Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille ja ovat jo luovuttaneet?

Vierailija
27.02.2022 |

Niin onko täälä sellaisia naisia jotka ei kelpaa ja ovat jo luovuttaneet ja mitkä on ne syyt?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää naisten syyt miksi ei kelpaa???

Vierailija
2/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista näyttää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea, katkeran vihamielinen luonteeni, mitäänsanomaton ulkonäkö ja tätimäinen kroppa. Minussa ei ole mitään hyvää. Nämä ovat syyni.

Vierailija
4/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei-- muita?

Vierailija
5/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin täydellisesti viime vuonna. En jaksa enää, koska olen täysin ilmaa miehille minne menenkin. Tinderissä en saanut yhtään matchia, kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Enkä ole edes hirveän ruma, ihan tavallisen nätti. Yksi vaihtoehto kai olisi mennä jonnekin ulkomaille, missä naiset saa olla vielä naisia, mutta se on tässä maailmantilanteessa ihan utopiaa. Olen siis valmistautunut olemaan koko elämäni yksin. Onneksi siskoillani on lapsia, joita voin rakastaa ja joille olla hyvä täti.

Vierailija
6/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miehen saa aina, laatu sitten eri asia.

Vierailija
7/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vaan mun oman miehen, mutta sille en enää kelpaa. En tiedä miksi. Tiedän, että kelpaisin parille muulle kyllä, mutta tällaisena demiseksuaalina en jaksa asiasta innostua. Juu, ja en ole ylipainoinen, joku sitä kohta kuitenkin arvelee syyksi.

Vierailija
8/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Kohta 40 eli varmaan nyt se ikä on suurin miinus, mutta en kelvannut nuorenakaan. Olen hoikka, pitkähiuksinen, pukeudun mekkoihin jne, mutta ei se auta kun minulla on yksi perustavaa laatua oleva virhe, jota ei mikään voi korjata eikä korvata. Ja se on se että en ole seksikäs, en halua aloittaa tapailua seksillä, enkä osaa tehdä miehelle mitä hän haluaa (enkä siis pääse edes yrittämään). Jos on hyvä seksissä, saa olla vaikka umpihullu ja silti vientiä on :D.

Minun kohtaloni on siis jäädä yksin, joskus se harmittaa kun kaipuu romanttiseen kumppaniin on kuitenkin syvällä, mutta parempi näin kuin rikkoa itseäni jatkuvasti yrittämällä jotain mikä ei vain voi minulle tapahtua.

Vierailija
9/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä. Kohta 40 eli varmaan nyt se ikä on suurin miinus, mutta en kelvannut nuorenakaan. Olen hoikka, pitkähiuksinen, pukeudun mekkoihin jne, mutta ei se auta kun minulla on yksi perustavaa laatua oleva virhe, jota ei mikään voi korjata eikä korvata. Ja se on se että en ole seksikäs, en halua aloittaa tapailua seksillä, enkä osaa tehdä miehelle mitä hän haluaa (enkä siis pääse edes yrittämään). Jos on hyvä seksissä, saa olla vaikka umpihullu ja silti vientiä on :D.

Minun kohtaloni on siis jäädä yksin, joskus se harmittaa kun kaipuu romanttiseen kumppaniin on kuitenkin syvällä, mutta parempi näin kuin rikkoa itseäni jatkuvasti yrittämällä jotain mikä ei vain voi minulle tapahtua.

Naisena iälläsi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kelpaatko miehille. Ikä on naisten kriteeri miehille, kuten monet muutkin kriteerit. Ulkonäkösi sakkaa jollain osa-alueella, mihin ilmeisesti viittasitkin tuolla perustavanlaatuisella virheellä?

Vierailija
10/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutin täydellisesti viime vuonna. En jaksa enää, koska olen täysin ilmaa miehille minne menenkin. Tinderissä en saanut yhtään matchia, kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Enkä ole edes hirveän ruma, ihan tavallisen nätti. Yksi vaihtoehto kai olisi mennä jonnekin ulkomaille, missä naiset saa olla vielä naisia, mutta se on tässä maailmantilanteessa ihan utopiaa. Olen siis valmistautunut olemaan koko elämäni yksin. Onneksi siskoillani on lapsia, joita voin rakastaa ja joille olla hyvä täti.

Jos ei naisena saa Tinderissä yhtään mätsiä, niin silloin Tinderin applikaation toiminnassa on jokin vika. Suosittelen olemaan yhteydessä tuotetukeen ja selvittämään, missä vika.

Vierailija
11/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut jo. Koskaan ei ole vientiä ollut :/

N25

Vierailija
12/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon transtyttö. Ei suomalaiset miehet uskalla olla mun kanssa normaalisti...

Vierailija
13/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tutustua sinun kaltaiseesi naiseen. Uskon, että seksikkyytesi tulisi hienovaraisesti esiin ilman kiirettä, tutustumalla.

M41

Vierailija
14/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata, koska en tiedä syytä. Varmaan olen liian tylsä, hiljainen ja perunanenäinen, vaikka vartalo onkin kunnossa.

Tässä ketjussa väitetään, että nainen saa aina jonkun miehen. Kuitenkin sitten taas toisessa ketjussa miehet puhuivat kuinka nätitkin naiset voi olla ns. seksittömiä. Kiira Korpi luokiteltiin tällaiseksi..........

Vierailija
15/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! En jaksa enää kulkea rimpsalla niin kuin nuorempana, joten miesseuran saanti on lopahtanut.

Terveisin Salme 70 v.

Vierailija
16/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kyllä miehen, mutta en sellaista, joka kohtelee minua pidemmälläkin tähtäimellä hyvin JA joka yhtä aikaa sytyttäisi edes hiukan.

Olen kyllästynyt siihen, että vedän puoleeni tällaisia, jopa nettitreffeillä, enkä enää ala millekään. Olen viimeisen eron jälkeen hyväksynyt, että mieluummin yksin.

En käy enää kuin töissä ja kaupassa niin ihan rauhassa saan olla. Ikäkin tekee tehtävänsä. Olen myös lakannut meikkaamasta ja laittautumasta, pukeudunkin ensisijaisesti mukavasti ja lämpimästi.

Itsesabotaasini on hyvin tehokasta. Mutta elämäni on ihan hyvää nyt näin. Kukaan ei alista enkä etsi arvoani miehiltä enää ikinä.

Huom! En syytä miehiä. Minä itse valitsen väärin, rakastun vääriin.

Vierailija
17/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perässäni välillä kirjaimellisesti juostiin silloin, kun olin nuorempi. Valitettavasti olisin kelvannut vain sänkyyn, en parisuhdekumppaniksi.

Olen omapäinen, viihdyn oikein hyvin omissa oloissani ja pärjään ilman miestäkin. Se tuntuu olevan yhdistelmä, jota kukaan järjissään oleva mies ei halua lähelleen.

"Luovutin" jo parikymmentä vuotta sitten kolmevitosena. Luovuttamiseni oli oma valintani, ei siis mikään epätoivon ilmentymä.

Vierailija
18/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseuraa kyllä löytyisi, mutta pelaaminen on kivempaa kuin ylimääräinen draama.

N31

Vierailija
19/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma luulis et kaikki naiset kelpaa miehille.. miten on mahdollista-?

Vierailija
20/52 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä kelpaa naisille vaikka ulkonäössä ei ole mitää vikaa.. en sitte tiedä miksei naisia kiinnosta... ihan outoa tällänen.. luulis että te naiset kaikki rumatki kelpaatte miehille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän