Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin ylpee Ukrainaa tukevasta maailmasta <3

Vierailija
27.02.2022 |

Pienet ja isot teot, konreettiset teot, henkinen tuki, ihan kaikki. Maailmalla on toivoa :)

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätosi kommentti: olet niin ylpeä koko maailman puolesta.

Miten se on mahdollista

Sillä tavalla, että olen ylpeä jokaisen ihmisen hyvyydestä, joka on hyvyyttä Ukrinalle tavalla tai toisella osoittanut. Jotkut kokevat myötähäpeää, minä koen myötäylpeyttä :)

Vierailija
22/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyviä ihmisiä yleensä löytyy enemmän kuin pahoja. Harmi, että kourallinenkin pahoja saa suurta tuhoa aikaan.

Jos sinä saisir yhtä paljon valtaa kuin putin, veikkaan, että jälki olisi paljon pahempaa. Valta turmelee. Ei täällä ole kuin omaa etuaan ajavia ihmisiä. Myös lännessä, ja täällä eriryisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä avustavista länsimaista ja rohkeista ukrainalaisista. Taistelevat tosissaan.

Vierailija
24/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsonitkin tukee Ukrainaa

Vierailija
25/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on hyviä ja maailmassa on enemmän rakkautta kuin vihaa.  Kun me kaikki lähetämme positiivisia ajatuksia tuonne ja toivomme rauhaa niin koko maailman kollektiivinen energia muuttuu paremmaksi ja universumi pitää huolen siitä, että rakkaus voittaa.

Vierailija
26/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyviä ihmisiä yleensä löytyy enemmän kuin pahoja. Harmi, että kourallinenkin pahoja saa suurta tuhoa aikaan.

Jos sinä saisir yhtä paljon valtaa kuin putin, veikkaan, että jälki olisi paljon pahempaa. Valta turmelee. Ei täällä ole kuin omaa etuaan ajavia ihmisiä. Myös lännessä, ja täällä eriryisesti.

Olen toiminut työtehtävissä, joissa mulla on ollut valtaa toisiin nähden enkä ole siitä nauttinut, vaan ennemminkin se on "säikäyttänyt" ja terävöittänyt, kuinka tärkeää on tehdä hyviä päätöksiä silloin, kun toisten hyvinvointi on mun käsissäni. Terveillä ihmisillä valta-asemassa vastuu korostuu.

Vierailija
27/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut työtehtävissä, joissa mulla on ollut valtaa toisiin nähden enkä ole siitä nauttinut, vaan ennemminkin se on "säikäyttänyt" ja terävöittänyt, kuinka tärkeää on tehdä hyviä päätöksiä silloin, kun toisten hyvinvointi on mun käsissäni. Terveillä ihmisillä valta-asemassa vastuu korostuu.

Kansanmurhan ennaltaehkäisy?

Vierailija
28/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin pikkupomolla on aika paljon porukkaa yläpuolella. Putin ei tällä hetkellä ole käytännössä vastuussa kenellekään. Sama kuin pohjois-korean kimpeterillä. Demonkraattisissa valtuoissa päättäjät vastaavat kansalle. Jos joku kiihkofeministi saisi saman vallan kuin putin, niin mitä taoahtuisi? Aika paljon on vihaa taustalla, minkä tälläkin palstalla huomaa. Ja tuo viha kyllä löytää kohteensa, jos kenellekään ei tarvitse vastata teoistaan.

Vierailija
29/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se unohtuu vuosien sisällissota ja rauhansopimusten rikkominen.

Mikä ihmeen sisällissota? Venäjä miehitti Krimin, se on Putinkin tunnustanut. Niin sanotut kapinalliset ovat Venäjän aseistamia, tai todennäköisemmin venäläisiä.

Vierailija
30/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi vastaan valtaa, jossa kokisin olevani poissa mukavuusalueeltani. En halua olla vallassa.

