tukahduttanut.
[/quote]

Ehkä mies olisi voinut avata suunsa tai lähteä jos ahdistaa ja sitten vasta suudella muita. Ei tämä ole millään tavalla apeen syy :D Joo mäkin meen tästä pettämään, kun ahdistaa toi avokki, enkä vaan puhu avokille ahdistuksesta, ettei vaan avokki tekisi asian suhteen jtn muutosta, huoh.

Vierailija
174/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille meille tai ainakin tosi monelle meistä tapahtuu näitä paskajuttuja, mullekin on tapahtunut. Jälkeenpäin yksi kolmen vuoden parisuhde jossa olin, tuntuu ihan hyödyttömältä ajanhukalta mutta se tuskin kuitenkaan oikeasti oli sitä, se kokemus auttaa tunnistamaan millaisten miesten kanssa oikeasti haluan olla (ja jos ei löydy en ole kenenkään kanssa), mistä pienistä jutuista näkee että mies ei ole oikeasti tarpeeksi empaattinen tai ei pysty kohtaamaan ongelmiaan ja kehittymään jne.

Ymmärrän tosi hyvin mitä hirveää häpeää ja epäonnistumista tunnet nyt tilanteestasi, mutta sun on nyt vain uskottava että näitä tilanteita voi muuttaa. Itket päällimmäisen pettymyksen pois ja sitten alat pikkuhiljaa miettiä mitä itse haluat elämältä ja sitten alat pyrkiä sitä kohti, se on vain hyvä juttu että sulla on mielessä jo mihin kouluun ja mihin kaupunkiin haluaisit, se on mahdollisuus ja suuntaviitta eikä jotain minkä menetit.

Ja sit parin vuoden päästä nousuhumalassa uusien kavereiden keskellä toisessa kaupungissa hajoot siihen miten onnellinen oot siitä että sen tyypin meiningit paljastui sulle ja pääsit siitä eroon ja elämän suunta muuttui.

Vierailija
175/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:07"]

Ap, jos sä oot luuseri tolla perusteella niin sit mäkin oon. Mun exä kans vaan katos eräällä perjantaisella kännireissulla eikä vastannut puhelimeensa ennen sunnuntaita ja mä ihan paniikissa kävin läpi suunnilleen kaikki kamalat skenaariot, että kuinka hän makaa jossain ojassa tai on hukkunut läheiseen järveen. Sillä aikaa se vietti ihanaa viikonloppua baarissa tapaamansa tytön kanssa, olivat paneskelleet koko yön ja käyneet syömässä päivällä, sillä aikaa kun mä itkin kotona valvottuani vuorokauden putkeen ja soiteltuani suunnilleen kaikki mahdolliset tahot läpi (myös hänen ystävänsä, jotka valehtelivat, etteivät tienneet missä hän on).

Sitten sunnuntaina hän soittaa mulle RAIVOISSAAN, että mitä helvettiä mä soittelen sille koko ajan. Meillä oli hirveä riita puhelimessa, hän ei kyllä vaikuttanut olevan yhtään pahoillaan. Mä sitten pistin jutun poikki (siis no mä sanoin sen ensin, eiköhän juttu ollut hänen puoleltaan ollut poikki jo pari päivää) ja pakkasin hänen tavaransa ja vein ne ulos odottelemaan noutoa - me asuttiin yhdessä.

En kuullut hänestä sitten pariin päivään minkä jälkeen hän soitti itkuisen anelupuhelun, jossa pyysi anteeksiantoa ja vollotti "pilanneensa kaiken" ja kuinka hänen elämänsä oli nyt niin tyhjää ilman mua.... Ja mä oikeesti olin niin epätoivonen ja säälittävä, että kutsuin hänet kotiin ja tein ruokaa ja puhuttiin ja harrastettiin seksiä :)))) Olin vaan niin iloinen, koska oltiin seurusteltu niiiin monta vuotta ja jotenkin se "hyppy tuntemattomaan" ( aka sinkkuus) pelotti ihan hirveästi. Luulin, että tuossa olisi ollut tuhannen taalan paikka vaan palata entiseen, tuttuihin rutiineihin. Joopa joo. Kävi ilmi, että sen raivopuhelun oli soittanut ollessaan tän naisen luona vielä, oli pakko vetää jotain roolia hänen edessään. Tää nainen sit luuli, että me tosiaan oltiin erottu ja heidän juttunsa jatkui. 

Onneksi mä en viikkoa pidempään sitä paskaa katsellut, jotenkin se katkeruus ei vaan häipynyt ja mä lopulta olin se, joka sanoi, että ehkä parempi olla näkemättä enää. Tästä on jo yli vuosi aikaa, mutta mua silti hävettää ihan helvetisti koko homma.

Voimia ja tsemppiä kauheesti! Kyllä se olo siitä helpottaa, mä tiedän kokemuksesta sanoo. Mun elämä on nyt paljon parempaa.

[/quote]

Täällä yksi, joka erehtyi harrastamaan seksiä pettämisen tultua julki. Meillä oli niin sairas suhde, että selvittelin asiaa psykologin luona monta vuotta. Mies oli ihmishirviö. Kaikesta eniten kuitenkin kadun sitä seksiä. Itseinho oli niin vahvaa, että olin voimaton pari viikkoa.

Toi, että mies veti roolia toisen naisen edessä kertoo hänen olevan mieleltään sairas manipuloija. Älä ikinä enää edes sylkäise siihen suntaan. Miten menee nykyään? <3

Vierailija
176/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sä oot luuseri tolla perusteella niin sit mäkin oon. Mun exä kans vaan katos eräällä perjantaisella kännireissulla eikä vastannut puhelimeensa ennen sunnuntaita ja mä ihan paniikissa kävin läpi suunnilleen kaikki kamalat skenaariot, että kuinka hän makaa jossain ojassa tai on hukkunut läheiseen järveen. Sillä aikaa se vietti ihanaa viikonloppua baarissa tapaamansa tytön kanssa, olivat paneskelleet koko yön ja käyneet syömässä päivällä, sillä aikaa kun mä itkin kotona valvottuani vuorokauden putkeen ja soiteltuani suunnilleen kaikki mahdolliset tahot läpi (myös hänen ystävänsä, jotka valehtelivat, etteivät tienneet missä hän on).

Sitten sunnuntaina hän soittaa mulle RAIVOISSAAN, että mitä helvettiä mä soittelen sille koko ajan. Meillä oli hirveä riita puhelimessa, hän ei kyllä vaikuttanut olevan yhtään pahoillaan. Mä sitten pistin jutun poikki (siis no mä sanoin sen ensin, eiköhän juttu ollut hänen puoleltaan ollut poikki jo pari päivää) ja pakkasin hänen tavaransa ja vein ne ulos odottelemaan noutoa - me asuttiin yhdessä.

En kuullut hänestä sitten pariin päivään minkä jälkeen hän soitti itkuisen anelupuhelun, jossa pyysi anteeksiantoa ja vollotti "pilanneensa kaiken" ja kuinka hänen elämänsä oli nyt niin tyhjää ilman mua.... Ja mä oikeesti olin niin epätoivonen ja säälittävä, että kutsuin hänet kotiin ja tein ruokaa ja puhuttiin ja harrastettiin seksiä :)))) Olin vaan niin iloinen, koska oltiin seurusteltu niiiin monta vuotta ja jotenkin se "hyppy tuntemattomaan" ( aka sinkkuus) pelotti ihan hirveästi. Luulin, että tuossa olisi ollut tuhannen taalan paikka vaan palata entiseen, tuttuihin rutiineihin. Joopa joo. Kävi ilmi, että sen raivopuhelun oli soittanut ollessaan tän naisen luona vielä, oli pakko vetää jotain roolia hänen edessään. Tää nainen sit luuli, että me tosiaan oltiin erottu ja heidän juttunsa jatkui. 

Onneksi mä en viikkoa pidempään sitä paskaa katsellut, jotenkin se katkeruus ei vaan häipynyt ja mä lopulta olin se, joka sanoi, että ehkä parempi olla näkemättä enää. Tästä on jo yli vuosi aikaa, mutta mua silti hävettää ihan helvetisti koko homma.

Voimia ja tsemppiä kauheesti! Kyllä se olo siitä helpottaa, mä tiedän kokemuksesta sanoo. Mun elämä on nyt paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän