Olen bussissa ja edessäni istuu parikymppinen pariskunta...
tyttö on reilusti ylipainoinen, ainakin 100kg ja poika todella hoikka.
Näitä näkee nykyään aika paljon.
Kommentit (65)
Minulla on todella tarkka näkö. Pojalla pullistelee verisuonet käsistä. Ap
Jos naisen lihavuus kerta on niin iso turn off, niin miksi minä näen joka päivä ylipainoisia naisia miehen kanssa käsikynkkää, ja itselläni ei ole miestä ja olen hoikka ja urheilullinen?
Niinpä niin. Taitaa olla vain täällä totuus, että kaikille naisille automaattisesti tulvii miehiä ikkunoista ja ovista, jos on hoikka ja muutoinkin normaalin näköinen.
Mä oon ollu aina sitä mieltä et naisen tulee olla sen kokoinen et mies jaksaa sen kantaa :D hassu ajatus mutta kuitenkin. Itse olen 162cm pitkä ja painoa 70kg, itsekkin siis omaan "muutaman" liikakilon, mutten näytä miltään sumopainijalta. Mieheni jaksaa kantaa minua sylissä ja kehuu minua pienikokoiseksi, vaikkei itsestä aina siltä tunnu :D
Ovat varmaan kaveruksia vaan. Miksi joku läskin ämmän haluaisi?
Mistäs tiedät että olivat pariskunta?
Poitsu tykkää chubby-naistyypistä. Kuten miehen kuuluukin.
M47
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:11"]Poitsu tykkää chubby-naistyypistä. Kuten miehen kuuluukin.
M47
[/quote]
Sadan kilon nainen ei ole enää chubby vaan obeesi. Hengitys on raskasta, nivuset haisee ja hikoaa, imelä tissihiki haisee.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:11"]
Ehkä se poika on läskifetisti
[/quote]
Onko hoikan kanssa seurusteleva sitten laihafetisisti? Tai blondin kanssa seurustelevat blondifetisisti?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:11"]Mistäs tiedät että olivat pariskunta?
[/quote]
En tiedä, minusta vain tuntuu siltä. Voivat kyllä olla sisaruksetkin, kun molemilla tummanruskeat hiukset. Nyt tyttö otti puhelimen ja näytöltä näkyy jotain pinkkiä... toivottavasti en paljastu :D Ap
Onko tuo käytöksesi mielestäsi tervettä? Mitä itse tuumit?
Yäk! Olivat varmasti sisaruksia. Ei kukaan mies halua lihavaa.
Olet hemmetin kyylä ap. Eikö sinulla ole omaa elämää ollenkaan? Miksi kyttäät muita?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:18"]Yäk! Olivat varmasti sisaruksia. Ei kukaan mies halua lihavaa.
[/quote]
Tule sanomaan tuo mun miehelle :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:18"]Yäk! Olivat varmasti sisaruksia. Ei kukaan mies halua lihavaa.
[/quote]
Tule sanomaan tuo mun miehelle :D
[/quote]
Ootteko sisarukset?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:20"]Olet hemmetin kyylä ap. Eikö sinulla ole omaa elämää ollenkaan? Miksi kyttäät muita?
[/quote]
Ei ole omaa elämää. Elän aina muiden elämää. Tänään kuvittelin olevani se 100kg tyttö. Elämäni on todella vaihtelevaa. Ap
Teitpä todella terävän havainnon.