Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
No turha tästä jauhaa, tää on aina tätä samaa samaa levyä, ei jaksa, tulee nainen jos on tullakseen.
Voin sanoa että missää nimessä en ole kehitysvammainen sekopää. Mun elämä nyt on ollut ennen vaikeeta ja on vieläkin.
Kato ihmiset hiljeni kummasti. Kyllå mä vielä naisen saan ja asennoidun niin.
Kyllå ne sekopäätki saa naisia ja miksen mä sit saisi.
Alkaa vituttaa tää ettiminen ei täs vain ole järkeä. Ihan tavallisen näkösiä yritän tinderissä mutta ei vain tule osumia.. vaikka oon iha ok näkönen en lihava.. en vain ymmärrä naisia. Jos ei ees riman laskeminen tuota tulosta niin antaa olla.
Suurin osa naisista on 10 kertaa paremmas asemas kun minä. Hoikkia kauniita koulutettuja hyvä palkkasia. Ei mulla ole rahaa ja vanha auto on.
Ei mitää järkee yrittää enää ikinä tollasia naisia ku en niille kelpaa. Ilmeisesti mun ulkonäkö ei kiinnosta naisia ja pitää laihduttaa.
Suoraan sanoen vituttaa välillä. Kun kaipaa niin naista elämään ja yrittäminen ei koskaa onnistu.
Suurin osa ylimielisiä meikattuja koulutettuja naisia... eihän niille kelpaa kun samanlainen statusmies.
Noh mulle kelpaa vain komeat miehet ja mielellään akateemiset.
Tossa syy miks olen sinkku. En ole mikää status mies. Mulla on oppimisvaikeus ja ei ole kavereita.
MIksi naiset teille ei kelpaa mies joka on yksinkertainen vaikka asiat on mullaki melko hyvin.. en juo kun joskus luottotiedot kunnos ja työpaikka kuitenki on. monella ei ole!!
No antaa olla. EI naista löydy etsimällä.
Syy löytyy somesta. Miehet kuuntelee myrkyllisissä suhteissa eläviä miehiä. Ei suostuta käsittämään ettet voi ostaa ketään tai paimentaa toista. Sen Oikean löytämiseen menee aikaa. Joskus käy niinkin ettei sitä löydykään ja silloin voidaan harkita kumppanuusvanhemmuutta. https://www.co-parentmatch.com/ JA https://letsbeparents.com/#download
Ei hitto mitä itsesääliä koko etusivu täynnä, enempää ei jaksanut lukea. hohhoijaa, ei ihme että jäävät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on opportunisti. Ottaa sitten miehen vasta kun sellaista tarvii eli käyttää miehiä vain hyväksi monessa muodossa.
Eli miehet saa käyttää naisia hyväkseen, mutta naiset eivät miehiä? Onpa ikävää- not.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vituttaa tää ettiminen ei täs vain ole järkeä. Ihan tavallisen näkösiä yritän tinderissä mutta ei vain tule osumia.. vaikka oon iha ok näkönen en lihava.. en vain ymmärrä naisia. Jos ei ees riman laskeminen tuota tulosta niin antaa olla.
Voi. Missitasoista olet laskenut tasoa, ja ei vieläkään tärppää. Mikähän mahtaisi olla vikana?
Ilmeisesti yksinkertainen mies ei vain naisille kelpaa ja ylipainonen.