Ahdistaa kärryhankinta syntyvälle lapselle!
Malleja ja ominaisuuksia tuntuu olevan kymmeniä ja kymmeniä, laatua en osaa ensikertalaisena arvioida, saatika ominaisuuksia, jotka ovat oikeasti tärkeitä. Auttakaa mammat!
Kommentit (49)
Tässä kestävät kärryt. Eikä muuten lompakkoakaan paljoa rasita. http://m.motonet.fi/fi/tuote/388265/Kottikarryt
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:44"]
Millaiseen käyttöön ne juuri teillä tulevat?
[/quote]
Hmmm, ainakin pitkille päiväkävelyille, juoksuakin harrastan, mutta jääneekö tuo synnytyksen myötä tauolle. Aika vähän varsinaisesti matkustelemme, mutta kesällä jonkun verran. Mitä muuta tietoa tarvitaan? Sori, olen tyhmä tässä asiassa, tuntuu että kaikki muut hankinnat ovat helppoja, mutta tämä ei! ;(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:46"]
Tässä kestävät kärryt. Eikä muuten lompakkoakaan paljoa rasita. http://m.motonet.fi/fi/tuote/388265/Kottikarryt
[/quote]
Kiitos :D -AP (Ja nelonenkin oli AP)
Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
Jos liikut autolla niin sellaiset jotka saa helposti ja nopeasti kokoon ja kasaan. Plussaa se jos autokopan saa rattaiden kehikkoon kiinni niin ei tarvitse olla montaa erilaista. Jos bussilla, pienet ja ketterät, sellaiset joita pystyt yksinkin nostelemaan.
Kannattaa mennä ihan liikkeeseen katsomaan ja kokeilemaan erilaisia. Joutuu pohtimaan ihan muutamaa pointtia.. :D
Kääntyvät etupyörät vai ei, isot vai pienet renkaat, ilma- ja täyskumirenkaat jne. Minkälaiset istuimet, entäs adapteri turvakaukaloon? Minkälainen tavarakori? Mahdollisuus sisarusistuimeen tai seisomalautaan?
Reissaamiseen kannattaa miettiä myöhemmin ihan taittuvia sateenvarjorattaita.
KÄRRYT!!?? Tarkoitat kai rattaita/vaunuja?? Vai pyöräkärryä? Vai hevoskärryä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]
Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
[/quote]
Autolla kuljemme ja se on sedan-mallinen, asumme kaupungissa. Ulkoilut siis pääasiassa asfalttiteillä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:53"]
Kannattaa mennä ihan liikkeeseen katsomaan ja kokeilemaan erilaisia. Joutuu pohtimaan ihan muutamaa pointtia.. :D Kääntyvät etupyörät vai ei, isot vai pienet renkaat, ilma- ja täyskumirenkaat jne. Minkälaiset istuimet, entäs adapteri turvakaukaloon? Minkälainen tavarakori? Mahdollisuus sisarusistuimeen tai seisomalautaan? Reissaamiseen kannattaa miettiä myöhemmin ihan taittuvia sateenvarjorattaita.
[/quote]
Apua mitä hepreaa! :D AP
Ei siitä nyt ahdistua kannata.:) osta käytettynä niin säästät rahaa eikä sit harmita jos kaikki ei sit ookaan ihan just!;)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
[/quote]
Niin ja itse olen tykännyt näistä http://www.britax.fi/rattaat/britax-go-next/
vievät farmarin perässä kyllä tilaa jos ei jaksa renkaita irrottaa mutta mekanismit ovat hyvät ja vaunut näppärät kuljettaa kaupungissa tiukoissa käännöksissä ja vaikkapa puistossa nurmikolla, kulkevat hyvin ja kevyesti missä vain alustalla. Ovat aika isot mikä on haitta bussissa, mutta aisa taipuu hyvin pois tieltä. Meillä on pitkä vauvakin joten hyvä että tuli ostettua isommat vaunut, jotkut olisivat jo pienet. Vauva 4kk.
