Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin instasta kuvan missä poikaystävä

Vierailija
22.07.2015 |

Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:16"]

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Pakkaa kamas ja lähde ennenkun se mulkku tulee kotiin

[/quote]Ei asuta yhdessä. Eri kämpissä. Mä en voi ymmärtää miksi teki noin. En voi.

Kauheinta tässä on se, että kuvissa perseilee minunkin kaverritani/tuttuja. Ilmeisesti olen ainoa joka ei tästä toiminnasta tiennyt. Että mä oon ollu sellanen pelle ja kaikki on tienny et meidän suhde ei oikeasti oo ees aito.

Kädet tärisee. voidin oikeesti tappaa ton ihminrn. En oo ikin hävenny näin paljon

[/quote]

Vinkkasin varulta tosta tappamisjutusta.

Vierailija
142/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän raivosi, löysin kerran vieraan naisen kellon lattialta... Ja kyllä se noille vittuilijoillekin kolahtaa vielä joskus. Mut cool down. Tee kaikki tyylikkäästi ja rauhallisesti. Älä anna sitä iloa et näkis sut riehumassa. Mieluummin tyynesti vaan häivyt, luulee ettei ikinä merkinnytkään mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nuori vielä, löydät paremman. Sekin on totta että suhteen ei välttämättä tarvitse kaatua suuteluun. Sinä tarviset nyt tukea ja hyviä näkökulmia. Harkitse ihan tosissaan että kävisit juttelemassa jollekin parisuhde- ym terapeutille. Tuollaiset on helpompi käsitellä asiantuntijan kanssa

Vierailija
144/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei oo vielkään vastannu puhelimeen. Mulla on kauheen paha olla

Äsken lähin kävelylle ja yritin rauhottua, mutta siitä ei tullu mitään. Musta tuntuu et oon shokissa ta jossain, tavallaan en saa mistään otetta ja mieli laukkaa koko ajan. Kaikki tuntuu valheelta ja mun elämä yhdeltä vitsiltä.

Kun olin kävelyllä mun teki mieli soittaa paikallaolleelle kaverilleni ja raivota mut sitten tulin järkiini. Mut pelottaa silti et edes saan tollasia päähänpistoja joista oon hetken silleen "joo tosi hyvä idea, mäpä lähetän Eetun kautta terveiset että meidän juttu oli tässä"

Kauheinta on se, että olisin ottanut ykkösvaihtoehtoni vastaan ilman poikaystävääni. HÄN oli se joka vaati mua tänne. Tietysti itsekin halusin olla hänen lähellään ja ei tää mikään huono vaihtoehto todellakaan ole. Silti musta tuntuu ettei kaikki oo menny niin putkeen kun halusin ja mul ei oo täällä niin paljon kavereita kun olisin toivonu :'( Oon pilannu kaiken ja mun elämä on pilalla.

En ois IKINÄ uskonut että pettäisi!! Mun eka poikaystävä, eka kaikki koettu yhdessä. Mä en ymmärrä miks äiti ei vastaa puhelimeen.

Pelkään et nyt jään ilman miestäni näissä piireissä ihan yksin.

ps. screenshotin otin automaattisesti. Vasta sit menin oksentamaan :D

Vierailija
145/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:22"]

[

[/quote]Ei asuta yhdessä. Eri kämpissä. Mä en voi ymmärtää miksi teki noin. En voi.

Kauheinta tässä on se, että kuvissa perseilee minunkin kaverritani/tuttuja. Ilmeisesti olen ainoa joka ei tästä toiminnasta tiennyt. Että mä oon ollu sellanen pelle ja kaikki on tienny et meidän suhde ei oikeasti oo ees aito.

Kädet tärisee. voidin oikeesti tappaa ton ihminrn. En oo ikin hävenny näin paljon

[/quote]

[/quote]

Hernjumala :O No en todellakaan oo tappamassa ketään, en ikinä olis edes väkivaltainen. Mulle ei tullu mieleenkään et toi voitais ottaa kirjaimellisesti! En kuitenkaan kauheen uhkaava oo 53 kilollani miehen 85 vastaan.r

Vierailija
146/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]

Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa?
[/quote]
Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?

Vierailija
147/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]

Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]
Googlaa sanalla kesätentti, niin opit uutta. Joka yliopistossa on mahdollisuus tehdä tenttejä myös kesällä.
[/quote]
Katsoa vastaukseni edellä! Ei pidetä heinäkuussa!

Vierailija
148/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:34"]

[

[/quote]

[/quote]

Hernjumala :O No en todellakaan oo tappamassa ketään, en ikinä olis edes väkivaltainen. Mulle ei tullu mieleenkään et toi voitais ottaa kirjaimellisesti! En kuitenkaan kauheen uhkaava oo 53 kilollani miehen 85 vastaan.r

[/quote]

No sä voit sitten nuo selittää kuuluteluissa. Mulla on ihan nollatoleranssi noitten tappamisjuttujen kanssa.
[/quote]
Älä välitä siitä, huono provohan tää on :)

Vierailija
149/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:39"]

No kiitä onneasi että paljastui nyt eikä sitten kun olette vaikka kihloissa ja asutte yhdessä.

[/quote]

No kyl tää on mulle ihan yhtä vakavaa kun jos asuttais yhdessä. Kyllä mä olin tässä ihan täysillä mukana.Mies oli se joka halus muuttaa yhteen mut mä halusin olla eka omassa kodissani enkä hypätä suoraan avoliittoon. Siis ihab siksi et muutin vasta vuosi sitten omilleni. Nyt kyllä keväällä se on ollut minä joka on ehdottanut asiaa, mut se ei oo enää innostanu miestä samalla tavoin.

Vierailija
150/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minuakin alkoi kiinnostaa. AP, minkä oppilaitoksen tenttiin olitkaan menossa?

Vierailija
151/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on. [/quote] Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa? [/quote] Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?

[/quote]

No senkun åidät provona idiootti, mä en todellakaan kerro kurssiani, yliopistoani tai tenttipaikkaani tähän. Mua ei vähääkään kiinnosta jos ette usko, totuus on se että huomenna on tentti.Ok?

Vierailija
152/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jyu.fi/maths/opiskelu/ohjelma/tentti no siinä on esim. jyväskylän yliopiston kesätentit 2015

valkkaa nyt AP vaikka joku noista.

Vierailija
153/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on. [/quote] Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa? [/quote] Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?

[/quote]

No senkun åidät provona idiootti, mä en todellakaan kerro kurssiani, yliopistoani tai tenttipaikkaani tähän. Mua ei vähääkään kiinnosta jos ette usko, totuus on se että huomenna on tentti.Ok?

[/quote]

Tässä on jo nyt ihan liikaa henkilökohtasta kun luin läpi. Toivon ettei mua tunnistettais :|

Vierailija
154/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:34"]

[

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sä voit sitten nuo selittää kuuluteluissa. Mulla on ihan nollatoleranssi noitten tappamisjuttujen kanssa.

[/quote]

Sit on. Ilmottelen heti jos noita "kuulusteluja" tulee. Vitsi kun kiehuu kun mulla on ihan tarpeeks paha olo en ymmärrä miks kidutan itseäni täällä lisää.

Vierailija
155/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niin paljon voimia, ihan kamalaa :( Tosi hyvä oli tuo ehdotus että laitat screenshotin instaan ja idiootti-poika sitä kautta tajuaa että tiedät! Samalla nolaat hänet perinpohjaisesti. Tuollainen olisi niin oikein sille sialle. Tulethan kertomaan kuulumisiasi!

Vierailija
156/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pettämisjutut on niin väsyneitä

Vierailija
157/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruutukaappaus kuvista nopeasti, että jos ne poistetaan sieltä, niin voit vielä näyttää ne tulevalle exällesi (jos vaikka väittää, ettei sellaisia kuvia ole ollut)!

Vierailija
158/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:50"]

Ap, niin paljon voimia, ihan kamalaa :( Tosi hyvä oli tuo ehdotus että laitat screenshotin instaan ja idiootti-poika sitä kautta tajuaa että tiedät! Samalla nolaat hänet perinpohjaisesti. Tuollainen olisi niin oikein sille sialle. Tulethan kertomaan kuulumisiasi!

[/quote]

En pysty tollaseen. Plus kokisin itseni yhtä nolatuksi kuin hänet.

Vierailija
160/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistaa tai tuntuu tosi pahalta, mene terveyskeskuksen tai sairaalan päivystykseen, sieltä saa apua. Tai vaikka kirkolle, sieltä saa keskusteluapua myös parisuhdeasioissa. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän