Minkälaisista töistä maksetaan noin 10€/h?
Koulunkäyntiavustajan töistä ainakin. Ja ilmeisesti siivoojien palkka on suht sama. Mut onko muita aloja?
Kommentit (35)
Mä sain viime kesänä vähän reilu 10e tunti putkimiehenä. Tosin en ollut valmistunut vielä ja ei valmistunut saa 80% vähintään minimipalkasta.
Jos nyt olisin päässyt töihin, niin palkkani olisi ollut noin 12,6e.
Siivoojalla saattaa olla allekin 10€/h
Siivousalanyrittäjät ovat riistäjiä!
Museoalalla olen kerran noin huono palkkaa saanut. Maisterin papereilla.
Kesätöissä kahvilassa ollessani sain noin 10€/tunti. Tosin siitä on yli kymmenen vuotta aikaa.
Jotkut käännöstoimistot maksaa tuon.
Mä luulin, että mulla on paska palkka, joka on 36€ tunti.
Kerroshoitajana minulla on 11,19€, pidän tätä ihan hyvänä siihen nähden, että jokaisella on tähän työhön mahdollisuus. Laiskat kuitenkin karsiutuvat myös siivousalalta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:55"]Mä sain viime kesänä vähän reilu 10e tunti putkimiehenä. Tosin en ollut valmistunut vielä ja ei valmistunut saa 80% vähintään minimipalkasta.
Jos nyt olisin päässyt töihin, niin palkkani olisi ollut noin 12,6e.
[/quote]
LVI-asentajat tienaavat kyllä paljon enemmän vaikka olisi vielä koulussa. Kannattaa katsoa keskipalkkoja ja jossakin vaiheessa huomauttaa työnantajalle. Valmistunut putkimies tienaa noin 14-15€/h
Kunnalla tai kaupungintyöntekijöille monille myös riippuu paikkakunnasta ! Apumiehille yleensä jonkun orjatorin / hengilöstövuograugsen kautta ! Yms muut paskatyöt !
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:00"]
Kesätöissä kahvilassa ollessani sain noin 10€/tunti. Tosin siitä on yli kymmenen vuotta aikaa.
[/quote]
Mahtoi olla hyvin menestyvä kahvila!
Henkilökohtainen avustaja