Miten olis ihan normi kottikärryt?
Mene liikkeeseen pyytämään että myyjä aloittaa selostamisen ihan nollasta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:44"]
[/quote]
Hmmm, ainakin pitkille päiväkävelyille, juoksuakin harrastan, mutta jääneekö tuo synnytyksen myötä tauolle. Aika vähän varsinaisesti matkustelemme, mutta kesällä jonkun verran. Mitä muuta tietoa tarvitaan? Sori, olen tyhmä tässä asiassa, tuntuu että kaikki muut hankinnat ovat helppoja, mutta tämä ei! ;(
[/quote]
katso että pyörät on kunnolliset ja isot, mitkään rimpulat ei kulje loskassa. mutta taas esim. kauppakeskuksissa pienet pyörät on näppärät. Jos meinaat paljon vaunutella niin tietysti sadesuoja, aurinkosuoja, tuulensuoja, hyttysverkko jne kandee tarkistaa. ne kyllä taitaa olla vakiona useimmissa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
[/quote]
vievät farmarin perässä kyllä tilaa jos ei jaksa renkaita irrottaa mutta mekanismit ovat hyvät ja vaunut näppärät kuljettaa kaupungissa tiukoissa käännöksissä ja vaikkapa puistossa nurmikolla, kulkevat hyvin ja kevyesti missä vain alustalla. Ovat aika isot mikä on haitta bussissa, mutta aisa taipuu hyvin pois tieltä. Meillä on pitkä vauvakin joten hyvä että tuli ostettua isommat vaunut, jotkut olisivat jo pienet. Vauva 4kk.
[/quote]
Plus saa brion turvakaukalon kiinni, etupyörät saa lukittua muistaakseni (ainakin talvipyöräilyä) mutta nuo kääntyvät pyörät helpottavat sitä kulkua kaupungissa ja tiukoissa mutkissa. Lukitut ovat helpommat vaikka lumella.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
[/quote]
[/quote]
Plus saa brion turvakaukalon kiinni, etupyörät saa lukittua muistaakseni (ainakin talvipyöräilyä) mutta nuo kääntyvät pyörät helpottavat sitä kulkua kaupungissa ja tiukoissa mutkissa. Lukitut ovat helpommat vaikka lumella.
[/quote]
Siis joku oikeasti työntää lastaan kottikärryissä! Ei h.vt.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä? [/quote] Niin ja itse olen tykännyt näistä http://www.britax.fi/rattaat/britax-go-next/ vievät farmarin perässä kyllä tilaa jos ei jaksa renkaita irrottaa mutta mekanismit ovat hyvät ja vaunut näppärät kuljettaa kaupungissa tiukoissa käännöksissä ja vaikkapa puistossa nurmikolla, kulkevat hyvin ja kevyesti missä vain alustalla. Ovat aika isot mikä on haitta bussissa, mutta aisa taipuu hyvin pois tieltä. Meillä on pitkä vauvakin joten hyvä että tuli ostettua isommat vaunut, jotkut olisivat jo pienet. Vauva 4kk. [/quote] Plus saa brion turvakaukalon kiinni, etupyörät saa lukittua muistaakseni (ainakin talvipyöräilyä) mutta nuo kääntyvät pyörät helpottavat sitä kulkua kaupungissa ja tiukoissa mutkissa. Lukitut ovat helpommat vaikka lumella. [/quote] Siis joku oikeasti työntää lastaan kottikärryissä! Ei h.vt.
[/quote]
Oletko montakin nähnyt?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:52"]Kuljetteko autolla vai bussilla, farmari vai pikkuauto, sorateitä vai asfalttia, kaupungissa vai maantiellä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis joku oikeasti työntää lastaan kottikärryissä! Ei h.vt.
[/quote]
Häh?
T. Lainaamasi
Juurihan joku, sinäkö laitoit linkin kottikärryistä?