Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
ja kohta menen todellaki maksullisiin jos tämä ei muutu
Täähän on ihan hullua kun ei saa millää läheisyyttä.. mun mielestä epätoivosta vain maksaa että saisi koskea naista ja olla lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä mies käyn salilla vakituinen työ.. hieno kämppä.. asiat hyvin.. en saa edes rumaa lihavaa naista.. koska he haluavat vain komeita miehiä.. täähä on ihan sairasta?
Naiset eivät halua ylimielistä miestä.
Ja mielestäsi lihavuus on jotenkin huono asia?
Ei mun tarvi hakeutua hoitoon.. kaipaan vaa naista ja läheisyyttä
Mun mielestä olen kivan näkönen mies.. pidän ittestäni huolta.. kaikki on kunnos.. työpaikat kaikki.. en halua lapsia.. ei oo kavereita.. varmasti kelpaisin tavalliselle pullukalle.. mutta miksen saa???????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä mies käyn salilla vakituinen työ.. hieno kämppä.. asiat hyvin.. en saa edes rumaa lihavaa naista.. koska he haluavat vain komeita miehiä.. täähä on ihan sairasta?
Naiset eivät halua ylimielistä miestä.
Ja mielestäsi lihavuus on jotenkin huono asia?
En ole ylimielinen... olen ylipainonen ja löytyy mahaa.. mä ihmettelen mikä naisia vaivaa
No antaa olla ei jaksa tätä samaa ruikutusta.. olen yksin
Miten te muut naiset jaksatte olla yksin. Ettekö kaipaa läheisyyttä?
Allu ole hiljaa ja lopeta. Kukaan ei jaksa kuunnella sinua. Pilaat koko palstan. Pahin palstahullu ikinä. Jumalauta.
Juu en jaksa enää. Pitää tehdä asioille jotain että joskus kelpaisi.
Vastaus otsikon kysymykseen. Koska useimmat miehet ovat nykyisin surkeita uniseviä vätyksiä. Osaltaan se johtuu kotikasvatuksen puutteesta lapsuudessa ja nuoruudessa. Pojat ei opi pärjäämään kun niiltä ei ikinä vaadita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette liian nirsoja.. laskekaa rimaa!!!
Ai jotta miehet saisivat omaa tasoaan paljon paremman naisen niin naisten pitäisi olla miehen kanssa josta ei tykkää? Siinäpä onnellisen parisuhteen ja perheen resepti.
Nainen on geenien vartija, mies joka ei viehätä= ei yhteensopivat geenit.
Niin no semmosta se on... yksin on parempi vain olla.
Henkilöiden kemiarakenteiden vuoksi.
Ilmeisesti pitää etsiä joku epänormaali nainen kun ei normaalit naiset näytä kiinnostuvan.. eipä voi mitään.
Harmi kun ne ajat oli ohi kun naisia sai ja sitä läheisyyttä.. antoivat myös seksiäkin. Ilmeisesti on jotain tapahtunut, naisista tulleet nirsoimpia ja ei kelpaakkaa enää. Mulle taas kelpaisi. Tai olen itse rupsahtanut.
Olen ollut jo vuosia sinkkuna ja katson naisia en juttele.. ei nekää juttele mulle... kaipaan naisen läheisyyttä paljon!!