Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka kertovat läheistensä terveystietoja kasuaalisti muille

Vierailija
27.02.2022 |

Jouduin jälleen todistamaan tilannetta, jossa kollega kertoo puolisonsa terveystietoja minulle aivan kuin ne kuuluisivat kaiken kansan tietoon. Tuo puoliso ei varmasti olisi hyvillään, jos tietäisi tästä. Itse en ainakaan olisi.

Olen järkyttynyt, miten vähän ihmisen yksityisyys enää merkitsee. Onko se tämän tiktok-ig-fb-ajan vika vai mistä tämä johtuu? Onko ennenkin kerrottu toisten asioita yhtä avoimesti vaikka sensuuria eteenpäin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuollaisia ihmisiä on aina ollut. Äitini ihmetteli heitä, eikä huomannut, että hän kertoi meidän lastensa asioita puolitutuille. :D

Vierailija
2/4 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jakaa toisten henkilökohtaisia kuviakin vailla mitään huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisista, miten tarkoista tiedoista on kysymys ja siitä että onko läheinen antanut luvan puhua siitä muille. Mun lähipiirissäni ei sairauksia suuremmin peitellä. Nehän kuuluvat elämään. Jokin kuppa tietysti eri asia kuin sepelvaltimotauti.

Vierailija
4/4 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaisista, miten tarkoista tiedoista on kysymys ja siitä että onko läheinen antanut luvan puhua siitä muille. Mun lähipiirissäni ei sairauksia suuremmin peitellä. Nehän kuuluvat elämään. Jokin kuppa tietysti eri asia kuin sepelvaltimotauti.

Työkyky, mielenterveysongelmat, lääkitykset, sairaslomat yms.