Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille ja ovat jo luovuttaneet?
Niin onko täälä sellaisia naisia jotka ei kelpaa ja ovat jo luovuttaneet ja mitkä on ne syyt?
Kommentit (52)
Miksi tämä ketju on täynnä naisia jotka kertoo että miehiä kyllä löytyy ja miehiä saisi, kun ketjun aihe on "naiset jotka ei kelpaa miehille"?? Onko tämä taas jotain humblebragia?
T: nainen joka ei OIKEASTI kelpaa miehille, ei huonoille eikä pelureille, ei sänkyseuraksi, ei kellekään. Ikää 34v, bmi 19 ja olen täysin luovuttanut.
Oikeasti imekää víttua te omakehujat jotka tungette tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on täynnä naisia jotka kertoo että miehiä kyllä löytyy ja miehiä saisi, kun ketjun aihe on "naiset jotka ei kelpaa miehille"?? Onko tämä taas jotain humblebragia?
T: nainen joka ei OIKEASTI kelpaa miehille, ei huonoille eikä pelureille, ei sänkyseuraksi, ei kellekään. Ikää 34v, bmi 19 ja olen täysin luovuttanut.
Oikeastiko?
Montako nettideittitiliä sulla on ja miten usein pyydät miehiä treffeille netissä?
en kelpaa muuhun kuin seksiin niin voitte kaikki miehet haistaa paskan
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti et ole edes ulkoa käynyt moneen viikkoon tai edes peseytynyt.
Nooh.kelpaisin varmaankin miehille mutta haluan olla sinkku ihan omasta tahdostani. Näin voin napsia rusinat pullasta. Eli varattujenkin miesten kanssa viihdyn. En usko enää parisuhteeseen missä toinen olisi mieleltään sen verran luja, että olisi uskollinen. Sen verran tullut nähtyä elämää, että tilaisuus näkyy tekevän varkaan tai vastapeluri ei osaa sanoa itselleen ei.
Lukekaa aloitus, ketju oli tarkoitettu naisille jotka eivät kelpaa miehille. Ei naisille jotka eivät miestä halua.
Olen 20-vuotias, ruma ja muodotn, eli en seksikäs.
Noh Puolan kautta on tulossa upeita, pitkäsäärisiä kaunottaria. Voitte jatkaa itsesääliänne.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko?
Montako nettideittitiliä sulla on ja miten usein pyydät miehiä treffeille netissä?
Tässä 15v ajan ollut kaikilla mahdollisilla nettideiteillä tili, pakit tulee viimeistään kun livenä näkee. Ehkä max 20 miestä ikinä suostunut näkemään livenä. Olen asunut 7 eri kaupungissa ja jokaisessa yrittänyt onneani.
Ja tuolle toiselle vänkääjälle, peseydyn päivittäin ja aina on puhtaat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko?
Tässä 15v ajan ollut kaikilla mahdollisilla nettideiteillä tili, pakit tulee viimeistään kun livenä näkee. Ehkä max 20 miestä ikinä suostunut näkemään livenä. Olen asunut 7 eri kaupungissa ja jokaisessa yrittänyt onneani.
Ja tuolle toiselle vänkääjälle, peseydyn päivittäin ja aina on puhtaat vaatteet.
Sitten olet todella ruma jos et miehille kelpaa. Liikutko deittipalveluissa ilman kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen saa, kun nainen etsisi tasoistaan seuraa. Jos ei niin saa miestä, niin nainen luulee itsestään liikoja. Ja sitten rimaa täytyy laskea.
Ei ole niin vaikeaa.
Minulle tapailemieni miesten taso ei ole ollut isoin ongelma vaan liian erilaiset arvot ja elämäntyylit. Näitä ei voi mielestäni määrittää jonkin "tasoisiksi" koska ne ovat ihmisen omia valintoja. Kuitenkin jotkin elämäntavat ovat enemmän naisten ja toiset miesten suosimia, jolloin matchaaminen on vaikeaa missään vakavassa mielessä.
Sama täällä. Vientiä olisi kyllä, mutta aivan vääränlaiset miehet ovat liikkeellä.
Ilmeisesti omaa kohderyhmääni eli arvoiltaan ja elämänkatsomukseltaan sopivia ei ole vapaana tai eivät etsi kumppania.
T. uskova, koulutettu ja moderni nainen 60 v.
Periaatteessa joo. Olen kyllä vielä jossain deittisivulla, mutta hiljaista on. Olen aina ollut roteva ja nyt tullut vielä ylikilojakin. Eikä mua kiinnosta laittautua mitenkään erityisesti enkä ossa markkinoida itseäni.