Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silmien värit

Vierailija
07.05.2015 |

miten teillä on periytynyt?onko jollakin harvaisen väriset silmät?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä siniset äidillä vihreät, minulla harmaat joissa vivahdus sinistä tietyssä valossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ja isällä on molemmilla harmaansiniset tasaväriset silmät. Mulla on moniväriset jotka on enimmäkseen vihreät, mutta ulkoreunalla tummansininen rengas ja keskellä keltaruskea tähtimäinen kuvio.

Vierailija
4/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä siniset, äidillä tumman ruskeat, mulla tumman ruskeat

Vierailija
5/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla vanhemmilla ja molempien vanhempien kaikilla sisaruksilla siniset silmät, tietysti joillain vaalemmat kuin toisilla. Ja mulla? Tummanvihreän ja ruskean sekoitus :( Ja sisaruksellani vaaleanvihreät.

Vierailija
6/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmienväri harmaa, vissiin ihan harvinainen. Kai?

Vierailija
7/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä punaset, äitillä keltaset = mulla oranssit

Vierailija
8/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt harvinaisesta tiedä, mutta minulla siniset ja miehellä ruskeat, aikuisilla pojalla ja tyttärellä vihreät

Vierailija
9/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolelta periytynyt tosi tummanruskeat silmät. olen täysin suomalainen.

Vierailija
10/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja sisko-vihreät

äiti-vihreät

isä-siniset

isänisä-siniset

isänäiti-siniset

äidinisä-siniset

äidinäiti-siniset

äidinisänäiti-vihreät

Vierailija
11/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on suklaanruskeat, isällä siniset. Mulla on ruskeat, mutta auringossa/kirkkaassa valossa pupillin ympärillä näkyy selkeästi vihertävää.
Toisella veljelläni on siniset, toisella ihan tummanruskeat nappisilmät.

Miehelläni on siniset ja myös lapsellamme on siniset, tosin tummemmat kuin miehellä (lapsella ulkoreuna mustikansininen, vaalenee pupillia kohti).

Vierailija
12/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä siniset silmät, isällä sellaiset kirjavat siniharmaanvihreät joissa aavistus vaaleanruskeita täpliä. Minulla ja sisaruksella ruskeat. Isäni äiti oli ruskeasilmäinen.

Miehelläni myös ruskeat ja toisella lapsistamme on saman väriset silmät kuin isälläni.

Vierailija
13/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ruskeat ja isällä siniset. Minulla pääosin ruskeat mutta vihreää ulkoreunoissa. Miehelläni on siniharmaat silmät. Ja tytär onkin mielenkiintoinen sekoitus. Silmien väri on äärimmäisen hankala määritellä. Sanonkin aina että väri muistuttaa hiekkatiellä olevaa kuralätäkköä. Kaikki värisävyt löytyvät: Harmaa, ruskea ja vihreä.

Vierailija
14/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä : siniset
Äiti : Siniharmaat, vihreetä vähä seassa
Minä: Sinist,harmaata,vihreetä,ruskeaa
Sisaruksilla 2kpl: siniharmahtavat,vihreetä vähän seassa
Ap

Vierailija
15/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä ja isällä molemmilla kirkkaansiniset silmät, omat silmäni eivät ole siniset, eivätkä vihreät, vaan kumpaakin. Silmissäni ei ole ruskeaa, keltaista tai harmaata laisinkaan. Olemme kaikki myös hyvin tummahiuksisia.

Vierailija
16/22 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja minulla on vihreät silmät, niin myös kaikilla lapsillamme

7 lasta

Vierailija
17/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
18/22 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on vihreät, isästä en tiedä, mutta luulen, että vihreät myös.
Itselläni on vihreät, mutta sellaiset perus suomalaiset sekaväriset. Eli pupillin ympärillä on ruskea "tähti" ja loppusilmä on sammaleenvihreää ja tumma rengas ympärillä.
Esikoisen isällä oli hailakan siniset silmät.
Esikoisella onkin sitten erikoisen väriset silmät. Niiden väri riippuu hyvin paljon valaistuksesta. Valokuvissa ovat "mustat". Ovat sellaiset aivan tummanharmaat, jossakin valossa taittavat syvän vihreään, kun taas toisessa valossa ehkä tummanlilaan. Ovat kuitenkin "kylmänsävyiset" eli ruskeaa ei ole.
En ole koskaan nähnyt sellaisia silmiä, eikä niille voi hyvällä tahdollakaan keksiä mitään väriä nimitykseksi, kun ovat niin vaihtelevan väriset.

Toinen lapsi eri miehen kanssa, miehellä on hailakan vihreät silmät, kuten lapsellammekin.

Vierailija
19/22 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/22 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä vaaleansiniset (ja musta tukka), äidillä ruskeat. Minulla hazel tummanvihreät silmät. Sisaruksilla toisella siniset silmät, toisella ruskeat silmät.

Omien lasten isällä siniharmaat silmät, lapsilla toisella ruskeat silmät ja toisella siniset.

Isän suvussa kaikilla ollut aina siniset silmät molemmilta puolilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän