Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkeleihin uskovat, uskotteko että ne on teidän rakkaiden edesmenneiden sukulaisten henkiä?

Vierailija
27.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eri asia.

Vierailija
2/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mun mummi suojelee mua ja samoin anoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat Saatanan demoneita. Jehova Jumala ei käytä enkeleitä sillä tavalla.

Vierailija
4/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samasia. Tavallisen ihmisen kannattaa keskittyä ihan vain Jeesukseen. Vain hänellä on väliä Kristityn kannalta. Häntä tulee rukoilla. Hän on Jumala. Paholainen nimittäin osaa näyttäytyä kirkkaana kauniina enkelinä eli hänen on helppo huijata ihmistä. Vain Jeesus kuulee rukouksesi.

Vierailija
5/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehova Jumala tekee lopun väärästä uskonnosta nyt alkaneessa Harmagedonin taistelussa. Vain Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään ja elävät siinä ikuisesti.

Vierailija
6/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Kuolleet omaiset on kuolleita omaisia. Joskus ne ottaa yhteyttä tavalla tai toisella. Joskus jonkun kuollut omainen voi ottaa yhteyttä ihmiseen miltä pyytää apua rakkaalleen. Mutta nämä on ihan eri asioita kuin enkelit.

Vierailija
7/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehova Jumala tekee lopun väärästä uskonnosta nyt alkaneessa Harmagedonin taistelussa. Vain Jehovan todistajat säilyvät uuteen asiainjärjestelmään ja elävät siinä ikuisesti.

Jehovan todistajat on vääräuskoinen ja taikauskoinen lahko.

Vierailija
8/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan ihan luterilaisen/katolisen seurakunnan ihmisiä. t.ap

Vierailija
9/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat Saatanan demoneita. Jehova Jumala ei käytä enkeleitä sillä tavalla.

YHVH on itse seemiläinen aavikkodemoni.

Vierailija
10/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ihan luterilaisen/katolisen seurakunnan ihmisiä. t.ap

Kristinuskossa ei perinteisesti uskota näin. Enkelit ovat Jumalan sanansaattajia, aivan oma henkiolentojen lajinsa, eivätkä ihmiset enää kuoltuaan voi olla henkiolentoina tekemisissä elävien kanssa.

Vierailija
11/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen henki palaa antajansa, Jumalan luokse, eikä jää minnekään leijailemaan.

Uskon Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhön, ja sen mukaisesti näen vielä joskus kaikki rakkaani kotona taivaassa, myös Kristuksen kasvoista kasvoihin.

Vierailija
12/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikanaan mielenkiintoinen keskustelu työkaverini kanssa hän oli jehovan todistaja. Sanoi vakaasti, etteivät muka eläimet pääsisi taivaaseen ja hänellä oli vartiotorni lehti, jota esitteli ja kertoi kuinka taivaassa eläimet ja ihmiset ovat ystäviä keskenään ja näytti lehdestä kuvaa missä oli leijonia ja ihmisiä ja muitakin eläimiä kuvassa rauhallisesti keskenään. Kysyi tietysti heti, että mistä nämä eläimet sitten tulevat taivaaseen jos ei hänen mukaansa eläimet pääse taivaaseen?! Ei osannut enää vastata, vaan yritti kovasti vaihtaa aihetta ja kun kuuntelin häntä niin täyttä ristiriitaa oli hänen sanomansa. Ei uponnut jehovien jutut minuun. Olen kyllä uskon ihminen, mutta en usko "ns.kultteihin"

Vierailija
13/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Me kristityt uskomme että kuolleet odottavat haudoissaan viimeistä päivää, eivät vaeltele enkeleinä tai kurki mistään pilvien reunoilta.

Vierailija
14/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietystikään enkelit ole sukulaisten henkiä.

Ihmiset menevät kuollessaan paratiisiin ( Jeesukseen uskovat) tai Tuonelaan ( ei uskovat).

Raamattu kieltää olemasta yhteydessä vainajahenkiin ja tästä syystä katolilaisuus tekee suuren virheen rukoilleessaan pyhimyksiä ja Mariaa.

Jumala loi enkelit kuten ihmisetkin. Osa enkeleistä lankesi, kuuluisin niistä on Lucifer josta tuli saatana.

Hyvät enkelit palvelevat maan päällä niitä jotka saavat autuuden. Enkeleillä on monia tehtäviä. Mutta enkelit raamatussa kieltävät ehdottomasti heidän kumartamisen ja palvonnan. Lukee esim Ilmestyskirjan viimeisissä luvuissa ja muuallakin raamatussa. Eli jos enkeli sallii hönen palvonnan ja kumartamisen, on se paha henki eli langennut enkeli eli demoni.

Vierailija
15/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
16/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten aina hoetaan kun joku kuolee siitä tuli taivaan enkeli ja siellä se on paremmassa paikassa. Kenestäkään ei tule enkeleitä eikä kukaan ole vielä taivaassa. Kaikki kuolleet odottaa haudoissa tuomiopäivää.

Vierailija
17/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on herra. Häntä rukoilkaamme!

Vierailija
18/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on herra. Häntä rukoilkaamme!

Jumala on ainut herra. Ainut ketä palvotaan.

Vierailija
19/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten aina hoetaan kun joku kuolee siitä tuli taivaan enkeli ja siellä se on paremmassa paikassa. Kenestäkään ei tule enkeleitä eikä kukaan ole vielä taivaassa. Kaikki kuolleet odottaa haudoissa tuomiopäivää.

Niin kuin sanoit, se on vain hokema. Kaipa tuo on lähtenyt siitä ajatuksesta, että ihminen muuttaa lopulta samaan kotiin, jossa enkelit asuvat. Ja kun Raamatussa sanotaan, että ihmisistä tulee enkelien kaltaisia, niin luetun ymmärtämisen mukaan kaltaisia, ei suinkaan enkeleitä.

Minä olen nähnyt 4-vuotiaana enkelin äitini pyörän takana, kun itse istuin iskän pyörän takana. 

Vierailija
20/70 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajat on vääräuskoinen ja taikauskoinen lahko.

Sama Raamattu muuten kuin muillakin kristityillä. Vain Jumalan nimi Jehova niissä kohdin kuin alkuteksteissäkin. Rukouskin loppusanoiltaan jotain "...kuule tämä rukous rakkaan poikasi Jeesuksen nimeen..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi