Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille ja ovat jo luovuttaneet?
Niin onko täälä sellaisia naisia jotka ei kelpaa ja ovat jo luovuttaneet ja mitkä on ne syyt?
Kommentit (52)
Minä. En tiedä syitä. Kai kaikki on väärin minussa.
Luovuttanut nainen = nainen joka ei saanut sitä hollywood mallin näköistä pitkää komeaa rikasta miestä
Luulis että mäki kelpaisin.. 195 pitkä mies.. naiset kehunu komeeksi.. mutta ei näytä kelpaavan... vähän ihmettelen mikä naisia vaivaa.. suomessa.. miks vain täydellinen mies kelpaa.. ootteko ihan sekasin??
Kelpaan vain huonoille miehille. Olen nytkin sellaisen kanssa avioliitossa. Jos vaivaudun eroamaan, niin en enää jaksa varmaan miehiä katsella.
Miehen saa, kun nainen etsisi tasoistaan seuraa. Jos ei niin saa miestä, niin nainen luulee itsestään liikoja. Ja sitten rimaa täytyy laskea.
Ei ole niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan vain huonoille miehille. Olen nytkin sellaisen kanssa avioliitossa. Jos vaivaudun eroamaan, niin en enää jaksa varmaan miehiä katsella.
Otat eron sitten kun olet käyttänyt miehesi rahat?
Vierailija kirjoitti:
Miehen saa, kun nainen etsisi tasoistaan seuraa. Jos ei niin saa miestä, niin nainen luulee itsestään liikoja. Ja sitten rimaa täytyy laskea.
Ei ole niin vaikeaa.
Naisena haluan miehen, joka täyttää kaikki kriteerini. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa.
Naisena haluan miehen, joka täyttää kaikki kriteerini. N34
Ja kriteerilista on kuuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Tuolla miehellä ei ole pennin hyörylää ylimääräistä rahaa. Minun huono mieheni on ilkeä, alkoholisoitunut, huonoitsetuntoinen, laiska, raivoava naisvihaaja. Ja on myös köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa.
Nyt löytyikin oikea ihminen kertomaan.
Olin nuorena nätti, hyvin kouluttutunut ja hyvissä töissä, hauska, empaattinen ja monella tavalla kätevä kotihiiri, maailman tapahtumien seuraaja ja suuri vaniljaseksin ystävä. Miehet eivät siitä huolimatta kiinnostuneet parisuhdemielessä, koska olen myös itsekseni viihtyvä, lapsia haluamaton, ajoittain kyyninen ja teräväsanainen, hitaati suuttuva mutta nopeasti leppyvä.
Teepä näistä pääpiirteistä oma diagnoosisi ja kerro, millainen mies on minun tasoistani seuraa ja millä tavalla voisin laskea rimaani, kun mitään mainitsemistani asioista ei oikein voi muuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Tuolla miehellä ei ole pennin hyörylää ylimääräistä rahaa. Minun huono mieheni on ilkeä, alkoholisoitunut, huonoitsetuntoinen, laiska, raivoava naisvihaaja. Ja on myös köyhä.
Miksi otit tuollaisen miehen? Oletko vähän tyhmä? Jokin itsekäs syy pakko löytyä.
Traumojen takia estynyt, sairauksien takia liikuntarajoitteinen sekä epämiellyttävän näköinen. Oikeasti tuntuu tosi hyvältä, kun luovuttaa, ei enää pettymyksiä ja voi keskittyä ihaniin asioihin elämässä.
Yleensä ne hyvätuloiset miehet on hyvällä itsetunnolla varustettuja, joten osaavat myös kohdella toisia hyvin. Toki muutamia narsisteja löytyy joukosta. Sanoisin kuitenkin, että mies tai nainen, niin hyvin pärjäävät loistavat myös ihmissuhteissa. Huonoitsetuntoiset räksyttävät kaikille ja purkavat omaa pahaa oloaan muihin.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että mäki kelpaisin.. 195 pitkä mies.. naiset kehunu komeeksi.. mutta ei näytä kelpaavan... vähän ihmettelen mikä naisia vaivaa.. suomessa.. miks vain täydellinen mies kelpaa.. ootteko ihan sekasin??
Minulle et kelpaisi, koska tuo kahden pisteen käyttäminen ja kirjoitustyylisi muutenkin kertoo minulle, että me emme tulisi toimeen keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit tuollaisen miehen? Oletko vähän tyhmä? Jokin itsekäs syy pakko löytyä.
Sanoinhan jo, etten muille kelvannut. Ajattelin, että parempi tuon kanssa kuin yksin. Nyt kun olen alkanut arvostaa itseäni, olisin mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Täällä yksi, syynä ylipaino ja ikä. En tosin kelvannut nuorempanakaan.
Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa.
Olin nuorena nätti, hyvin kouluttutunut ja hyvissä töissä, hauska, empaattinen ja monella tavalla kätevä kotihiiri, maailman tapahtumien seuraaja ja suuri vaniljaseksin ystävä. Miehet eivät siitä huolimatta kiinnostuneet parisuhdemielessä, koska olen myös itsekseni viihtyvä, lapsia haluamaton, ajoittain kyyninen ja teräväsanainen, hitaati suuttuva mutta nopeasti leppyvä.
Teepä näistä pääpiirteistä oma diagnoosisi ja kerro, millainen mies on minun tasoistani seuraa ja millä tavalla voisin laskea rimaani, kun mitään mainitsemistani asioista ei oikein voi muuttaa. :)
Oliko sulla myös pienet rinnat? Tyhmä kysymys ehkä mutta voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa.
Oliko sulla myös pienet rinnat? Tyhmä kysymys ehkä mutta voi selittää.
Ei, vaan täyteläiset ja kutakuinkin täydelliset. Muidenkin kuin vain minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vaikeaa.
Minulle tapailemieni miesten taso ei ole ollut isoin ongelma vaan liian erilaiset arvot ja elämäntyylit. Näitä ei voi mielestäni määrittää jonkin "tasoisiksi" koska ne ovat ihmisen omia valintoja. Kuitenkin jotkin elämäntavat ovat enemmän naisten ja toiset miesten suosimia, jolloin matchaaminen on vaikeaa missään vakavassa mielessä.
Menepä Allu ulos lenkille.