Löysin instasta kuvan missä poikaystävä
Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.
Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.
Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.
Kommentit (176)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:55"]
Heh, ihania nuo teinirakkaudet :p
[/quote]
Vittuku oot kauhee ihminen. Joo o n ihanaa. Aivan i-ha-naa. Oot ämmä
[/quote]
Ateeksi, en ois saanut sanoa sua ämmäksi. Jotenkinnvaan kun oon niin pahassa tilassa että oikeasti harkitsen sirä että soittaisin äitini hakemaan monen tunninnajomatkan koska oikeasti pelkään että mulle käy jptain ja jiku nauraa sille. Oot oikeasti kauhea ihminen vaikka vaan anonyymi netissän
[
quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:11"]
etpä kyllä kovin fiksulta vaikuta jos menit vielä lankaan ja paneskelit ukkoa innoissasi :D
Noh, ei kaikki ole fiksuja tai osaa ajatella loogisesti.
Ehkä saitte molemmat mitä ansaitsitte?
Ns. vituttaa tuollaiset naiset, jotka tunneryöpyissään uskoo mitä vaan kun joku casanova selittää ummet lammet, eikö sen vertaa löydy selkärankaa ja järkeä, ettei voi mistä tahansa suosta puhua ympäri? Ilmeisesti ei.
Toivottavasti pamahdit paksuksi kupan kera, niin ehkä opit olemaan varovaisempi.
[/quote]Itken
Parin viikon päästä jo naurattaa. Ja sitten taas vähän itkettää, vedät kännit ja sitten taas naurattaa. Tuollaiset miehet eivät koskaan kunnostaudu, ne on aina tuollaisia. Sinä satuit kohdalle, seuraavaksi joku toinen. Eniten vaan toivon ettet kyynistyisi. Kyllä se aurinko joskus taas nousee.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:14"]
Sulla on täysi oikeus olla vihainen kaikille, jotka petti sun luottamuksen - lähtien sun poikaystävästä sun kavereihin.
Ole siis vihainen, raivoa, itke ja sure. Kovat ajat on edessä. Mutta oikeasti, usko mua, se helpottaa!Hetki hetkeltä ja päivä päivältä! Oot vielä nuori ja sulla on koko elämä edessä! Mä erosin 6 vuoden suhteesta 24-vuotiaana siten, että sain tietää miehen pettäneen mua tosi törkeästi. Hävettää myöntää, mutta itse vielä anelin häntä takaisin, ero tuntui elämän ja koko maailman lopulta. Olin asvanut hänen kanssaan, en osannut ajatella elämää ilman häntä, kaikki pysähtyi.
Erostamme on nyt aikaa seitsemän vuotta ja huh huh, olen onnellisempi kuin koskaan ja naimisissa maailman parhaimman tyypin kanssa. Onneksi, onneksi, onneksi en ole sen pettäjäluuserin kanssa! Joskus törmätään kaupungilla ja ajattelen, vaan kuinka olin lapsi silloin, että sellasen tyypin kanssa olin.
Aika parantaa ja tuo jotain paljon parempaa!
[/quote]
Joo siis noi kaveritki. Ne in oikeestaan enemmän mun poikaystävän kavereita. Mul ei varmaan ees oo tääl enää kaverita. Kaikki on iha hirveeä.
[
quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:14"]
Voi, kunpa voisin nyt vaan halata sua!
Tiiän että sulla on HIRVEE olo ja oot ihan sekasin, mutta älä IKINÄ ajattele että sun pitäis nyt hävetä!! Varmasti joku Dumbledorekin flippais ja raivois tollasessa tilanteessa (en tiiä mistä toi Dumbledore tuli, mut se on yleensä niin rauhallinen ja tyyni u know?). Ja toi että harrastitte seksiä, totta kai sitä haluaa uskoa koko sydämellään että toinen ei olis pettänyt, niin ihminen vaan toimii. Ja siinä tulee varmasti just sellanen helpotuksen tunne, ja sit haluaa vaan olla toisen lähellä. Älä todellakaan häpeä myöskään sitä, koita vaikka repiä ees jotain hyvää siitä, sait ees hyvän panon siltä paskiaiselta? :)
Nyt, laske se pullo kädestä, juo paljon vettä, syö hyvin (suklaa on kova juttu). Itke ihan rauhassa ja tentit voi uusia! Katso tulevaisuuteen, hae sinne kouluun mihin eniten halusit ja käännä selkä tolle kaupungille, tolle miehelle, noille "ystäville". Sä oot kaunis ja voimakas ja jaksat kyllä! Niiiiiiiiin paljon tsemppiä ja voimia! -N20
[/quote]
Oot tosi ihana ja viisas kunpa oisit tääl :(
mee jakaa persetät tänään kylille niin helpottaa
Va[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:38"]ArvatKAA kuka soittaa!!!
