Yrittääkö raskaaksi
Tuosta toisesta ketjusta inspiroituneena kysyn, että olenko nyt törmännyt naiseen, joka haluaa väkisin raskaaksi kysymättä minulta asiasta mitään.
Toissaviikonloppuna nainen raahasi minut kotiinsa. Kaivoin kumi nesille ja sanoin haluavanii, että käytetään myös suihinotettessa. Nainen kuitenkin sanoii, ettei missään tapauksessa halua kondomia ylipäätään (kun ei tunnu hyvältä). No mikäs siinä kun ajattelin tietenkin ainakin ehkäisyn olevan hoidettu.
laukeamiseni jälkeen nainen kuitenkin nosti jalkansa seinää vasten ja lantion ylös ilmaan mikä tuntui todella oudolta. Kun naureskelin ja ihmettelin hän sanoi venyttelevänsä alaselkäänsä. sitten piti vielä väkisin punnertaa kaksi panoa päälle vaikka en humalatilaltani olisi millään jaksanut ( hän sai herättää minut kolmanteen kertaan) ja toisella kerralla kun vedin ulos ja aloin vähän niinkuin runkkaamaan, että laukeaisin hän kiirehti heti sanomaan, että ei ei anna vaan tulla sisälle ja tule nyt.
Heti seuraavana päivänä olisi houkutellut jatkamaan hommia, mutten tuolloin edes olisi päässyt.
Olin aika kännissä ja vaikka käytös vaikutti oikeasti tosi oudolta en siitä paljon stressiä ottanut. Nyt kuitenkin asia vaivaa aika paljonkin. Onko tuo jalkojen ylösnostaminen jotenkin liitynnäinen raskaaksi tulemiseen? Älkää naurako jos ei, mutta tuntuisi viittaavan siihen että sperma saadaa laskeutumaan tms. En todellakaan halua isäksi jonkun tuntemattoman naisen lapselle.
Kommentit (10)
Tuo on noita vanhan kansan kikkoja tuo lantion ja jalkojen nostaminen. Voi olla, että toimii tai voi olla ettei. No joka tapauksessa onpi nyt varmaan justiinsa nimenoamaan tarkoitus tulla raskaaksi. Luultavasti on myös valinnut otollisimman ajankohdan kuusta tuota seksiä varten. Nyt sitten vaan jännäämään miten käy, mutta tosiasiassa eipä sitä ihan niin helposti yhdestä kerrasta raskaaksi tule.
periaatteessa on aika.epäreilua ehdoin tahdoin tehdä toisesta isä, ainakin jos aikoo sitten vaatia isältä vaikkapa rahallista tms. panostusta.
"Nyt sitten vaan jännäämään miten käy, mutta tosiasiassa eipä sitä ihan niin helposti yhdestä kerrasta raskaaksi tule."
No nimenomaan yksi ainoa kerta otolliseen aikaan riittää että tulee raskaaksi. Myös neitsyt voi tulla ekasta kerrasta raskaaksi, riippuu ovulaatiosta.
todennäköisyys on vissiin noin 20% per yhdyntä jos on ne hedelmällisimmät päivät menossa..esikoinen sai alkunsa kahdesta varvista samana iltapäivänä, nuorin yhdestä, 2 vahinkoraskautta (naiset halusivat abortin, minä en) kumpikin kun kerran laski sisään
Nyt tämä raskaaksi tulemisen tarkoitus kutakuinkin varmistui mielestäni, tai sitten ei. Kutsui kylään minut kutakuinkin kuukauden päähän tuosta edellisestä kerrasta ja mikään muu viikonloppu ei missään tapauksessa käy. Sanoin tuovani kondoomit mukaan : )
huomaan kylläkin etten tiedä kauheasti naisista kun en nyt itseasiassa ole ihan varma tuosta kuukauden päästä ajankohdastakaan, että meneekö se naisilla juuri niin se kuukautiskierto. Eli onko tuokaan nyt mikään selkeä osoitus mistään. Vai epäilenkö vaan tässä liikaa.
tämä on kyllä jokatapauksessa niin outo tapaus tämä naikkonen, että ihan varmasti katson kortin eteenpäin miten tämä juttu oikein menee. Niin kummallista, että tuntuu, että hänhän pitää minua ihan hölmönä. Vai onko hän jotenkin vähemmän terävä tms. kun pokka ainakin pitää todella hyvin. Panen ihan varmasti ja voinhan aina laueta vaikka vahingossa suuhun, naamalle tms. Ihan vaan kettuillakseni jos ei muuta...
totisesti toivon kyllä, ettei tuosta viime kerrasta ole seurauksia. Olisi aika katastrofi tässä vaiheessa, tosin en tiedä onko hänellä ollut ajatuksena edes kertoa mahdollselle isälle.
onko kenelläkään muilla tullut tällaista vastaan? Tai muöntääkö joku nainen täällä tehneensä vastaavaa?
Joku nainen varmaan vastaa tuohon kuukautiskiertoasiaan, en nyt siitä tiedä, mutta olen törmännyt kaksikin kertaa naiseen, joka selvästi halusi satunnaisista suhteista raskaaksi. Toinen ainakin ilmeisesti oli sittemmin onnistunutkin, ei onneksi kuitenkaan minun avullani.
molemmilla kerroilla jotenkin aavistin sen vaikkei mitään noin naurettavaa jalkojen nostelua ollutkaan. Oli vaan selvästi niin tärkeää tuo sisään laukeaminen ja käyttäytyminen jotenkin sellaista totista, miten sen nyt sanoisi. Tuli mieleen, että ollaan nyt tarkasti ja huolella tekemässä jotain koeputkihedelmöitystä ja ollaan nyt oikein skarppina että menee pikein. Toinen myönsi tarkoituksensa ja toiselta en kysynyt, mutta olin aika varma asiasta. Molempia panin silti huoletta, koska minulle on tehty vasektomia eli raskaaksi tulemisen mahdollisuutta ei juuri ole. Toista panin vielä moneen otteeseen ja en todellakaan potenut huonoa omaatuntoa, koska minusta tuo on naiselta moraalitonta käytöstä.
Minulle sattui vastaava nainen kohdalle. Toki hoitelin asiat kunnolla ja moneen kertaan, sillä vaaraa raskaudesta ei kanssani ole, minut kun on leikattu. Vuoden päästä loppui sekin lysti. Ilmeisesti nainen vaihtoi uhria.
Myönnän saaneeni lapseni yhden illan juttujen avulla. En kadu, koska sain ihanan tytön. Useamman kerran piti yrittää ja en kertonut miehelle, en tainnut edes saada yhteystietoja tuolloin. En usko, että hän olisi ilahtunut tiedosta, joten arempi näin. Vähän noloahan tämä jollain tavalla on, mutta muille kerron lapsen syntyneen sittemmin kariutuneessa seurustelusuhteessa.
Selvä tapaus. Ei tuo jalkojen nostelu oikeasti toimi, mutta ihan varmasri ko. nainen yrittää tulla raskaaksi. Eihän se edes niin kauhea harvinaista ole. Itsekin saattaisin tuillaista harkita jos en mitenkään muuten lasta saisi ja aika alkaisi loppua. Huolestuttaisi kuitenkin esim. perinnölliset sairaudet yms. kun eihän ko. miehen perimästä tai mistään muustakaan voi sitten mitään tietää. Saa nähdä löytyykö oma mies vai saako ruveta miehiä väkisin raahaamaan kämpille.
No juuri siltä tuo kuulostaa että haluaa raskaaksi..