Mies ei halua sitoutua
Nähdään lähes päivittäin. Yhdessä oloa, ystävien näkemistä, seksiä ja kaikkea Mitä parisuhteessa on. Mies ei kuitenkan halua seurustella, eikä edetä suhteessa. Sanoo rakastavansa. Tapailtu reilu 7kk
Tämä vie minulta järjen ja meneekö aikani aivan hukkaan tämän miehen kanssa?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä julmaa sanoa toiselle rakastavansa, kun ei oikeasti sitä tarkoita. Kaikki eivät tietenkään edes tiedä, mitä rakkaus on ja hokevat tuota koska niin kuuluu sanoa. Itse en pystyisi.
Mistä sinä sen tiedät, ettei tarkoita?
Ei se aina niin mene, että haluaa sitoutua jos rakastaa. Tai että rakastaa jos haluaa sitoutua.Keskimääräisellä vakaalla tunne-elämällä varustettu ihminen haluaa sitoutua rakastamaansa ihmiseen.
Miehillä se rakastaminen ei tarkoita samanlaista hömppää kuin naisilla, vaan sitä että pääsee pukille. Ei se haittaa jos pääsee useammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä julmaa sanoa toiselle rakastavansa, kun ei oikeasti sitä tarkoita. Kaikki eivät tietenkään edes tiedä, mitä rakkaus on ja hokevat tuota koska niin kuuluu sanoa. Itse en pystyisi.
Ei se aina niin mene, että haluaa sitoutua jos rakastaa. Tai että rakastaa jos haluaa sitoutua.Keskimääräisellä vakaalla tunne-elämällä varustettu ihminen haluaa sitoutua rakastamaansa ihmiseen.
Miehillä se rakastaminen ei tarkoita samanlaista hömppää kuin naisilla, vaan sitä että pääsee pukille. Ei se haittaa jos pääsee useammalle.
Sivusta. Tässä se nähdään, miehet eivät siis rakasta, eivät tiedä mitä on rakastaminen ja pitävät rakastamista tsoukkina. Mielessä vain paneminen ja himo, ei muuta. Newsflash: ei ole sama asia kuin rakastaminen.
Miten kullakin. Ite en halua aina edes istuutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. Tässä se nähdään, miehet eivät siis rakasta, eivät tiedä mitä on rakastaminen ja pitävät rakastamista tsoukkina. Mielessä vain paneminen ja himo, ei muuta. Newsflash: ei ole sama asia kuin rakastaminen.
Sellainen ei satuta mitä ei tiedä.
"Joo joo rakastan rakastan :)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärjistetysti: Miehille kelpaa seksisuhde sitä oikeaa odotellessa. Naiset haluaa useimmiten yhden uskollisen miehen parisuhteeseen. Eli naiset älkää antako seksiä ennen naimisiin menoa. Älkää, vaikka kuinka tekis mieli ja mies lirkuttaisi mitä. Plus älkää odotelko kosintaa vuosikausia. Kyllä aikuiset ihmiset tutustuu vuodessa ihan riittävästi.
Ei ole mitään "sitä oikeaa". On hyvännäköisiä nuoria naisia jotka levittelevät lettuaan. Kaiken ikäiset miehet on niiden perään.
Sivusta. Tämä ei kerro kuin siitä, minkä perään sinä olet. Ja luultavasti moni muukin mies, myönnetään. Mahdollista silti on, että jossain on 0.01 prosenttia kaikista miehistä, niitä miehiä jotka eivät ole jääneet apinatasolle vaan, jotka kykenevät rakastamaan. Toisaalta.. todennäköisempää, että ei ole.
Sama se, minä olen miten olen, ei vaikuta minuun. :)
Kyllä miehetkin osaa rakastaa muullakin ku alapäällään. Toki fyysisiä rakkauden osoituksia ei sovi väheksyä. Sitten itse asiaan:
Nuoret ihmiset jaksaa itkeä pelureiden ja pettäjän perään. Iän ja elämänkokemuksen karttuessa ymmärtää paremmin, miten asiat toimii. AP, se mies ei rakasta sinua. Jos se mies rakastaisi, ei sun tartteis kirjoitella tämmöisiin ketjuihin viestejä. Sä kyllä tietäisit sen käytöksestä, että se rakastaa sinua. Tämä sattuu nyt, mutta mitä nopeammin lopetat yhteydenpidon tuon tyypin kanssa, niin se on sun itsesi kannalta parempi. Nyt itket pari viikkoa ja sit rupeat käymään lenkillä. Kevät tulee kohisten ja ihmisillä hormonit hyrrää. Löydät vielä jonkun, joka ei roikota sinua vaan haluaa olla just sun kanssa.
Mies on jo sanonut sen sinulle suoraan: Hän ei halua seurustella kanssasi. Et tarvitse muuta, hän on jo sinulle kertonut, ettette tule ikinä seurustelemaan.
On aika etsiä parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin osaa rakastaa muullakin ku alapäällään. Toki fyysisiä rakkauden osoituksia ei sovi väheksyä. Sitten itse asiaan:
Nuoret ihmiset jaksaa itkeä pelureiden ja pettäjän perään. Iän ja elämänkokemuksen karttuessa ymmärtää paremmin, miten asiat toimii. AP, se mies ei rakasta sinua. Jos se mies rakastaisi, ei sun tartteis kirjoitella tämmöisiin ketjuihin viestejä. Sä kyllä tietäisit sen käytöksestä, että se rakastaa sinua. Tämä sattuu nyt, mutta mitä nopeammin lopetat yhteydenpidon tuon tyypin kanssa, niin se on sun itsesi kannalta parempi. Nyt itket pari viikkoa ja sit rupeat käymään lenkillä. Kevät tulee kohisten ja ihmisillä hormonit hyrrää. Löydät vielä jonkun, joka ei roikota sinua vaan haluaa olla just sun kanssa.
Sivusta. Käsittääkseni/luullakseni olet naiskirjoittaja. Hyvät vinkit sanoit AP:lle. Alun pari riviäkin oli hyvällä tehty, mutta... ei ole miehiltä, vaan uskomista miesten puolesta, ja nykyään en enää siihen varaa mitään. Miehet eivät itse sano niin, joten.... . Hyvän viestin kirjoitit ei siinä mitään, älä tästä sanomisesta huoli.
Vierailija kirjoitti:
Kärjistetysti: Miehille kelpaa seksisuhde sitä oikeaa odotellessa. Naiset haluaa useimmiten yhden uskollisen miehen parisuhteeseen. Eli naiset älkää antako seksiä ennen naimisiin menoa. Älkää, vaikka kuinka tekis mieli ja mies lirkuttaisi mitä. Plus älkää odotelko kosintaa vuosikausia. Kyllä aikuiset ihmiset tutustuu vuodessa ihan riittävästi.
Jos ei saa seksiä ennen avioliittoa ei saa sitä myöskään aviossa.
Tämä on koettu fakta.
Ikävä juttu, mutta mies ei halua seurustella kanssasi - muuten te seurustelisitte jo.
Eikä kannata lähteä pahoittamaan mieltään miettimällä onko kyse siitä että mies ei halua ylipäätään seurustella, vai mies ei halua seurustella juuri sinun kanssasi. Fakta on, että mikäli haluat parisuhteen niin tuo mies ei ole siihen oikea yksilö, vaikka miten ihana muutoin olisikin.
Itse haaskasin yli vuoden miehen kanssa jonka kanssa käytännössä seurusteltiin ja oli yksinoikeus, mutta ei kuitenkaan seurusteltu koska mies ei halunnut. Itseni irrottaminen kuviosta oli kivuliasta, mutta näin jälkikäteen ajatellen ainoa oikea päätös. Nyt olen menossa naimisiin ihanan miehen kanssa joka haluaa olla yhdessä, olla yhdessä minun kanssani, tunnen itseni rakastetuksi ja halutuksi, ja olen onnellinen.
Tsemppiä! On olemassa miehiä jotka haluavat sitoutua ja kykenevät siihen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se Ap:n mies ei olekaan keskimääräinen vakaalla tunne-elämällä varustettu ihminen.
No älä roiku kiinni siinä miehessä. Anna mennä ja ota itsellesi samat vapaudet. Luulisi että nykyään naisilla olisi jo vähän enemmän itsetuntoa!
Miten päästä eroon tämmöisestä suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies siis suoraan sanonut sinulle, että me emme silti seurustele?
Tämähän se on.
Miksi ostaa koko lehmä, jos maitoa saa ilmaiseksi. Olet ap ajanut itsesi ikävään tilanteeseen.
Jos miehen mielestä, ette seurustele, niin älä silloin sinäkään harrasta enää hänen kanssaan seksiä. Sano, että sinun mielestäsi seksi kuuluu seurustelusuhteeseen. Oikeasti tuo mies ei rakasta sinua, joten ei kannata haaveilla mistään etenemisestä tuollaisen tyypin kanssa. Jos mies olisi rakastunut sinuun, niin hän ei päästäisi sinua käsistään ja kuuluttaisi kaikille, että seurustelette. Etsi ihminen, jollaisen oikeasti ansaitset. Älä anna sioille helmiä.
Ei alkuperäinen mutta samassa veneessä kirjoitti:
Miten päästä eroon tämmöisestä suhteesta?
Lopettaa tapailu.
Voi myös alkaa etsimään uutta parempaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat aina virallistaa parisuhteen että pääsee esittelemään uutta omaisuuttaan. Jännästi sen virallistamisen jälkeen alkaa aina sama että miehen mielipiteistä ei enää välitetä ja kaikki täytyy mennä niin kuin nainen haluaa ja vaatii
Entä jos mies on uskis eikä nainen halua mennä naimisiin.
Miksi te jotkut naiset suostutte kynnysmatoiksi? Jos mies ei voi edes sanoa, että seurustelette, miksi teillä on seksiä, ja miksi roikut miehessä? Joko mies käyttää sinua hyväkseen, tai on muuten häiriintynyt, joka tapauksessa pärjäät paremmin ilman.
En ole paritellut kahdeksaan vuoteen. Ärsyttää miesten tuijottelu, varmaan ovat varattujakin osa.
N29