Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuntee sähköä/kemiaa itsensä ja toisen ihmisen välillä...

Vierailija
20.07.2015 |

onkohan se kuinka todennäköisesti molemminpuolista vai vain oman mielikuvituksen tuotetta ja toiveajattelua?
Onko kokemusta, oliko molemminpuolista kun tunsit jotain erityistä välillänne?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon ja mies kenen kanssa koin tunsi samoin ;)

Vierailija
62/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut sen aika lailla kahden ihmisen kanssa. Siis oikein kunnolla, niin että sukat pyörii jalassa. Ekan kerran en ees tajunnu mikä se tunne on. Sukupuolinen vetovoimahan se. Ekan vetoilijan kanssa muu suhde ei toiminut. Se toinen, jonka kansa sähkön tunsin - ja tunnen vastakkain ollessa edelleen - maata röhnöttää tuolla makuuhuoneessa nukkumassa. Sormukset on kummallakin sormessa, lie tuo jollain lailla ollut kaksipuoleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sähkö jatkuu pitkään ei laimene, niin jotain voi olla.

Vierailija
64/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näin, että joillakin ihmisillä on sellainen karisma tai pilke silmäkulmassa. Heihin on jotenkin helppo "ihastua" ja ihmiset voi heidän kanssaan kuvitella olevan jotain sähköä ja kemiaa? Vaikka tämä toinen vaan olisi oma itsensä, samanlainen kuin kaikkien muiden kanssa. Usein tälläinen henkilö voi olla omanlaisensa persoona joka herättää voimakkaita tunteita : osa tykkää tosi paljon, osa ei yhtään. Mutta näistäkin jotka ei tykkää ensin, osa saattaa alkaa pitänään tutustuttuaan paremmin.

Joihinkin on´vaan helppo ihastua. Ja he osaavat olla jotenkin niin "läsnä" ja saavat muut ihmiset tuntemaan heidän olevan muidfen asioista kovin kiinnostuneita jne.

Tälläiseen lopputulemaan olen itse tässä asiassa tullut.

Vierailija
65/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja tuttava miehellä on mielestäni ollut jo vuosia voimakasta sähköä välillämme, siitä asti kun tutustuttiin. Olemme molemmat varattuja, joten mitään ei ole asian eteen tehty tai sanottu. Silti en usko että tunne on yksipuoleista vain. Katseet ja jokin kumma veto välillämme kertoo sen. Juttelemme ja heitämme läppää porukassa, mutta jos kohtaamme kaksin, olemme kumpikin jotenkinjännittyneitä ja tuskin uskallamme katsoa toisiimme. Sähköisyys välillämme on mielestäni käsinkosketeltavaa.

Ehkä kaikki eivät tunne tällaisia tunteita, mutta minun on hyvin vaikea uskoa että tämä olisi vain minun kuvittelua... Enkä siis aio ottaa asiaa puheeksi tämän kyseisen miehen kanssa, kunhan vain ajankulukseni asiaa pohdin.
ap

Vierailija
66/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mystinen kemia joidenkin ihmisten välillä on olemassa. Se tekee rakkaussuhteesta ihanan. Luulisi, että kemia on molemminpuolista, jollei kyse on jostain muusta. Onkohan tiede selvittänyt tätä ihmisten välistä kemiaa?

Vierailija
67/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen haistaa naisesta jos posliini kostuu. Sitten voi pitää kiinni ja harrastaa seksiä.

Vierailija
68/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toinen voi huomata että sä olet ihastunut siihen. Mutta ei se silti sitä samaa tunne sua kohtaan ainakaan yhtä voimakkaana automaattisesti!

Vierailija
69/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus molemminpuolista, joskus yksipuolista. Hämäävää: se on niin vahva tunne (maagista!) että helposti uskoo, että sen on pakko olla molemminpuolista. Nolottaa kun selviää, ettei.

Vierailija
70/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemminpuolista on yleensä ollu, kyllä sen aistii jotenki. ja se tunne vaan voimistuu, ei laimene.

Vierailija
72/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko paikalla yhtään miestä antamaan miesnäkökulmaa? Tunteeko miehet tällaisia kemioita vai onko vain naistenjuttu?

Vierailija
73/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kans aikoinaan tunsin tällaista kummaa kemiaa. Tiesin hänenkin olevan ihastunut minuun heti ensi tapaamisesta, vaikka oikeasti meni pitkään ennenkuin tunteet otettiin puheeksi. Ja mieskin sanoi tunteneensa välillämme jotain erityistä heti alusta asti. Mä uskon tähän juttuun. :)

Vierailija
74/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:31"]Olisko paikalla yhtään miestä antamaan miesnäkökulmaa? Tunteeko miehet tällaisia kemioita vai onko vain naistenjuttu?
[/quote]

Miksi tälle alapeukku?

Vierailija
75/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fyysistä vetovoimaa eikä mitään sielunkumppanuutta.

Vierailija
76/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:48"]

onkohan se kuinka todennäköisesti molemminpuolista vai vain oman mielikuvituksen tuotetta ja toiveajattelua? Onko kokemusta, oliko molemminpuolista kun tunsit jotain erityistä välillänne?

[/quote]

Oliskohan se skitsofreniaa, jos luulee tuntevansa jotain sähköä o_O

Vierailija
77/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se siitä että luultavasti seksi (omasta mielestä) olisi hyvää tuon ihmisen kanssa. Olisiko parisuhde, siitä se tunne ei kerro.

Vierailija
78/93 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:48"]Se on fyysistä vetovoimaa eikä mitään sielunkumppanuutta.
[/quote]

Fyysistä nimenomaan. Mulla on tunne että jos asia sanottaisiin ääneen, päätyisimme harrastamaan seksiä tämän tuttavan kanssa. Olen nähnyt siitä unta ja fantasioinut, mutta en kuitenkaan halua sitä tehdä. Olemme kumpikin varattuja, en silläkään, mutta myöskään siksi että tämä vetovoima välillämme päättyisi varmasti siihen. En halua tätä miestä itselleni, enkä usko että meillä olisi mitään mahdollisuuksia parisuhteessa. Nyt tämä tuo mukavaa piristystä arkeen ja tällaisena haluan sen jatkuvankin. Uskon silti että seksi hänen kanssaan olisi upeaa..
ap

Vierailija
79/93 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/93 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme