Olen bussissa ja edessäni istuu parikymppinen pariskunta...
tyttö on reilusti ylipainoinen, ainakin 100kg ja poika todella hoikka.
Näitä näkee nykyään aika paljon.
Kommentit (65)
Pyöreä nainen on alhaisinta kastia ja täysin turha olento.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:16"]Apua toi pyöreä tyttö katsoo pahansuovasti välillä mua, sori tyttö mutta lihavuus on rumaa ja olen huolissani sun terveydestä. Oishan se sille pojalle kiva että tyttökaveri olisi kaunis. Ap [/quote] Joku kirjoittaa täällä minuna. Ap
[/quote]ota lääkkeet
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:16"]Onko tuo käytöksesi mielestäsi tervettä? Mitä itse tuumit?
[/quote]
Ei kai ole mutta onko tästä haittaakaan? Ap
Varmaan kilpirauhasvaivoja tytöllä. Niinkuin kaikilla ylipainoisilla ja väsyneillä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:07"]Varmaan kilpirauhasvaivoja tytöllä. Niinkuin kaikilla ylipainoisilla ja väsyneillä.
[/quote]
Hahaha :D
Minäkin olen pistänyt merkille että läskien miesten että naisten määrä on lisääntynyt. En ymmärrä miksi ihminen päästää itsensä sellaiseen kuntoon. Eihän sellainen reilusti ylipainoinen nainen tai mies mitään kaunista katseltavaa ole, eikä se terveellistäkään ole.
AP on varmaan nähnyt mut ja poikaystäväni. ;) Juuri tuon kaltaisten kommenttien takia olin suhteen alussa tosi epävarma, pelkäsin että toista hävettää kulkea mun kanssa julkisilla paikoilla. Ihme kyllä kuulemma rakastaa mua, vaikkei mikään läskifetisisti olekaan.
Kukaan itseään arvostava mies ei seurustele läskin kanssa.Miehellä oli varmaan mielenterveysongelmia tai huono itsetunto.
Mun miehellä on loistava itsetunto ja rakastaa chubby-naisia. Hänen itsetuntonsa ei nimittäin horju siitä, että kaikilla ei ole samanlainen maku kuin hänellä. Hän on rohkeasti oma itsensä eikä mieti mitä muut hänestä ajattelevat hänen naismakunsa perusteella. Hänellä on jopa T-paita, jossa lukee:
"Chubby girls cuddle better." Eli ei mielipiteitään salaile.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:53"]
AP on varmaan nähnyt mut ja poikaystäväni. ;) Juuri tuon kaltaisten kommenttien takia olin suhteen alussa tosi epävarma, pelkäsin että toista hävettää kulkea mun kanssa julkisilla paikoilla. Ihme kyllä kuulemma rakastaa mua, vaikkei mikään läskifetisisti olekaan.
[/quote]
Alapeukutin vahingossa :(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:21"]Mun miehellä on loistava itsetunto ja rakastaa chubby-naisia. Hänen itsetuntonsa ei nimittäin horju siitä, että kaikilla ei ole samanlainen maku kuin hänellä. Hän on rohkeasti oma itsensä eikä mieti mitä muut hänestä ajattelevat hänen naismakunsa perusteella. Hänellä on jopa T-paita, jossa lukee:
"Chubby girls cuddle better." Eli ei mielipiteitään salaile.
[/quote]
voi v*ttu...
Ja hyväitsetuntoiset laardivuoret alapeukuttaa...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:15"]Kukaan itseään arvostava mies ei seurustele läskin kanssa.Miehellä oli varmaan mielenterveysongelmia tai huono itsetunto.
[/quote]
Repesin. En siksi ettei tää pitäis paikkaansa, vaan siksi että kuulosti vitsiltä vaikka on totista totta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:09"]Minulla on todella tarkka näkö. Pojalla pullistelee verisuonet käsistä. Ap
[/quote]
nams verisuonet :P
[/quote]
Vahinko yläpeukku..yök sellaset luihut suonikädet.
No eipä ne naiset yleensä hoikista pojista kiinnostu. Sen pojan täytyy nyt tyytyä lihavaa.
Voi ei! tyttö lukee av:tä ja nyt vilkuilee ympärillensä. Toivottavasti ei tajua että puhuin *heistä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:51"]
Voi ei! tyttö lukee av:tä ja nyt vilkuilee ympärillensä. Toivottavasti ei tajua että puhuin *heistä
[/quote]ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:09"]Minulla on todella tarkka näkö. Pojalla pullistelee verisuonet käsistä. Ap
[/quote]
nams verisuonet :P