Vierailija
31/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin pikkupomolla on aika paljon porukkaa yläpuolella. Putin ei tällä hetkellä ole käytännössä vastuussa kenellekään. Sama kuin pohjois-korean kimpeterillä. Demonkraattisissa valtuoissa päättäjät vastaavat kansalle. Jos joku kiihkofeministi saisi saman vallan kuin putin, niin mitä taoahtuisi? Aika paljon on vihaa taustalla, minkä tälläkin palstalla huomaa. Ja tuo viha kyllä löytää kohteensa, jos kenellekään ei tarvitse vastata teoistaan.

Sanoinkin, että terveillä ihmisillä valta-asemassa vastuu korostuu. Ei siksi, että joku ylempää käskee, vaan koska haluaa toimia toisten parhaaksi. Ei ole terve sellainen, joka väärinkäyttää asemaansa ja purkaa vihansa syyttömiin.

Vierailija
32/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ihmiset, varsinkaan pohjoismaissa eivär tajua omaa pahuuttaan. Kun otettaisiin hyvinvointivaltio pois ja pitäisi taistella resursseista swlvitäkseen, tulee se ihmisluonto esille.

Hapankaali haisee.

Vierailija
33/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta on ainakin osa tukevaa maailmaa. Keskimääräinen BMI ylittää keskimääräisen kengännumeron.

Oliko omasta mielestäsi sivistynyt kommentti?

Vain Venäjän trollin maksettu kommentti.

Kannustan kaikkia ilmiantamaan Venäjän trollin kaikki viestit. Ylläpito niitä hienosti kyllä deletoi, mistä lämmin kiitokseni.

Vierailija
34/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lännessä elää vain 800 miljoonaa ihmistä maapallon 7.9 miljardista ihmisestä.

Länsi käyttäytyy kuten narsisti.

-Fantasioi olevansa koko maailma.

-On aina "parempi" kuin muut.

-Itse asiassa Länsi on "ainoa vaihtoehto."

-Varastaa luonnonvaroja häpeilemättä, mutta on aina oikeassa omasta mielestään.

-Sotii siellä täällä mutta aina "oikeutetusta" syystä, jos ei muuta syytä, niin ne on niin tyhmiä että vat ansinneet sen.

-Ei oikeastaan tuota enää mitään maailman reaalitalouteen.

-Kaasulamputtaa kansalaisiaan armotta. Aina on joku kriisi käynnissä ja pitää pelätä.

-Kaikki jotka on eri mieltä on tyhmiä.

jne...

Kiinaltahan tuo kuulosti.

Vierailija
35/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä sitten tuetaan kun ihonväri ja uskonto natsaa. Missä tää itkukuoro oli aiemmissa sodissa.

Ukranalaiset  jäävät  maahan taistelemaan toisin kuin kamelinkasvattajat. Syytä on tukea Ukrainan kansaa.

Vierailija
36/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät ystävät, minun nimeni on Jussi Halla-aho, ja olen suomalainen kansanedustaja ja Suomen hallituksen ulkoasiainvaliokunnan johtaja.

Haluan sanoa teille muutaman sanan presidenttinne(Vladimir Putin) sodasta Ukrainaa vastaan.

Mikä tahansa sota on tragedia, mutta suurimmassa osassa tapauksista sodalla on edes jonkinlainen merkitys.

Teidän presidenttinne sota Ukrainaa vastaan on sota ilman syytä.

Se on käsittämättömän pahuuden sota.

Ukrainassa ovat teidän sotilaanne, teidän poikanne, teidän veljienne pojat ja aviomiehet. He tappavat viattomia ihmisiä ilman syytä.

Siellä pelkäävät, kärsivät ja kuolevat lapset, miehet ja naiset.

Siellä kuolevat myös teidän poikanne ilman syytä.

Kaikista pelottavinta on se, että jokainen moraalinen henkilö on pakotettu iloitsemaan siitä, että venäläiset sotilaat kuolevat, ja toivomaan, että heitä kuolee mahdollisimman paljon.

Voi olla, että te ette hyväksy tätä sotaa, mutta teidän sotilaanne eivät tee muuta kuin noudattavat käskyjä.

Tiedättekö, ketkä muut toimivat näin?

Hitlerin sotilaat Nurnbergissä, hekin vain seurasivat käskyjä.

Minullakin on lapsia. Miten minä selitän heille, että Venäjä ei ole paha? Että Venäjä ei ole musta varas Euroopassa?

Sanokaa minulle.

Ukraina taistelee.

Teidänkin on aika taistella maanne(Venäjän) puolesta, sielujenne puolesta."

Vierailija
37/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät ystävät, minun nimeni on Jussi Halla-aho, ja olen suomalainen kansanedustaja ja Suomen hallituksen ulkoasiainvaliokunnan johtaja.

Haluan sanoa teille muutaman sanan presidenttinne(Vladimir Putin) sodasta Ukrainaa vastaan.

Mikä tahansa sota on tragedia, mutta suurimmassa osassa tapauksista sodalla on edes jonkinlainen merkitys.

Teidän presidenttinne sota Ukrainaa vastaan on sota ilman syytä.

Se on käsittämättömän pahuuden sota.

Ukrainassa ovat teidän sotilaanne, teidän poikanne, teidän veljienne pojat ja aviomiehet. He tappavat viattomia ihmisiä ilman syytä.

Siellä pelkäävät, kärsivät ja kuolevat lapset, miehet ja naiset.

Siellä kuolevat myös teidän poikanne ilman syytä.

Kaikista pelottavinta on se, että jokainen moraalinen henkilö on pakotettu iloitsemaan siitä, että venäläiset sotilaat kuolevat, ja toivomaan, että heitä kuolee mahdollisimman paljon.

Voi olla, että te ette hyväksy tätä sotaa, mutta teidän sotilaanne eivät tee muuta kuin noudattavat käskyjä.

Tiedättekö, ketkä muut toimivat näin?

Hitlerin sotilaat Nurnbergissä, hekin vain seurasivat käskyjä.

Minullakin on lapsia. Miten minä selitän heille, että Venäjä ei ole paha? Että Venäjä ei ole musta varas Euroopassa?

Sanokaa minulle.

Ukraina taistelee.

Teidänkin on aika taistella maanne(Venäjän) puolesta, sielujenne puolesta."

Länsimedia muistaa aina unohtaa, että separatistialueilla on syntynyt 14000 raatoa.

Koko homman selittää vain ja ainoastaan käsittämätön pahuus.

Sen siitä saa kun rupeaa laillista valtaa vastaan pyssysille.

Vierailija
38/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ydinaseuhkailu-Venäjälle myönteiset kirjoitukset vain äkkiä ilmiantoon.

Ei yhtään hyötyä viholliselle tällä palstalla!

Vierailija
39/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se unohtuu vuosien sisällissota ja rauhansopimusten rikkominen.

Mikä ihmeen sisällissota? Venäjä miehitti Krimin, se on Putinkin tunnustanut. Niin sanotut kapinalliset ovat Venäjän aseistamia, tai todennäköisemmin venäläisiä.

LOL

Sisällisotaa ei nyt sitten ollutkaan.

Igor kommentoi itse itselleen kuten tavallista.

!939-1944 Igoria olisi odottanut niskalaukaus.

Vierailija
40/81 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melko naiivi jos kuvittelee lännen olevan joku hyväntekijä joka pelastaa Ukrainan. Voi olla että auttaa ja pelastaa, mutta oli mihin suuntaan vain niin siirrot tehdään puhtaasti strategisesti hyötyajattelun kautta. Niin on aina ollut ja niin on nytkin.

Olet väärässä. Suuri osa ihmisistä haluaa toisilleen hyvää. Valtiot koostuvat näin ajattelevista ihmisistä. Sitten on olemassa pieni vähemmistö kyynisiä laskelmoijia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan