Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin instasta kuvan missä poikaystävä

Vierailija
22.07.2015 |

Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:20"]

moikka. Halusin sanoa teille kaikille ihanille anonyymeille, että teidän tsempit ja kehut OIKEESTI auttoivat mua eilen. Olin ihan oikeasti sillä fiiliksellä, että teki mieli hypätä parvekkeelta (no ei oikeesti, mut olin ihan hirveen syvällä ja oon oikeastaan edelleen) ja oli tosi helpottavaa saada lohduttavaa ihmiskontaktia edes netin kautta, varsinkin kun en oikeen voinu puhua kenenkään kaverini kanssa tästä. En jotenkin voi enkä jaksa.

Kaikki tuntuu edelleen hirveältä, mutta ei samalla paatoksella kuin viimeyönä. Tilanne eteni siihen, että soitin äitin hakemaan mut keskellä yötä pois. En vaan voinut olla. Ja koska hän on maailman paras äiti, hän haki. Nyt oon ihmisten keskellä, söin oikeeta kotiruokaa kun pääsin kotiin ja pääsin "omaan" sänkyyn nukkumaan. On sinäänsä paljon parempi olo, vaikka oon edelleen humalassa. En ookkaan ikinä kännipalstaillu. Hävettää, mut pitää vaan ajatella et se on yks kokemus muiden joukossa. Ja mä en ikinä edes kännitekstaile :D

Ex soitti 14 kertaa viime yönä. Löin luuria jokaiseen.

Nyt meen nukkuu takas. Tulin vaan kertoo teille. Kiitos :)<3

[/quote]

Ihanaa, onneksi sinulla on mukava perhe. Anna exän kärvistellä! Älä anna hänen enää myrkyttää mieltäsi jutuillaan.

Vierailija
82/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, selviät tästä varmasti! Ja häpeä häviää ajan myötä, etenkin koska sä et ole se, jolla tässä on hävettävää! Tsemppiä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kamas ja lähde ennenkun se mulkku tulee kotiin

Vierailija
84/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen tyhmä mies. Onnittelut, että pääset nyt eroon siitä!

Vierailija
85/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

Vierailija
86/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu tuohon ikään, että suhteita tulee ja menee! :)

Vierailija
87/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, aikas paskalla tavalla sait tietää! Keskity tenttiin, minkä voit ja romahda sitten. Tai siirrä tenttiä.

Vierailija
88/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon. Järvet kuhisee kalaa. Jaksuleita ja onnea tenttiin.

Ps: Maljakot myyntiin.

Vierailija
89/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Pakkaa kamas ja lähde ennenkun se mulkku tulee kotiin

[/quote]Ei asuta yhdessä. Eri kämpissä. Mä en voi ymmärtää miksi teki noin. En voi.

Kauheinta tässä on se, että kuvissa perseilee minunkin kaverritani/tuttuja. Ilmeisesti olen ainoa joka ei tästä toiminnasta tiennyt. Että mä oon ollu sellanen pelle ja kaikki on tienny et meidän suhde ei oikeasti oo ees aito.

Kädet tärisee. voidin oikeesti tappaa ton ihminrn. En oo ikin hävenny näin paljon

Vierailija
90/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumaltako löysit kuvan vai oliko jonkun tutun? Oletko varma, että on miehesi?

Vierailija
91/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sulla ei ole hävettävää! Pidä se kirkkaana mielessäsi. Parilla muulla on.

Halaus!

Vierailija
92/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

[/quote]

Oon 21. Mies 32

Vierailija
93/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

Vierailija
94/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näitä tapauksia on lähipiirissä useampiakin, joissa aika moni tietää ennen sitä petettyä. Itsekään en ole kertonut hyvän ystäväni puolisolle hänen seikkailuistaan, vaikka niistä tiedän enkä niitä hyväksy. Ystävyys painaa enemmän.

Vierailija
95/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vanha ukko kiertoon vaan ja uutta ja nuorempaa katselemaan. Tsemppiä!

Vierailija
96/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]Se kuuluu tuohon ikään, että suhteita tulee ja menee! :)
[/quote]

Vahinko yläpeukku!! Kamala juttu, koita ap jaksaa!

Vierailija
97/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kylmän rauhallisesti keräilet kamojasi kasaan ja alat etsiä omaa kämppää jos asutte yhdessä. Älä järjestä mitään kohtausta vaan hyytävän syyllisyys miehelle. Yksin saa porata niin paljon kuin sielu sietää. Tsemppiä!

Vierailija
98/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:17"]

Ihan sattumaltako löysit kuvan vai oliko jonkun tutun? Oletko varma, että on miehesi?

[/quote]

Katsoin huvikseni miehen kavereiden instoja. Löysin miehen kaverin tyttöystävän profiilista. Ja lyllä, on 100% että on mun mies. Tekis mieli nähä tunnustaisko se paska edes jos näkisin sen ihan tavallisesti niin etten kertois siitä mitä tiedän.

Vierailija
99/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

[/quote]

Minä jo säikähdin, että minkä ikälopun kans se on!

Vierailija
100/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa kaverilleni kävi noin. Meni istagramiin ja katseli kuvia jollain tekemällään hastagilla. Löysi sitten oman aviomiehensä suutelemassa jotain naista. Klikkasi sen naisen tilille ja kappas, löytyi 100 kuvaa ja suurimmassa osassa, siellä oli mies ollut työmatkoilla ja ylitöiden aikana kuvassa olevan naisen kanssa makkaraa paistamassa, uimassa, terassilla, syömässä ja tietenkin suutelemassa. Kuvan alla oli sitten kaikkia "love My boy" "murun kanssa mökillä". Kyllä siinä ystäväni tunsi olevansa (ja omastakin mielestäni hän) oli hölmö ja sokea sillä KAIKKI olivat kuvat nähneet mutta kukaan ei halunnut pahoittaa naisen mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi