Löysin instasta kuvan missä poikaystävä
Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.
Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.
Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.
Kommentit (176)
KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA
MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN
Mä olen yksi niistä kavereista, jotka tietää muutamankin pettävän. Vituttaa ja ketuttaa paljon, mutta en puhu ääneen. Se on vaan asia mihin mä en halua sekaantua. Ollaan keski-ikäistymässä jo ja lapsiakin niissä perheissä. Etäisyyttä olen ottanut pettäjiin, niiden kanssa en enää istuiltaa en bailaa. Tuskin hirveä menetys heille.
Todella pahoillani sun puolesta AP, että jouduit tuon paskan kokemaan.
Missäpäin suomea asut? Ota muhun yhteyttä sähköpostilla jos haluat, vaikutat ihanalta ihmiseltä ja mulla on samanlainen kokemus puolen vuoden takaa T. 23 vuotias nainen Helsingistä
Ihan kamalaa.... :-( oon ihan sanaton että tuollaisia miehiä voi edes olla!!! Voimia ap sinulle ♡♡ vaikutat ihanalta ja mukavalta naiselta, joka ansaitsee paaaaaaljon parempaa kuin tuollaisen epäkypsän ja valehtelevan kusipään. Tsemppiä! Selviät ihan varmasti ajan kanssa. ♡
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:24"]
AP tunnistettu! ps. Kyllä, siitä tiesi kaikki. Ehkä miehesi ei olisi pettänyt, jos et olisi takertunut häneen ja tukahduttanut.
[/quote]
Mun maha käänty ympäri kun luin ton. Toivon, että tää olis vitsi.Jos on, niin kuule mua ei naurata yhtään. Jos mies on antanut ymmärtää, että takerrun niin se on kyllä olkut jopa toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:30"]
AP tunnistettu! ps. Kyllä, siitä tiesi kaikki. Ehkä miehesi ei olisi pettänyt, jos et olisi takertunut häneen ja tukahduttanut.
[/quote]
Mun maha käänty ympäri kun luin ton. Toivon, että tää olis vitsi.Jos on, niin kuule mua ei naurata yhtään. Jos mies on antanut ymmärtää, että takerrun niin se on kyllä olkut jopa toisinpäin.
[/quote]
Takertuminen ei silti oikeuta pettämään. Kasvakaa nykynuoret aikuiseksi! En tarkoita nyt ap:tä vaan näitä puolustelijoita. Ootko itse se toinen osapuoli?
[/quote]
[/quote]
No ei varmasti oo tunnistettu. Typerä läski av-mamma vaan haluaa säikytellä.
[/quote]
Mikä sinua vaivaa? Kuinka hirveä ihmisen pitää olla, että sanoo tuollaista. Miehet osaa kyllä olla niin uhria niin uhria. Samalla tavalla ex-mieheni valitti minusta kavereilleen, kun itse kohteli minua todella huonosti.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:39"]
No kiitä onneasi että paljastui nyt eikä sitten kun olette vaikka kihloissa ja asutte yhdessä.
[/quote]
Ja ennen kuin kuvioihin ehti tulla mahdollisia lapsia.
Älä stressaa tuota tunnistusjuttua, tämä palsta on täynnä kpääkiusaajia. Voi olla totta tai olematta, mutta sinä et ole tehnyt mitään väärää, mutta tuo ilkeä kirjoitus vain lisäsi stressiäsi. Lopeta nyt tämän lukeminen ja mene hakemaan kriisiapua.
Olen se, joka kehotti menemään päivystykseen tai kirkolle. En ole tapakristittyä uskovaisempi, mutta saimme sieltä apua kun perheessä oli (/on vieläkin) todella paha kriisi, vakavia sairauksia. Pelkkä se että toinen vain halasi, helpotti niin paljon kun meinasin tukehtua itkuuni. Kirkolta saat sitä aitoa lähimmäisenrakkautta.
Valtavasti voimia sulle <3
[/quote]
[/quote]
Hei ap, nyt lakkaat lukemasta tätä palstaa, etkä välitä provoilijoista. Saat varmasti pian yhteyden äitiisi ja/tai kavereihisi. Tästä löytyy listaus kriisikeskuksista, jos tarvitset sitä kautta keslusteluapua http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:08"]
a
Poikaystävö ei vastaa, äiti ei vastaa, kaikki kaverit on töissä tai ei vastaa. Mä en kestä tätä olotilaa enää :'( Haluisin vaan lähteä vaikka kävelemään kotiin. Mut ei oo rahaa ja pitää hankkia tarjouslippu eli hetki kestää ennen kuin pääsen lähtemään.
[/quote]
Voi ei, tuntuu tosi pahalta sun puolesta :( Muistan niin elävästi itsekin ton tunteen, kun sain tietää poikaystävän pettäneen.. Kaikki silloiset läheisimmät ystäväni, yhtä lukuunottamatta, tiesivät asiasta koska olivat olleet paikalla ja mulle selvisi vasta monen kuukauden päästä.
Harmi kun täällä ei voi lähettää mitään yksityisviestejä, juttelisin sun kanssa tosi mielelläni ja ollaan vielä samanikäsiäkin. Paljon voimia <3 Parempaa on edessä vaikka se ei vielä siltä tunnu :)
Niin ja ei kannata välittää noista että mukamas sut olis tunnistettu.. Kirjotustyylikin kertoo että joku vaan näki taas hyvän sauman päästä lisäämään toiselle pahaa oloa ja käytti hyväkseen.
Hei haluaisin kiittä kaikkia jotka ovat tsempanneet ja neuvoneet. En varmaan kirjota tänne enää kun tuli niin vaikea olo, että levitän henkilökohtasuuksiani. Yritin kirjoittaa mahdollisimman anonyymisti koska oikeasti kaipasin apua (ja sainkin sitä) mutta en halua jatkaa enää.
Kiitos kuitenkin tsempeistä. Jään miettimään miten tän hoidan. Kello on pian yksi ja yleensä ennen kahdeksaa heräävä mies ei ole vieläkään vastannut. Kiitos kuitenkin kaikista neuvoista. Tää on suoraam sanottuna elämäni hirvein päivä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]
Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa?
[/quote]
Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on.
[/quote]
Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa?
[/quote]
Yliopistoissa kesätentit on aina kesäkuussa tai elokuussa. Heinäkuussa ei tenttejä pidetä koskaan. Sama amkk:ssa. AP voi kertoa mihin tenttiin menossa ja missä niin että asia voidaan tarkistaa. Muuten häntä pidetään provona, ok?
[/quote]
Kummallisesti tässä istuu yksi, kellä helsingin yliopiston tentti heinäkuussa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:16"]
[
quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]
Pakkaa kamas ja lähde ennenkun se mulkku tulee kotiin
[/quote]Ei asuta yhdessä. Eri kämpissä. Mä en voi ymmärtää miksi teki noin. En voi.
Kauheinta tässä on se, että kuvissa perseilee minunkin kaverritani/tuttuja. Ilmeisesti olen ainoa joka ei tästä toiminnasta tiennyt. Että mä oon ollu sellanen pelle ja kaikki on tienny et meidän suhde ei oikeasti oo ees aito.
Kädet tärisee. voidin oikeesti tappaa ton ihminrn. En oo ikin hävenny näin paljon
[/quote]
Vinkkasin varulta tosta tappamisjutusta.
[/quote]
Olet vajaa?
Yliopistoissa voi käydä tekemässä tenttejä pitkin kesää haluamanaan aikana tenttiakvaariossa. Ainakin meille Helsingissä.
Minne se meni?
Huhuu.. suhde missä olet
Sinä selviät kyllä! Ymmärrän, että sinulle ikäisenäsi suhteesi on todella merkityksellinen, mutta haluaisin vain sanoa, että elämäsi on vasta alussa. Olet vielä nuori ja "miehesikin" on vasta säälittävä, epäkypsä poika kuten voimme nähdä. Jos yhtään lohduttaa.. Sinua tuskin täältä on tunnistettu ja vaikka olisikin niin mitä väliä sillä on? Jos joku kirjoittaisi noin rumasti "tunnistetulle", että saa hänen vatsansa kääntymään ympäri niin siinä on yhtä raukkamainen olento kuin (toivottavasti pian ex-)poikaystäväsi. T. N26
voi ap :(♡♡ kannattaa käydä taudit testauttamassa kun pääset pahimmasta yli. Aivan törkeän paska ukko. Voiko yliopistoa vaihtaa..?