Mies ei halua sitoutua
Nähdään lähes päivittäin. Yhdessä oloa, ystävien näkemistä, seksiä ja kaikkea Mitä parisuhteessa on. Mies ei kuitenkan halua seurustella, eikä edetä suhteessa. Sanoo rakastavansa. Tapailtu reilu 7kk
Tämä vie minulta järjen ja meneekö aikani aivan hukkaan tämän miehen kanssa?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Hän on rehellinen, ja ilmaisee selvästi, ettei ole sinusta riittävän kiinnostunut sitoutuakseen. Tästä jutusta ei tule mitään. Tämän tajuaminen tietenkin sattuu, mutta tiedät sen jo itsekin. Ja että hukkaat aikaasi. Joskus käy niin että toinen rakastuu ja toinen ei. Jos haluat vakavan suhteet, tuhlaat aikaasi. Mies EI HALUA SINUA.
Siis mielestäsi mies on r e h e l l i n e n ?
Roikottaa naista suhteessa jossa tavataan päivittäin ja tehdään nuo kaikki mainitut asiat. Saa naisen tunteissaan kiinni itseensä ja silti eivät ole yhdessä kuitenkaan( miehellä portti auki muualle)
Ihan silkkaa kidutusta ja henkistä väkivaltaa tuo on ja mies täysi moraaliton k u s i p ä ä !
Mitä kohtaa et tajua ap? Mies ei halua seurustella SINUN kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on rehellinen, ja ilmaisee selvästi, ettei ole sinusta riittävän kiinnostunut sitoutuakseen. Tästä jutusta ei tule mitään. Tämän tajuaminen tietenkin sattuu, mutta tiedät sen jo itsekin. Ja että hukkaat aikaasi. Joskus käy niin että toinen rakastuu ja toinen ei. Jos haluat vakavan suhteet, tuhlaat aikaasi. Mies EI HALUA SINUA.
Roikottaa naista suhteessa jossa tavataan päivittäin ja tehdään nuo kaikki mainitut asiat. Saa naisen tunteissaan kiinni itseensä ja silti eivät ole yhdessä kuitenkaan( miehellä portti auki muualle)
Ihan silkkaa kidutusta ja henkistä väkivaltaa tuo on ja mies täysi moraaliton k u s i p ä ä !
Nainen saa ihan itse päättää haluaako olla miehen kanssa. Mies on ollut rehellinen ja sanonut ettei halua seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa ihan itse päättää haluaako olla miehen kanssa. Mies on ollut rehellinen ja sanonut ettei halua seurustella.
Ei naiset mene tinderiinkään kun siellä kaikki miehet kuulemma haluavat pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ollut kusipää. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mitä sen miehen pitäisi teidän mielestä tehdä? Aloittaa seurustelu vasten tahtoaan, ettei nainen loukkaannu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että se oikea on se tyyppi, jonka kanssa voi kuvitella olevansa loppuelämänsä ja johon haluaa sitoutua.
Kyllä se seksi rupeaa toimimaan avioliitossa, kun ei ole ku se yksi ihminen, jonka kanssa sitä harrastaa.
Ei siitä ole mitään takeita, juurikin siksi että sitä harrastetaan vain yhden ihmisen kanssa. Jos toinen haluaa 2 kertaa kuussa saunan jälkeen peiton alla pimeässä nopeasti, ja toinen kaksi kertaa päivässä ruoskat viuhuen ja yleisön edessä, niin kovin helposti ei löydy kompromissia johon molemmat olisivat aidosti tyytyväisiä vuosikaudet.
Nuo "kyllä se seksi sitten avioliitossa rupeaa toimimaan" -tyypit ovat sellaisia, joille ei seksi ole niin merkittävä tai olennainen, eivät ole siitä ilmeisesti erityisen kiinnostuneita. Heille seksin "toimiminen" tarkoittaa todennäköisesti sitä, että teknisesti oppii, mitä siinä on tarkoitus tehdä, eli tarkoittavat oikeastaan vain, että kyllä sen yhdynnän oppii sitten teknisesti suorittamaan, löytää oikean aukon, jne. He eivät käsitä, mitä ongelmaa siinä on, jos toinen haluaa vain kerran kahdessa kuukaudessa, koska itse haluavat luultavasti kerran neljässä kuukaudessa. Monesta kommentista paistaa nimittäin totaalinen ymmärtämättömyys, mitä oikeasti seksuaalisella yhteensopivuudella tarkoitetaan.
No parisuhteessa tulee kaikille erilaisia vaiheita. Ja ilman seksiäkin seurustellessa kyllä oppii tuntemaan toisen seksuaalisuutta hyvin paljon. Seksuaalisuus kun on paljon enemmän kuin itse seksi. Melkein 30 vuoden avioliitossa olleena voin sanoa, että kyllä seksi on asia, jota voi ja vähän pitääkin opetella. Ja se on asia, josta on myös tietoisesti pidettävä kiinni. Eikä meillä edes lasten syntymien kohdalla ollut mitään parin kuukauden taukoja.
Tuo lasten syntymät on kyllä tosi yksilöllinen juttu. Jos on pahat repeämät ja laskeumat ja kaikkea, niin kyllä siinä vaan tovi vierähtää ennen kuin miehen sinne päästää asioimaan. Ja jos samaan aikaan on joku koliikkivauva siinä ja voimat aivan loppu kaikin puolin, niin ei kyllä muutenkaan riitä paukkuja vielä miestä sitten jotenkin muuten tyydyttämään. Olisi ihan liikaa vaadittu ja epäreilua edes vihjailla, että kyllä synnytyksenkin jälkeen pitäisi...
Synnytyksen jälkeiset repeämät on eri asia kuin haluttomuus tai se, että seksihalut eivät kohtaa. Tuollaiset väliaikaiset tilanteet, joille on selkeä lääketieteellinen syy, on kumppanin yleensä helpompi ymmärtää, kun varmasti samaan aikaan on myös myötätunto kumppania kohtaan. Vaikeampi tilanne on, jos toisella vain ei ole haluja, eikä siihen ole muuta syytä kuin se, että ollaan vain seksuaalisesti erilaisia - eli helptusta tilanteeseen ei ole luvassa.
Näin luulisi. Pakko oli vaan kommentoida, kun otti niin ihon alle, kun sanotaan, että "ei meille vaan mitään seksitaukoja tullut synnytysten jälkeen". En kuitenkaan koskaan "ostaisi sikaa säkissä", eli todellakin pitää koeajaa potentiaalinen loppuelämän ainoa seksikumppani ennen mitään avioliittoja.
No, minulla oli kyllä jopa ihan imukuppisynnytys oikein isojen repeämien kanssa, ja ihan samassa tahdissa parani seksin harrastuskuntoon kuin muissakin synnytyksissä. Ja sitä ennen voi olla muita tapoja harrastaa seksiä kuin yhdyntä.
Itse menin naimisiin harrastamatta seksiä, ja sanoisin, että tietenkin toisen seksuaalisuudesta oppii todella paljon ilman yhdyntääkin. Sen kyllä tietää, haluaako olla toisen kanssa vai ei. Vinkkinä suosittelen älykästä miestä, joka haluaa oppia yleisesti kaikkea. Sellainen haluaa oppia myös sängyssä, miten se oma nainen toimii.
Itse olen yksi tähän seksikeskusteluun osallistuneista, ja en ainakaan itse pidä yhdyntää ja seksiä synonyymeinä. Ennen seksin harrastamista voi kyllä tietää, haluaako olla toisen kanssa, ja toki toisen seksuaalisuudesta voi oppia kaikenlaista ennen seksiäkin, mutta itse en sitten oikein ymmärrä sitä, että mikä pointti on opiskella toisen seksuaalisuudesta ikään kuin teoriassa, mutta käytännössä ei - lopulta se käytäntö kuitenkin on olennainen asia, ja vaikka kuinka olisi keskusteltu, voi tulla yllätyksiä. Ei ole kyse vain siitä, haluaako toinen oppia tyydyttämään kumppaninsa, vaan kyse on ihan siitä, millaista toisen kanssa sitten lopulta seksissä on kokonaisvaltaisesti. Jokainen toki tavallaan. Itselleni ei seksin harrastamisessa seurustelukumppanin kanssa ole kyse mistään "koeajosta", vaan harrastan seksiä, jos molemmat sitä haluavat - koska se on kivaa, nautinnollista, ja koska toista kohtaan tuntee vetoa ja haluaa seksiä hänen kanssaan. Tuntuisi luonnottomalta joutua odottelemaan vaikka muutama vuosi avioliittoa, ja siihen asti vain käydä loputtomia keskusteluja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mitä sen miehen pitäisi teidän mielestä tehdä? Aloittaa seurustelu vasten tahtoaan, ettei nainen loukkaannu?
Ei vaan jättää ap rauhaan tietenkin.
On varmasti tajunnut, että ap:lla on enemmän tunteita. Silti käyttää hyväkseen minkä kerkeää, roikottaa ja liruttelee rakkaudesta. Ja hieroo vielä päin naamaa että ”tässä ei sitten seurustella.” Toki huomenissa taas pannaan ja homma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka lakata valehtelemasta rakastavansa.
Mulla oli vähän tällainen kuvio.
Kesti 7 vuotta ennen kuin sain lopetettua suhteen. Jos yhtään lohduttaa ap. Sulla vasta 7 kk.
Mitä ennemmin lopetat, sen parempi
Nyt on sekin todistettu, ettei naiset osaa päättää omista asioista.
Ap on rakastunut yksipuolisesti ja ei itse tajua sitä tai halua hyväksyä asiaa. Itkuhan tässä tulee lopulta.
AP:n kannattaa pistää stoppi tuolle fuckbuddy suhteelle, sillä mitä kauemmin annat itseäsi roikottaa mukana sen pahemmin haavoitat itseäsi ja sen pahemmalta tuntuu se päivä, kun mies alkaa seurustella "sen oikean" kanssa.
Jos mies on tehnyt selväksi ettet ole seurustelusuhteen arvoinen hänen näkökulmastaan niin asia tuskin pitkittämällä enää muuttuu.
Tuo, että olet tutustunut miehen vanhempiin tai mies on tutustunut lapsiisi ja näette päivittäin niin sillä ei ole mitään merkitystä, jos miehellä ei ole suunnitelmissa elää kanssasi loppuelämäänsä.
Olet vain hupia, kun ei ole parempaa tarjolla ja tämä toivon kipinän antaminen sinulle vain varmistaa, että pysyt kuvioissa niin kauan kun miehelle sopii.
Kannattaa olla terveellä tavalla itsekäs ja arvostaa itseänsä. Toisen leluksi tai hetken huviksi ei kannata alistua. Turhaa rikkoa itsensä ja aiheuttaa mielenterveydelleen ongelmia.
Tämä ketju on täynnä naisia, joiden kanssa mies ei haluaisi seurustella. Ehkä harrastaa seksiä, mutta ei seurustella.
Kyllä pitää nyt nostaa kissa pöydälle ja selvittää mitä kumpikin haluaa. Jos erot liian suuria ei muuta kuin ero. Jos jatkatte tuolla tavalla ero vain vaikeutuu ja iso itkuhan siitä tulee. Sinulla on myös oikeus omaan mielipiteeseen. Pidä siitä kiinni mitä itse haluat.
Mies ei halua seurustella.
Nainen haluaa seurustella
Mies haluaa seksiä
Nainen haluaa seksiä.
-> mies ja nainen ei seurustele, harrastavat seksiä
Yhtälö ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma parisuhteeni on ollut tuota jo viisi vuotta ja en koe, että ei oltaisi sitouduttu toisiimme, vaikka emme asu yhdessä, ole kihloissa tai naimisissa jne. Jossain vaiheessa oli vaihe jolloin meiltä kyseltiin milloin muutamme yhteen tms. mutta sekin on hiljentynyt vuosien varrella.
Onko mies sanonut sinulle ettette seurustele?
Ekojen treffien jälkeen kysyi alkaisinko seurustella hänen kanssaan ja se sopi minulle. Sen jälkeen ei ole kommentoinut asiaa suuntaan eikä toiseen, mutta oletan, että ei ole muuttanut mieltään.
Niin, eli ei sinun parisuhteesi ole samaa kuin aapeen, jonka mies ei halua seurustella hänen kanssaan. On ihan normaalia olla sitoutuneessa parisuhteessa ilman yhteisasumista, kihloja tai avioliittoa.
Käytännössähän se siis on seurustelua mutta miehet ei nykyään halua kutsua sitä seurusteluksi vaan haluavat jatkaa Tinderissä seikkailua loputtomiin jos sattuisikin tulemaan joku paremman näköinen nainen matchiksi. Kolmekymppisilläkin miehillä lähes poikkeuksetta lukee profiilissa että "en etsi mitään vakavaa" koska heistä on kiva pitää vaihtoehdot avoinna loputtomiin mutta niin että saa silti kaikki parisuhteen edut kuten säännölistä seksiä mutta sitten on kuitenkin vapaa lähtemään suhteesta heti jos parempi tulee vastaan, vedoten siihen etteihän me seurustella.