Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin instasta kuvan missä poikaystävä

Vierailija
22.07.2015 |

Suutelee toista naista taustalla. On ihan seinää vasten rysähdetty.

Mulle annetun informaation mukaan herra olisi ollut kaverilla saunaillassa. En oo saanu kiinni koko aamuna. Whatsapissa ei oo paikalla.

Sellasta kai sit tänään. Sinne meni sit 4 vuoden suhde :) Tekee mieli heittää maljakot seinäät. Tentti ois huomenna.

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
2/176 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on. [/quote] Et ole ikinä käynyt kesällä mitään kursseja tai täydentäviä opintoja? Tai kesäyliopistossa? [/quote] [quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:58"]Mikä tentti muka on heinäkuun 23? Ei ainakaan yliopistoissa ja amkk:ssa ole tenttejä heinäkuussa. No mut muutenkin selvää, et provohan tää on. [/quote] Googlaa sanalla kesätentti, niin opit uutta. Joka yliopistossa on mahdollisuus tehdä tenttejä myös kesällä.

[/quote]

Kyllä. Kesäkuussa.

[/quote]

Oletko idiootti vai mikä mättää? On annettu linkkejä eri yliopistojen kesätenttisivuille ja kerrottu useammassakin yliopistossa käytössä olevasta sähköisestä tenttimahdollisuudesta, jonka ansiosta tenttejä voi suorittaa milloin itselle parhaaksi sopii, tenttitilojen aukioloaikoina. Lisäksi esim. Helsingin yliopistossa humanistisen tiedekunnan yleiset tenttipäivät (kesätentit) ovat tänä vuonna ti 23.6., ke 29.7. ja ke 19.8. Viime kesänä tein itse yhden humanistisen aineen tentin juurikin heinäkuun kesätenttipäivänä. Mikäli jäi nyt vielä epäselväksi, väännetään rautalangasta: yliopistoissa on mahdollista suorittaa tenttejä myös heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av palstalla aina kehoitetaan hakemaan parempaa. Kun mies löytää parempaa huudetaan kriisiapua ja sikakorttia.

Koittakaa tenttiä vaikka siitä.

Vierailija
4/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Ajattelin päivittää tänne vaikka arveluttaakin. Toivon, että toi "tunnistaminen" oli pelkkää kiusantekoa.

Niin tosiaan, mies vastasi lopulta. Täysin normaalilla äänellä, täysin normaalisti. Kysyin, miten saunailta meni, hän vastasi että oikein hyvin. Keksipä jutun siitäkin, kuinka oli sammunut iltaa pitäneelle kaverilleen ja siksi vastasi niin myöhään . Ihmetteli sitä, miksi olin soittanut niin hemmetin monta kertaa.

Sanoin, että tuun kylään. Menin. Oven avasi täysin räjähtänyt, löyhkäävä sika, joka yritti pussata ja halata. Omituisinta tässä oli se, että mies oli epätavallisen hellä puhelimessa ja omituisen hyväntuulinen. Vastasi mm. "moikka kulta!!" Mitä ei _ikinä_ tee, varsinkaan kavereiden edessä. Toi kullittelu ja lässytysnimet on ollu meille aika outoja.

Itse tärisin tässä vaiheessa raivosta. Näytin kännykästä kuvan siitä mitä olin löytänyt.

Mies suuttui. Siis suuttui. Kiihtyi nollasta sataan sekunnissa. Yleensä ei ikinä hermostu läges mistään. Kyseli, "stalkkaanko" häntä, mitä yritän vihjata, mitä haen tällä (??), jotain ihan käsittämätöntä. Mä vaan katoin, olin ihan järkyttyny. Vika mitä oisin oottanu oli miehen suuttumus.

Toi sit laukas koko yön läpi kestäneen tappelukeskustelun, mikä on liian pitkä et jaksaisin kirjottaa. Hyvin tiivistäen: mies suuttui, mä kysyin miksi oli valehdellut, että oli saunaillassa, mies hoki olleensa ja menneen baarin jälkeen nukkumaan kaverilleen, ensin vöitti kivenkovaa ettei edes tiredä kuka tyttö oli ja ei muista koko "vahinkoa", sitten "yllättäen" muisti "vahingossa" pussaneensa "ihan sekunnin", mutta ei mitään muuta, väitti ettei voi edes laskea pettämiseksi,yritti sania, että oon hullun mustasukkanen ja ylireagoin, kysyin miksi petti, sanoi "en tiefä" kikoajan, lopulta tilanne meni itkinyyhkyksi, mies "tunnusti" että oli erehtynyt pussaamaan nopeasti, ei muuta, hänellä on huono itsetunto ja pönkitti sitä heikkona hetkenä, mä olen hänen elämänsä, rakkaytensa, blaablaablaa. Tiivistettynä raivo-->en tiedä mitään---> syyttelee mua kaikesta--> yllättäen muistaa--> hemmetin pitkä itkuraivo ongelmistaan ja kaikesta tuskasta ja hän on uhri ja häntä ei saa tuomita--> anelurakkauspaatos, haluaa minut, ei anneta tän pilata tätä, erehtyi koska oon hänen eka tyttönsä mutta tietää nyt ettei mikään korvaa mua, itkua ja tunteellisuutta.

Mies vakuutti minut. Annoin anteeksi, ajattelin, että eihän yks pusu vii kaataa kaikkea, olin jotenkin ihan tunnehumalassa ja dmsekaisin neljältä aamuyöllä. Halusin uskoa. Rakastin häntä. Olin helpottunut, ettei ollutkaan mitään isompaa.Toisaalta oli tosi paha olo.

Hävettää ihan hieveästi myöntää, mutta harrastettiin ihan uskomatonta seksiä yöllä. Pari päivää kelluttiin oudossa rakkauskuplassa, olin ihan sekaisin siitä miten rakastava ja kiihkeä mies oli. Pantiin kuin kanit. Ajattelin, et meidän suhde on parempi kuin koskaan.

Mua jotenkin vaivasi kuitenkin. Kysyin yhdeltä tytöltä, joka on etäinen kaveri mutta tuntee mieheni poikaystävänsä kautta ja oli ollut baarissa heidän kanssaan, saatuani tietää hänenkin olleen siellä. Soitin hänelle ja se oli kamala ja kiusallinen puhelu.

Tyttö kertoi mieheni pussailleen instatyttöä koko illan (kuva muuten löhti heti meidön yön jälkeen, wonder why) ja heidän lähteneen taksilla miehen kämpille. Pidin itseni kasassa puhelun ajan. Sitten romahdin. Soitin miehelle ja huusin raivosta, vaikka olin julkisilla lenkkeilypoluilla. Ei ois voinu vähempää kiinnostaa.

Mies ei väittänyt enää vastaan. Tunnusti kaiken. Yltyi aivan sairaaksi, ilkeili mulle.

Joo. Ei olla enää yhdessä. Näin pähkinänkuoressa poikaystäväni, jonka varaan olen rakentanut elämäni, jonka kanssa olen kasvanut, on täysin erilainen ihminen kun luulin. Tavallaan mua loukkaa enemmän jopa se sairas valehtelu. Katsoi silmiin, oli ihan sairaan vakuuttava. Ihan kuin joku psykopaatti.

Musta taas on kuoriutunut rähisevä nolo muija, joka röyhää julkisilla paikoilla, soittelee vieraille miehensä menoista. Oon nolo, nolo typerys, ainoa joka ei tiennyt mistään. Ainoa, joka luuli suhteeni olevan töysin erilainen kuin se on. Typerä, oksettava ihminen, joka ei ainoastaan niellyt pettämistä vaan harrasti seksiä. Pantiin ehkä jopa samoissa lakanoissa, mistäs sen tietää :) Tota huusin kurkku suorana, et terkkui tunnistaneille tai kanssakuulijoille. En ikinä ennen oo köyttäytynyt noin.

Mun elämällä ei ole arvoa. Elän helvetissä. Oon niin häpeissöni ja pahoinvoiva ihan oman typeryydeb takia et en tiedä mitä twkisin. Joo sori, hirvee avautuminen. Oon ihan hirveessä humalassa. Teksti varmaan epäselvää ja kaikkee jäänyt pois tai välistä. En halunnut mennä muiden mukana baariin. Juon yksin kotona. Oon syöny ihan helvetisti. Tänään ois ollu kaikkee mut en vaan pysty. Tää häpeä korventaa mua.

Kiitti jaikille lukoijoille. Voin lohduttaa jokaikistä täällä, että oon isompi luuseri kuin te. Exä on luultavasti bailaamassa uudeb typykän kaa. Siellä missä on munkin kavereita. Mä syön kätskiä ja dokaan pimeässä yksiössä.

En jaksa elää.

Vierailija
5/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo mitään syytä hävetä, sillä törkimyksellä on.

Vierailija
6/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pääset tästä vielä yli. Olet arvokas ihminen, etkä ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
7/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät paremman, parempi että tollanen sika lähti kiertoon.

Vierailija
8/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 tsemppiä. Sure, se helpottaa, ansaitset parempaa.

Vierailija
9/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat niin paljon paremman, sinulla on elämä edessä! :)

Vierailija
10/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Se kuuluu tuohon ikään, että suhteita tulee ja menee! :)

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

[/quote

Ihan karoita vielä! :D Ei tuon ikäisenä tosiaankaan kuulukaan suhteen kestää hautaan asti. 

[/quote]Meillä on kestänyt. Parin viikon päästä juhlimme kultahääpäivää.

Vierailija
11/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän millainen häpeäntunne sulla on, mutta USKO ettei sulla oikeasti ole mitään hävettävää. Ja vaikka nyt tekisikin mieli kuolla ja paha olo tuntuu loputtomalta, lupaan että aika oikeasti parantaa haavat. Se ei ole klisee vaan täyttä totta.

Itke kaikki ulos silloin kun tuntuu siltä, mutta yritä välillä myös keskittyä muihinkin juttuihin. Jossain vaiheessa huomaat, ettei asia tule enää niin usein mieleen ja ettei sitä edes jaksa miettiä.

Tsemppiä <3

Vierailija
12/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:22"]

[

quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:11"]

Se kuuluu tuohon ikään, että suhteita tulee ja menee! :)

[/quote]

Oon 21. Mies 32

[/quote]Huh!! Siis 23!! Eikä todellakaan 32. Ei kirjottaminen onnistu jotenkin pää ihan sekaisin

[/quote

Ihan karoita vielä! :D Ei tuon ikäisenä tosiaankaan kuulukaan suhteen kestää hautaan asti. 

[/quote]Meillä on kestänyt. Parin viikon päästä juhlimme kultahääpäivää.

[/quote]

No onnea sulle saatana

Ja kiitti kaikille. Ootte tosi ihania. Mutta valitettavasti ette toefä miltä tuntuu olla nolo oksettava nainen, joka on NIIN typerä, että palkitsee pettämisen pillulla. Oon jalkarätto. Avasin just ja juon shotteja suoraan pullosta.

Oon väärässä kaupungissa. Taas joydun lukee pääsykokeisiin. Sori kirjotusvirheistä kirjotan yhellä kädellä.

Vierailija
13/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihania nuo teinirakkaudet :p

Vierailija
14/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:48"]

Saat niin paljon paremman, sinulla on elämä edessä! :)

[/quote]

En saa. En oo kaunis.

Vierailija
15/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:55"]

Heh, ihania nuo teinirakkaudet :p

[/quote]

Vittuku oot kauhee ihminen. Joo o n ihanaa. Aivan i-ha-naa. Oot ämmä

Vierailija
16/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei tosiaan ole mitään syytä hävetä. Ja mitä sitten, jos joku kuuli räyhäämises lenkkipolulla? Ei sua taatusti kukaan kattonu "onpa nolo muija" vaan päinvastoin.

Vierailija
17/176 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( vaikutat kivalta ja fiksulta ja sydämelliseltä ja TÄYSIN NORMAALILTA ihmiseltä. Kun mietin, miten oisin itse reagoinut tuollaisissa tilanteissa (ja miten reagoin joskus kun omassa elämässä on tapahtunut vähän samanlaisia ikävyyksiä) niin ite oisin skitsahtanu ja seonnu ja itsehillintä pettäny paljon nopeemmin! Sanon samaa mitä joku muukin tuolla, voin luvata että jossain vaiheessa alkaa helpottaa vaikka se ei nyt lohduta. Toivon sulle paljon voimia!

Vierailija
18/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän, että tällaset tsemppiviestit ei oikeen vakuuta, mutta tuosta on vaan suunta ylöspäin! Jonain päivänä huomaat, että asiat onki hieman paremmin jo! Tekis mieli halata sua <3 Oon saman ikänen sun kans ja pystyin ihan hulluna samaistuun sun tekstiin! We will survive!

Vierailija
19/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime maljakkoa! :D

Vierailija
20/176 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa voisin nyt vaan halata sua!

Tiiän että sulla on HIRVEE olo ja oot ihan sekasin, mutta älä IKINÄ ajattele että sun pitäis nyt hävetä!! Varmasti joku Dumbledorekin flippais ja raivois tollasessa tilanteessa (en tiiä mistä toi Dumbledore tuli, mut se on yleensä niin rauhallinen ja tyyni u know?). Ja toi että harrastitte seksiä, totta kai sitä haluaa uskoa koko sydämellään että toinen ei olis pettänyt, niin ihminen vaan toimii. Ja siinä tulee varmasti just sellanen helpotuksen tunne, ja sit haluaa vaan olla toisen lähellä. Älä todellakaan häpeä myöskään sitä, koita vaikka repiä ees jotain hyvää siitä, sait ees hyvän panon siltä paskiaiselta? :)

Nyt, laske se pullo kädestä, juo paljon vettä, syö hyvin (suklaa on kova juttu). Itke ihan rauhassa ja tentit voi uusia! Katso tulevaisuuteen, hae sinne kouluun mihin eniten halusit ja käännä selkä tolle kaupungille, tolle miehelle, noille "ystäville". Sä oot kaunis ja voimakas ja jaksat kyllä! Niiiiiiiiin paljon tsemppiä ja voimia! -N20