[/quote]vastasitko?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:44"]mee jakaa persetät tänään kylille niin helpottaa
[/quote]
Mikä on persetät?
Ihan kamala tilanne ap:( mikä joitain ihmisiä oikeasti vaivaa kun tekevät tuollaista!
Minun exä oli laittanut facebookiin, että "parisuhteessa *tuntemattoman tytön nimi* kanssa". Siihen oli jo ehtinyt tulla tykkäyksiä ja onnitteluja ennen kuin itse sen huomasin, että ei ollut edes yllätys miehen ja tämän tytön kavereille. Selvisi syy miksei mies ollut esitellyt minua vielä kavereilleen... Ei onneksi oltu kauaa yhdessä, mutta se tuntui aivan jäätävältä nähdä tuo päivitys. Minä kuitenkin olin tosissaan:/
Tsemppiä ap. Ja muista käydä sukupuolitautitesteissä.
Voi pylly, harmittaa niin sun puolesta Ap. Vaikutat niin aidolta ja symppikseltä ihmiseltä, lähetän kaikki halit täältä sulle. <3
Voi ap. :( Jaksamisia.
Itsekin sain tietää mitä eksäni puuhaili selkäni takana kun löysin instasta toisen naisen sinne lataamia kuvia. Kirsikkana kakun päällä lemmekkäät hashtagit (oksennus). Pettämisen selviäminen tuolla tavalla tuntuu kyllä iskulta päin naamaa.
Neuvoisin sinulle, kohtalotoveri, seuraavaa: Älä ota miestä takaisin, vaikka se miten kerjäisi ja lupaisi että ei enää tee vastaavaa. Kerran pettäjä, aina pettäjä - tästä on vain hyvin harvoja poikkeuksia. Olet ihana, arvokas ihminen ja ansaitset parempaa.<3
Jätä taaksesi mies, miehen kaverit ja paikkakunta, jossa et viihdy. En tiedä, mitä opiskelet ja missä (eikä minun tarvitsekaan) mutta jos opiskelet korkeakoulussa alaa, jota voi opiskella myös muualla Suomessa, ota selvää erillisvalinnasta (onko olemassa, mitä vaatii). Näin saatat välttyä pääsykokeelta ja päästä toista reittiä tavoitteeseesi.
Aloita kuitenkin huolehtimalla itsestäsi. Jos tarvitsee, ota yhteyttä kriisikeskukseen. Puhu läheistesi kanssa. Eroaminen tekee kipeää, eikä ole heikkoutta tarvita tukea eron aikana. N29
Tais ap vastata ja nyt on taas meneillään tunteellinen sovintopano.
Itkin luettuani Ap:n päivityksen. Minuakin petettiin, mutta mies myönsi heti kaiken omatoimisesti, joten annoin anteeksi. Siitä lähtien minua kuitenkin kalvoi pelko, että mies pettää uudelleen ja tällä kertaa en saa tietää. Minua vedätettäisiin, nöyryytettäisiin kunnolla kunnolla. Olin menettää järkeni jo pelkästään ajatellessani tuollaista tilannetta.
Mutta pettämisen uhrin ei kuulu hävetä, vaikka kaikki muut tietäisivät ja ties mitä. Hiljaisten todistajien kuuluu hävetä ja miehen kuuluu hävetä niin perkeleesti. Ole vahva, Ap, ja muista, ettei tapahtunut ole sinun vikasi. Älä häpeä. Sinua loukattiin, satutettiin hirveällä tavalla, ja sinun pitäisi olla ylpeä, että selviydyit. Pahin on ohi.
Ole onnellinen, että sait tietää ja pääsit eroon siitä kusipäästä. Minä en olisi uskaltanut soittaa, jos olisin ollut sinun tilanteessasi, ja siinä olisi mennyt koko elämä hukkaan.
Voimia!
Tunnistin itseni tosta 'selvitetään tää asia.mies selittää.uskon.pannaan.leikitään hetki taas että kaikki hyvin' hyi helkutti. Ite en koskaan päässy tohon vaiheeseen et olisin lähteny selvitteleen asiaa juurta jaksaen koska pelkäsin varmaan sitä kipua mikä siitä vois seurata et kuulen raa'an totuuden kun halusin uskoo kaiken olevan niin täydellistä. Kerta toisensa jälkeen. Pisteet sulle että soitit ja sait kuulla totuuden. Ite turruin noihin pettämisiin ja tajusin vasta jättää koko paskan kun teki mulle fyysisesti pahaa ja vei taloudellisesti kuseen. Konkreettista haittaa siis..aika sairasta. Vuosien kupla hajos ja aika alaston olo siinä jäi ja on edelleen. Parempaa päin ja uskotaan että jossain vaiheessa helpottaa ja paljon ihania asioita luvassa :)
Itse olin samantapaisessa tilanteessa joitain vuosia sitten. Olin niin syvällä tuskassa, että ajattelin, että suren itseni vielä hengiltä. Itkin koko ajan. Äitini halusi tulla luokseni pariksi päiväksi, se auttoi. On tärkeää, että voi puhua luotettavan ihmisen kanssa.
Osa ystävistäni kaikkosi kerrottuani tapahtuneesta. Siitä tunsin, keitä en enää tarvitse lähelleni.
Kävin niihin aikoihin gynekologilla hieman muissa asioissa mutta kun päättynyt suhde tuli esille, aloin itkeä holtittomasti. Hän oli ihana eikä hänellä ollut kiirettä ajaa minua pois. Sain hänelttä kirjasuosituksen: Bruce Fisher, Jälleenrakennus kun suhteesi päättyy. Sitä kirjaa luin ja itkin ja itkin, kun tajusin, että surun prosessi menee näköjään ihan kaavan mukaisesti. Suosittelen kirjaa sinulle, ap. Ja pyri tosiaan luotettavien ihmisten lähelle nyt, sillä tarvitset tukea paljon.
Kyllä elämä jatkuu, ensin pitää surra jotta voi iloita. Ihminen on rakennettu niin, että asiat on tavalla tai toisella käsiteltävä, tai ne pulpahtavat väistämättä myöhemmin esiin. Sinun elämäsi perusluottamusta on törkeästi järkytetty. Nyt joudut keräämään itsesi ja uudistumaan. Huomaat vahvistuvasi. Paljon halauksia!
T. Tapahtuma-aikaan 26-v.
Sulla on täysi oikeus olla vihainen kaikille, jotka petti sun luottamuksen - lähtien sun poikaystävästä sun kavereihin.
Ole siis vihainen, raivoa, itke ja sure. Kovat ajat on edessä. Mutta oikeasti, usko mua, se helpottaa!Hetki hetkeltä ja päivä päivältä! Oot vielä nuori ja sulla on koko elämä edessä! Mä erosin 6 vuoden suhteesta 24-vuotiaana siten, että sain tietää miehen pettäneen mua tosi törkeästi. Hävettää myöntää, mutta itse vielä anelin häntä takaisin, ero tuntui elämän ja koko maailman lopulta. Olin asvanut hänen kanssaan, en osannut ajatella elämää ilman häntä, kaikki pysähtyi.
Erostamme on nyt aikaa seitsemän vuotta ja huh huh, olen onnellisempi kuin koskaan ja naimisissa maailman parhaimman tyypin kanssa. Onneksi, onneksi, onneksi en ole sen pettäjäluuserin kanssa! Joskus törmätään kaupungilla ja ajattelen, vaan kuinka olin lapsi silloin, että sellasen tyypin kanssa olin.
Aika parantaa ja tuo jotain paljon parempaa!