Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkeleihin uskovat, uskotteko että ne on teidän rakkaiden edesmenneiden sukulaisten henkiä?

Vierailija
27.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni, äitini ja vanhempi veljeni ovat tähtinä taivaalla.⭐⭐⭐

Vierailija
22/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietystikään enkelit ole sukulaisten henkiä.

Ihmiset menevät kuollessaan paratiisiin ( Jeesukseen uskovat) tai Tuonelaan ( ei uskovat).

Raamattu kieltää olemasta yhteydessä vainajahenkiin ja tästä syystä katolilaisuus tekee suuren virheen rukoilleessaan pyhimyksiä ja Mariaa.

Jumala loi enkelit kuten ihmisetkin. Osa enkeleistä lankesi, kuuluisin niistä on Lucifer josta tuli saatana.

Hyvät enkelit palvelevat maan päällä niitä jotka saavat autuuden. Enkeleillä on monia tehtäviä. Mutta enkelit raamatussa kieltävät ehdottomasti heidän kumartamisen ja palvonnan. Lukee esim Ilmestyskirjan viimeisissä luvuissa ja muuallakin raamatussa. Eli jos enkeli sallii hönen palvonnan ja kumartamisen, on se paha henki eli langennut enkeli eli demoni.

Raamatun mukaan ihminen ei kuoltuaan mene mihinkään. Kuolleet ovat kuolleita eivätkä enää tiedä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehova Jumala tekee lopun väärästä uskonnosta nyt alkaneessa Harmagedonin taistelussa. Vain Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään ja elävät siinä ikuisesti.

Jehovan todistajat on vääräuskoinen ja taikauskoinen lahko.

Sama Raamattu muuten kuin muillakin kristityillä. Vain Jumalan nimi Jehova niissä kohdin kuin alkuteksteissäkin. Rukouskin loppusanoiltaan jotain "...kuule tämä rukous rakkaan poikasi Jeesuksen nimeen..."

Ei ole sama Raamattu. Jehovan todistajien Raamattu on tarkoitushakuinen käännös. Siinä on tehty sellaisia käännösratkaisuja sekä jopa lisäilty sanoja, että ne tukevat Jehovan todistajien opetusta Jeesuksesta luotuna olentona. Jehovan todistajien mukaan Jeesus ei ole Jumala vaan luotu enkeliolento.

Vierailija
24/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehova Jumala tekee lopun väärästä uskonnosta nyt alkaneessa Harmagedonin taistelussa. Vain Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään ja elävät siinä ikuisesti.

Sama Raamattu muuten kuin muillakin kristityillä. Vain Jumalan nimi Jehova niissä kohdin kuin alkuteksteissäkin. Rukouskin loppusanoiltaan jotain "...kuule tämä rukous rakkaan poikasi Jeesuksen nimeen..."

Ei ole sama Raamattu. Jehovan todistajien Raamattu on tarkoitushakuinen käännös. Siinä on tehty sellaisia käännösratkaisuja sekä jopa lisäilty sanoja, että ne tukevat Jehovan todistajien opetusta Jeesuksesta luotuna olentona. Jehovan todistajien mukaan Jeesus ei ole Jumala vaan luotu enkeliolento.

Ehkä sen perusteella mitä sanotaan vaikkapa Paavalin kirjeessä kolossalaisille:

Kol 1:15 Hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen, ennen koko luomakuntaa syntynyt.

Näin ollen Jeesus on ollut luomistyössä mukana Jumalan ensimmäisenä luomistyönä eli "luomakunnan esikoinen".

Käännös se on luterilainenkin Raamattu ja muutoksia tehty käännöksestä toiseen. Silti tuo Luukkaan 23 jae on edelleen kummallinen kirkkoraamatussa:

42 Ja hän sanoi: »Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.» 43

Jeesus vastasi: »Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa.»

Niin tuo "...tänään..." vaikka Jeesus ei ollut vielä edes noussut kuolleista eikä Paratiisista siten tietoakaan.

Sama jae Jehovan todistajien Raamatussa on tosisaan aivan "oma käännös":

42  Sitten hän sanoi: ”Jeesus, muista minua, kun pääset valtakuntaasi.”43  Jeesus sanoi hänelle: ”Minä vakuutan sinulle tänään: sinä tulet olemaan minun kanssani paratiisissa.”

Tuossa "tänään" on liitetty Jeesuksen sanoihin.

Vierailija
25/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hlvetin enkelit on rikollisia.

Vierailija
26/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajat on Jehova Jumalan maanpäällinen viestintäkanava, jolle Jehova paljastaa tarkoituksiaan. Kellään muulla kuin Jehovan järjestöllä ei ole oikeaa tulkintaa Raamatusta. Jehovan järjestöllä on totuus. Pelastuminen on mahdollista ainoastaan Jehovan järjestön yhteydessä. Kaikki muut kohtaavat tuhonsa Harmagedonin taistelussa.

Vierailija
27/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten aina hoetaan kun joku kuolee siitä tuli taivaan enkeli ja siellä se on paremmassa paikassa. Kenestäkään ei tule enkeleitä eikä kukaan ole vielä taivaassa. Kaikki kuolleet odottaa haudoissa tuomiopäivää.

Niin kuin sanoit, se on vain hokema. Kaipa tuo on lähtenyt siitä ajatuksesta, että ihminen muuttaa lopulta samaan kotiin, jossa enkelit asuvat. Ja kun Raamatussa sanotaan, että ihmisistä tulee enkelien kaltaisia, niin luetun ymmärtämisen mukaan kaltaisia, ei suinkaan enkeleitä.

Minä olen nähnyt 4-vuotiaana enkelin äitini pyörän takana, kun itse istuin iskän pyörän takana. 

Lapsuuskokemuksesi on mielenkiintoinen.

Oliko sinulla kuollut sisarus tai syntyikö sinulle sisarus tuon tapahtuman jälkeen?

Vierailija
28/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten aina hoetaan kun joku kuolee siitä tuli taivaan enkeli ja siellä se on paremmassa paikassa. Kenestäkään ei tule enkeleitä eikä kukaan ole vielä taivaassa. Kaikki kuolleet odottaa haudoissa tuomiopäivää.

En minäkään ymmärrä miksi kukaan rippikoulun käynyt moisia vääräuskoisia sepityksiä toistelisi.

Ehkä niillä saduilla haetaan jotain lohdutusta.

Vierailija
29/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sanoit, se on vain hokema. Kaipa tuo on lähtenyt siitä ajatuksesta, että ihminen muuttaa lopulta samaan kotiin, jossa enkelit asuvat. Ja kun Raamatussa sanotaan, että ihmisistä tulee enkelien kaltaisia, niin luetun ymmärtämisen mukaan kaltaisia, ei suinkaan enkeleitä.

Minä olen nähnyt 4-vuotiaana enkelin äitini pyörän takana, kun itse istuin iskän pyörän takana. 

Taivaaseen menee vain 144000 hengellä voideltua ihmistä. He muodostavat Kristuksen johtaman Jehovan taivaallisen valtakunnan hallituksen. Kaikki muut Jehovan todistajat asuttavat paratiisiksi muutettua maata ikuisesti.

Vierailija
30/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Raamattu muuten kuin muillakin kristityillä. Vain Jumalan nimi Jehova niissä kohdin kuin alkuteksteissäkin.

Väärin.

Jumalan nimeä et löydä mistään Uuden testamentin alkutektistä. Et yhdestäkään. Jehovan todistajat ovat sen sinne lisäilleet, mutta se on väärentämistä, selittelevät Jehovan todistajat sitä miten tahansa. Jos tekstiin tahallaan lisäilee sanoja tai ottaa niitä pois, niin menettely on väärentämistä. Pelkästään Jumalan nimen lisäilemällä Jehovan todistajien käyttämässä Raamatun Uudessa testamentissa on noin kolmesataa vääristeltyä jaetta.

Vierailija
31/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama sanotko heitä enkeleiksi vai et. Kuitenkin he ovat läheistesi henkiä. He kuulevat ja näkevät kaiken mitä elämässäsi tapahtuu.

Vierailija
32/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama sanotko heitä enkeleiksi vai et. Kuitenkin he ovat läheistesi henkiä. He kuulevat ja näkevät kaiken mitä elämässäsi tapahtuu.

Kuolleet eivät näe eivätkä kuule yhtään mitään. Kuolleet ovat kuolleita. Hajoavat atomeiksi joko tuhkattuina tai haudoissaan maan povessa. Kuoleman jälkeen ei ole mitään. Sukupolven tai parin verran joku voi muistaa, mutta sen jälkeen homma onkin siinä. Valtaosaa meistä ei edes kukaan muista. Tuskin sinäkään tiedät kolmen sukupolven takaisista sukulaisistasi juuri mitään. Ehkä et edes nimiä.

Vierailija
33/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa harhaiselta. Sinun kannattaisi käydä juttelemassa psykiatrin kanssa ja kertoa hänelle, että sinua katsellaan ja tarkkaillaan hautojen takaa.

Vierailija
34/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ihminen kertoo juttelevansa mielikuvitusolentojen kanssa, sitä kutsutaan psykoottisuudeksi. Mikäli iso ihmisjoukko tekee niin, sitä kutsutaan uskonnoksi. 

Uskonto on helvetin hyvä bisnes.

Vierailija
35/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa harhaiselta. Sinun kannattaisi käydä juttelemassa psykiatrin kanssa ja kertoa hänelle, että sinua katsellaan ja tarkkaillaan hautojen takaa.

Kannattaa olla ottamatta kantaa niistä asioista joista ei tiedä vielä mitään.Tule sitten kommentoimaan, kun olet herännyt illuusiostasi.

Vierailija
36/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla ottamatta kantaa niistä asioista joista ei tiedä vielä mitään.Tule sitten kommentoimaan, kun olet herännyt illuusiostasi.

Jaa? Haudan takana on siis henkiolentoja, joista minä en "vielä" tiedä mitään? HUH HUH!

Vierailija
37/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon enkeleihin juuri nihin ihmisin jotka maan pällä kulkee. Uskon myös suojelemassa on ne kuolet läheiseni minun matkaan elämssäni.Olkon sitten niiden nimi mikä tahansa. Tällä olen aikani ja kun aikani poistua he ovat minua vastassa. Mahdotonta ei ajatus,syntyisimme uudellen toisessa kehossa.Kuollut rikka ruohokin alkaa kevällä elää,kuin luonnon kukat.

Vierailija
38/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Enkelit ovat taivaan sotajoukkoja, eliittisotureita, ninjoja ja kommandoja, jotka on koulutettu tappamaan pahiksia viimeisessä taistelussa.

Kuolleiden hyvien ihmisten sielut ovat valuuttaa, jolla Jumala maksaa enkeleilleen. Mitä enemmän demoneita enkeli tappaa, sitä enemmän sieluja se saa itselleen ja sitä vahvempi siitä tulee. Eniten sieluja (eli pointseja) keränneestä enkelistä tulee seuraavan universumin Jumala.

Saatanalla on sitten omat joukkonsa (demonit) ja valuuttansa (pahojen sielut).

Ekat erät on tätä sielujen keräilyä (jako hyviin ja pahoihin). Sit viimeisessä erässä katotaan kuka lopulta voittaa.

Vierailija
39/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Enkelit ovat taivaan sotajoukkoja, eliittisotureita, ninjoja ja kommandoja, jotka on koulutettu tappamaan pahiksia viimeisessä taistelussa.

Kuolleiden hyvien ihmisten sielut ovat valuuttaa, jolla Jumala maksaa enkeleilleen. Mitä enemmän demoneita enkeli tappaa, sitä enemmän sieluja se saa itselleen ja sitä vahvempi siitä tulee. Eniten sieluja (eli pointseja) keränneestä enkelistä tulee seuraavan universumin Jumala.

Saatanalla on sitten omat joukkonsa (demonit) ja valuuttansa (pahojen sielut).

Ekat erät on tätä sielujen keräilyä (jako hyviin ja pahoihin). Sit viimeisessä erässä katotaan kuka lopulta voittaa.

Raamattu sanoo, että maailma on paholaisen vallassa. Jehova Jumala heitti Saatanan alas taivaasta vuonna 1914 eksyttämään koko asuttua maata. Saman tien puhkesi maailmansota. Alkoivat lopun ajat. Jehova Jumala on maanpäällisen järjestönsä eli Jehovan todistajien suulla kaiuttanut varoitussanomaa ympäri Maata. Harmagedonin taistelussa Jehova Jumala hävittää väärän uskonnon ja kahlitsee Saatanan.

Vierailija
40/70 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni, äitini ja vanhempi veljeni ovat tähtinä taivaalla.⭐⭐⭐

Tähdet eivät ole sukulaisiasi vaan painovoiman kasassa pitämiä kaasupalloja, joissa tapahtuu ydinfuusioreaktioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän