miten vastaan (englanti)
"I'm actually looking for a new girlfriend. If only you are ready". Miten vastaan tuohon, jos haluan tavata tämän miehen?
Kommentit (31)
Niin siis hän luulee sinua jo tyttöystäväkseen. Jos olet siihen valmis niin vastaat tietenkin että olet valmis. Yes, im ready to be with you aswell, tai jotain...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:29"]
I think we could get to know each other a little better then?
(en osaa englantia kovin hyvin, itse sanoisin noin)
[/quote]
ei tässä vielä puhuta tapaamisesta, lähinnä kuulostaa, että höpötellään lisää tmv? "I´d like to meet you", "I thinks I´m ready to meet you in person" kertovat selkeästi että haluat tavata kasvotusten.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:29"]
[/quote]
ei tässä vielä puhuta tapaamisesta, lähinnä kuulostaa, että höpötellään lisää tmv? "I´d like to meet you", "I thinks I´m ready to meet you in person" kertovat selkeästi että haluat tavata kasvotusten.
[/quote]
*think (korjaus edelliseen)
Miks kysyt täällä miten vastata jos et itse osaa? Jos tyyppi on englanninkielinen etkä osaa puhua/kirjoittaa englantia niin tuhoon on tuomittu.. Mutta voit vastata. " I would very much like to meet you. I don't speak any english but I hope it doesn't matter.."
I am ready to get fucked by you anytime and in any whole you want! Wet regards...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:35"]Miks kysyt täällä miten vastata jos et itse osaa? Jos tyyppi on englanninkielinen etkä osaa puhua/kirjoittaa englantia niin tuhoon on tuomittu.. Mutta voit vastata. " I would very much like to meet you. I don't speak any english but I hope it doesn't matter.."
[/quote]
ajattelin, että voinko vastata tapaamisehdotuksella vai vaikutanko oudolta
ap
I'd like to see your cock fist, then I can show my vagina and we could rub then against each other. Maybe you could put it also in when we put some gel on my clitoris first.
Minusta tuo tyypin lause "etsin uutta tyttöystävää jne" On vähän liian lipevän lattea. Ei tekisi mieli vastata mitään.. Vastaamalla tapaamisehdotuksella vaikutat liian innokkaalta.
Eikö yhtään kiinnosta millaista tyttöystävää hakee?
Onhan kyseessä joku nigerialainen jolla on todella surullinen tarina taustalla?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:45"]Minusta tuo tyypin lause "etsin uutta tyttöystävää jne" On vähän liian lipevän lattea. Ei tekisi mieli vastata mitään.. Vastaamalla tapaamisehdotuksella vaikutat liian innokkaalta.
Eikö yhtään kiinnosta millaista tyttöystävää hakee?
[/quote]
Miten tohon kehtaa vastata, niin etten vaikuta liian innokkaalta?
Ap
So you wanna bang me? I'm up for anything, just so you know.
I'm not looking a boyfriend. There are so many thing going on right now. You sound like a nice guy. I'd like to meet you.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:35"]
Miks kysyt täällä miten vastata jos et itse osaa? Jos tyyppi on englanninkielinen etkä osaa puhua/kirjoittaa englantia niin tuhoon on tuomittu.. Mutta voit vastata. " I would very much like to meet you. I don't speak any english but I hope it doesn't matter.."
[/quote] Puolikielinen on aloittajakin. Ihan kuin olisi shoppailemassa uutta tyttoystavaa.