Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lesbo kokemus

Vierailija
20.07.2011 |

Olen puhunut miehelleni että haluaisin kokeilla rakastelua toisen naisenkassa.Hän oli asiasta innostunut ja antoi luvan kunhan löydän sellaisen partnerin joka olisi minunun mieleinen. No vuosi siihen meni kunnes sellainen löytyi työpaikalta puhuimme siitä ensin vitsinä ja pikkuhiljaa syvällisemmin kunnes eräänä iltana työkaverini pyöräili talomme ohi ja päätti pistäytyä katsomassa onko ketä kotosalla .Mieheni oli poikien kanssa mökillä. Avasimme viinipullon ja puimme työ asioita kunnes keskustelu ajaitui jostain seksiin ja tyttöjen väliseen rakkauteen.Avasimme toisen viinin ja siirryimme sisätiloihin kun yhtäkkiä kaverini antoi minulle suudelman häkellyin mutta annoin takaisin .Lukitsemme ovet ja laitoimme verhot kiinni ja siirryimme makuuhuoneeseen .Riisuimme toisiamme hitaasti välillä suudellen .Olimme molemmat todella kiihottuneita kun siirryimme polvilleen sänkyyn kysyin otammeko dildon johon kaverini vastasi että nutimme vain toisistame .Hivevelimme rintoja toisiamme vasten ja nänninpäitä samalla kun suutelimme ja koskettelimme toistemme kosteita häpyjä laukesimme pian .Rakastelimme viellä kaksi kertaa sen yön aikana nuolemalla hankaamalla häpyjä vastakkain.Tämä kokemus oli IHANA ja opetti myös se miten paljon hellemmin nainen tekee samoja asioita kun mies.Sovimme että otamme sen uusiksi joskus .Soitin miehellini ja kerroin mitä oli tapahtunut ja hä oli ylpeä ja antoi täyden siunausen asialle ja että tietysti voitte uusia tapahtuneen.Nyt olen voinnut neuvoa miestäni esi suuseksissä että miten hiljaa häpy ja klitorista pitää nuolla.

naiset 42v ja 39v pohjois karjalasta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisätä tuohon edellä kirjoitamaani että miksi haluasin kertoa tämän julkisesti.Siksi koska haluan rohkaista kaikkia niitä joilla on samanlaisia fantasioita kuin oli itselläni koska se on tuonut minun ja mieheni seksielämään uutta ja entistä parempaa.Tuskin tämä olisi tapahtunut jos vastaparini ei olisi ollut saman henkinen ja tyylinen ihminen joka pitää hellästä harmoonisesta rakastelusta ei missään nimessä rajua.Toiseksi mikä siitä teki nautittavan oli ettei tarvinnut jännittää miten mieheni siihen suhtautuu kun hän on siitä tietonen että näin voi käydä joskus ja hyväksyysen voi olla vapaantunut. Kysyin mieheltäni että halauaisiko hän katsella kun rakastelen toisen naisen kanssa (hän on tavannut useasti tämän toisen)tai otammeko siitä pätkiä filmille niin hän halusi että hän jättää mirluumin sen oman mielikuvituksen varaan vaikka tietää pitävän näkemästää.Sekin oli tärkeää että se vain tapahtui yks kas eikä sovitusti koska liika jännitys olisi voinut pilata tunnelman mekin sovimme että ei sovita erikseen vaan se saa sattua jos on sattuakseen.

jos joilla kuilla muillakin kokemuksia tästä naisten kahdenkesken tapahtuneesta nautinnosta niin haluaisin miten teillä on tämä sujunut .Tykkäsittekö oliko ehdottomasti viimeinen kerta. kirjotelkaa

Vierailija
2/5 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiimainen kissa kirjoitti:

voi että haluaisin niin itsekkin kokeilla seksiä naisen kanssa mutta en ole vielä saanut siihen seuraa haluaisin että joku nuolisi minua niin että saisin sellaisen orgasmin että huutaisin kovaa ja kunnolla!! voisiko joku kertoa miten uskaltaisin kysyä joltain että haluaisiko hän nuolla pilluani? haluaisin sitä niin paljon että mun pillu on nytkin märkä!!!! t:tyttö 13v

Helppoa! Vilkaise peiliin niin näät siellä kalapuikkosedän, joka lipaisee sut kirkuorkkuun kerta toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sattuikin just mies olemaan poissa...

Vierailija
4/5 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyn jälkeen saisi kyllä käydä suihkussa pesemässä hiet pois ennen seksiä.

Vierailija
5/5 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi kokeilee myös miesrakkautta, painamalla ja ottamalla peräloosteriin ja ennen sitä toki molemminpuolinen peräaukon perusteellinen nuoleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä