Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin instasta kuvan missä poikaystävä

Vierailija
22.07.2015 |

Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Se kuuluu tuohon ikään, että suhteita tulee ja menee! :)

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

[/quote]

Ihan karoita vielä! :D Ei tuon ikäisenä tosiaankaan kuulukaan suhteen kestää hautaan asti. 

Vierailija
102/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:24"]

Nyt kylmän rauhallisesti keräilet kamojasi kasaan ja alat etsiä omaa kämppää jos asutte yhdessä. Älä järjestä mitään kohtausta vaan hyytävän syyllisyys miehelle. Yksin saa porata niin paljon kuin sielu sietää. Tsemppiä!

[/quote]

Asutaan erillään. kiitos tsempistä. Tavallaan oon lähes yhtä vihainen yhdelle miespuoliselle ystävälleni joka oli tuolla mukana kuin miehelleni. Miksei voi kertoa?? Oon lopettani soittamisen. Ei se vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on sitten tyhmiä... Laittaa nyt johonkin nettiin kuvia pettämisestä, ihan kuin se toinen osapuoli ei voisi niitä ikinä nähdä! Sama kuin nakkelisi kaupan ilmoitustaululle kuvia itsestään salarakkaan kanssa. "Ei se mun pirjo-vaimo näitä huomaa.." No eipä!

Vierailija
104/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu<3 Teini voimahalailemassa tosiaan. :D

Vierailija
105/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun näet miehen niin odota hetki että tuleeko tunnustusta/anteeksipyyntöä. Jos ei niin ilmoitat että suhde oli sitten tässä. Ja vaikka kertoisi omista sikailuistaan niin älä ota takaisin!

Vierailija
106/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:25"]

Hahaa kaverilleni kävi noin. Meni istagramiin ja katseli kuvia jollain tekemällään hastagilla. Löysi sitten oman aviomiehensä suutelemassa jotain naista. Klikkasi sen naisen tilille ja kappas, löytyi 100 kuvaa ja suurimmassa osassa, siellä oli mies ollut työmatkoilla ja ylitöiden aikana kuvassa olevan naisen kanssa makkaraa paistamassa, uimassa, terassilla, syömässä ja tietenkin suutelemassa. Kuvan alla oli sitten kaikkia "love My boy" "murun kanssa mökillä". Kyllä siinä ystäväni tunsi olevansa (ja omastakin mielestäni hän) oli hölmö ja sokea sillä KAIKKI olivat kuvat nähneet mutta kukaan ei halunnut pahoittaa naisen mieltä.

[/quote]

Oon aina ajatellu et nää on jotain urbaanijuttui. Ei näköjään ole, totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
107/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"]

Ihquu<3 Teini voimahalailemassa tosiaan. :D

[/quote]

Mä en ole teini, mutta voimahalailen aina kaikkia, jotka sitä tarvii. Koska olen aikuinen.

Vierailija
108/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:23"]

Ikävä kyllä näitä tapauksia on lähipiirissä useampiakin, joissa aika moni tietää ennen sitä petettyä. Itsekään en ole kertonut hyvän ystäväni puolisolle hänen seikkailuistaan, vaikka niistä tiedän enkä niitä hyväksy. Ystävyys painaa enemmän.

[/quote] Tarkoitat varmaan, että oma etusi painaa enemmän. Ystävyydestä sinä liero et tiedä mitään.

Vierailija
109/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkät. Ja paskat kaverit! Ihan järkyttävä tapa saada selville, mutta parempi sinulle päästä eroon niistä kaikista. Paljon tsemppiä ja voimia! ♥

Vierailija
110/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu kamalalta, kun epäilys ja mustasukkaisuus ottavat hetkeksi vallan. Että jos vaikka päivittää Faceaan ja äityy kiittelemään ihanaa päivää oman miehen ja perheen parissa ja samaan aikaan se huseeraisikin jotain salasuhdetta. Kaikki muut tietäisivät, mutta minä en. Hävettäisiköhän, kun totuus paljastuisi? Turhaa se kyllä olisi, en minä olisi tehnyt mitään idioottia.

Vierailija
111/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

[/quote]

Ihan karoita vielä! :D Ei tuon ikäisenä tosiaankaan kuulukaan suhteen kestää hautaan asti. 
[/quote]

Älä jaksa ikähullu. 23-vuotias on jo monta vuotta ollut aikuinen ja tuossa iässä aloitetut suhteet voivat hyvinkin olla jo niitä loppuiän suhteita. Tuossa iässä on useilla jo vakituinen työpaikka, omistusasunto, mahdollisia lapsia ja vakituinen parisuhde

Vierailija
112/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:16"][

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Pakkaa kamas ja lähde ennenkun se mulkku tulee kotiin

[/quote]Ei asuta yhdessä. Eri kämpissä. Mä en voi ymmärtää miksi teki noin. En voi.

Kauheinta tässä on se, että kuvissa perseilee minunkin kaverritani/tuttuja. Ilmeisesti olen ainoa joka ei tästä toiminnasta tiennyt. Että mä oon ollu sellanen pelle ja kaikki on tienny et meidän suhde ei oikeasti oo ees aito.

Kädet tärisee. voidin oikeesti tappaa ton ihminrn. En oo ikin hävenny näin paljon
[/quote]
Aaaarg! Nämä on hirveitä tapauksia, kun kaverit suojelevat pettäjää. Et ole ensimmäinen, jolle on käynyt noin, vaikka tietenkään se ei lohduta juuri nyt... Jaksamisia. Pahimman yli päästyäsi kannattaa miettiä kavereiden laittamista kiertoon miehen lisäksi.

Vierailija
113/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]

[/quote]

Aijaa, harmi kun I didnt get the memo tämän suhteen :) Viimeksi viime viikolla mies maalaili kuvia kihloista. Mä muutin tänne opiskelemaan suurimmaks syyksi siksi koska mies oli täällä.Mä luulin, että oon onnekas joka löysi omani jo nuorena.

Vierailija
114/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika tylsältä tyypiltä. Parempi että evoluutio menee eteenpäin. Jaxuhali tenttiin kuitenkin.

Vierailija
115/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:31"] 

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:25"]

Hahaa kaverilleni kävi noin. Meni istagramiin ja katseli kuvia jollain tekemällään hastagilla. Löysi sitten oman aviomiehensä suutelemassa jotain naista. Klikkasi sen naisen tilille ja kappas, löytyi 100 kuvaa ja suurimmassa osassa, siellä oli mies ollut työmatkoilla ja ylitöiden aikana kuvassa olevan naisen kanssa makkaraa paistamassa, uimassa, terassilla, syömässä ja tietenkin suutelemassa. Kuvan alla oli sitten kaikkia "love My boy" "murun kanssa mökillä". Kyllä siinä ystäväni tunsi olevansa (ja omastakin mielestäni hän) oli hölmö ja sokea sillä KAIKKI olivat kuvat nähneet mutta kukaan ei halunnut pahoittaa naisen mieltä.

[/quote]

Oon aina ajatellu et nää on jotain urbaanijuttui. Ei näköjään ole, totuus on tarua ihmeellisempää.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:25"]Hahaa kaverilleni kävi noin. Meni istagramiin ja katseli kuvia jollain tekemällään hastagilla. Löysi sitten oman aviomiehensä suutelemassa jotain naista. Klikkasi sen naisen tilille ja kappas, löytyi 100 kuvaa ja suurimmassa osassa, siellä oli mies ollut työmatkoilla ja ylitöiden aikana kuvassa olevan naisen kanssa makkaraa paistamassa, uimassa, terassilla, syömässä ja tietenkin suutelemassa. Kuvan alla oli sitten kaikkia "love My boy" "murun kanssa mökillä". Kyllä siinä ystäväni tunsi olevansa (ja omastakin mielestäni hän) oli hölmö ja sokea sillä KAIKKI olivat kuvat nähneet mutta kukaan ei halunnut pahoittaa naisen mieltä.
[/quote] Miten mahtoi mies selitellä kuvia? "Annoin serkulle tekohengitystä?"

Vierailija
116/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"]Kyllä ihmiset on sitten tyhmiä... Laittaa nyt johonkin nettiin kuvia pettämisestä, ihan kuin se toinen osapuoli ei voisi niitä ikinä nähdä! Sama kuin nakkelisi kaupan ilmoitustaululle kuvia itsestään salarakkaan kanssa. "Ei se mun pirjo-vaimo näitä huomaa.." No eipä!
[/quote]
Tämä. On niiiiin vaikea uskoa, että netti on todellisuutta ja että siellä tapahtuvat asiat oikeasti tapahtuvat. Ehkä kahdenkymmenen vuoden kuluttua suomalaisille kasvaa järki tässäkin asiassa.

Vierailija
117/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:08"]

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

[/quote] ota nyt heti screenshot ennenkuin se kuva poistetaan!

Koska mies tuskin myöntää mitään.

Vierailija
118/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitä onneasi että paljastui nyt eikä sitten kun olette vaikka kihloissa ja asutte yhdessä.

Vierailija
119/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:08"]

[/quote] ota nyt heti screenshot ennenkuin se kuva poistetaan!

Koska mies tuskin myöntää mitään.
[/quote]

Tämä!

Vierailija
120/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riittää pokkaa ja tiedät ettet murru, pyydä mies käymään ja jätä kuva esille koneen ruudulle mahdollisimman näkyvälle paikalle. Kuuntele miehen selitys ja toivota tämän jälkeen hyvää matkaa vittuun elämästäsi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi