Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuntee sähköä/kemiaa itsensä ja toisen ihmisen välillä...

Vierailija
20.07.2015 |

onkohan se kuinka todennäköisesti molemminpuolista vai vain oman mielikuvituksen tuotetta ja toiveajattelua?
Onko kokemusta, oliko molemminpuolista kun tunsit jotain erityistä välillänne?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot yleensä aistii toisen kiinnostuksen, mutta usein se on tiedostamatonta. Esim Toisen pupillit saattaa laajentua kiinnostuksen takia ja kohde huomaa sen alitajuntaisesti ja hänelle syntyy mukava fiilis kyseisestä henkilöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:09"]Minä nuorempana tunsin kemiaa (ja olin varma molemminpuolisuudesta) muutamien miesten kanssa. Minulla oli hirvittävän huono itsetunto ja olin todella epävarma kaikesta. Jos olin johonkuhun ihastunut ja tuo mies vilkaisi minua toisen kerran tai vaivautui vaihtamaan pari sanaa kanssani, olin ihan varma että hänkin tuntee saman kemian. Yleensä nämä hetket sattuivat pikku humalassa baarissa. Tein itsestäni nolon monen monta kertaa.

Ikää karttui vähitellen ja itsetunto parani. Enää en kuvittele jokaisen moikkaavan miehen olevan minusta kiinnostunut. Aviomiehenikin tavattuani, ihastuin heti mutta hänen puoleltaan se ei tainnut olla samanlaista. Hän oli ajatellut että katsotaan nyt minkälainen nainen, mutta ei ollut ajatellut sen kummempia. Joskus on kertonut että noin kuukauden tapailtuamme jysähti kunnolla. Taisi tajuta että tässä on hänen elämänsä nainen =) 

[/quote]

Tämä voisi olla aivan sanasta sanaan minun kirjoittamani teksti. Hämmentävää :D

Vierailija
24/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastuminen ja hämmentyminen paljastaa myös usein kiinnostuksen

Vierailija
25/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö/kemia on sitä kun mahanpohjassa tuntuu ihan kunnolla, niin kuin kivi tippuisi mahaan. On vahvempi tunne kuin perhoset mahassa. Vahvaa fyysistä vetovoimaa. Voi kasvaa rakkaudeksikin mutta ei välttämättä.

Noin siis minä ajattelen kemiasta. En tiedä mitä te muut siitä mietitte.

Vierailija
26/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:24"]Sähkö/kemia on sitä kun mahanpohjassa tuntuu ihan kunnolla, niin kuin kivi tippuisi mahaan. On vahvempi tunne kuin perhoset mahassa. Vahvaa fyysistä vetovoimaa. Voi kasvaa rakkaudeksikin mutta ei välttämättä.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
27/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:24"]Sähkö/kemia on sitä kun mahanpohjassa tuntuu ihan kunnolla, niin kuin kivi tippuisi mahaan. On vahvempi tunne kuin perhoset mahassa. Vahvaa fyysistä vetovoimaa. Voi kasvaa rakkaudeksikin mutta ei välttämättä.

[/quote]

Juuri näin.
[/quote]

Mutta onks tälläinen sähkö tai kemia yleensä molemminpuolista? Vai voiko se olla täysin ykspuolista?

Vierailija
28/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tää ihanan sähköinen ketju! ;)

Vierailija
29/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:24"]Sähkö/kemia on sitä kun mahanpohjassa tuntuu ihan kunnolla, niin kuin kivi tippuisi mahaan. On vahvempi tunne kuin perhoset mahassa. Vahvaa fyysistä vetovoimaa. Voi kasvaa rakkaudeksikin mutta ei välttämättä. Noin siis minä ajattelen kemiasta. En tiedä mitä te muut siitä mietitte. [/quote] Juuri näin. [/quote] Mutta onks tälläinen sähkö tai kemia yleensä molemminpuolista? Vai voiko se olla täysin ykspuolista?

[/quote]

En osaa sanoa. Itse kun en tiedä, oliko vastapuolella vastaavia tuntemuksia kuin minulla, koska en koskaan ottanut asiasta selvää. Yksi henkilö on siis ollut selkeästi tässä mielessä vahvempi kuin muut, ja hän oli juuri sellainen persoona kuin joku tuolla alkupuolella kuvaili, siis sellainen läsnäoleva johon on helppo ihastua. No, kyllä hänenkin puolellaan ilmeisesti jotain tuntemuksia oli, mutta en tiedä ollenkaan minkälaisia ja miten voimakkaita. Minulla ne olivat sellaisia kuin olisi kerrostalo pudonnut mahaan :)

Vierailija
30/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:24"]Sähkö/kemia on sitä kun mahanpohjassa tuntuu ihan kunnolla, niin kuin kivi tippuisi mahaan. On vahvempi tunne kuin perhoset mahassa. Vahvaa fyysistä vetovoimaa. Voi kasvaa rakkaudeksikin mutta ei välttämättä. Noin siis minä ajattelen kemiasta. En tiedä mitä te muut siitä mietitte. [/quote] Juuri näin. [/quote] Mutta onks tälläinen sähkö tai kemia yleensä molemminpuolista? Vai voiko se olla täysin ykspuolista?

[/quote]

Voi olla yksipuolistakin. Jos minä pidän jotain miestä helkkarin seksikkäänä ja olisin valmis sänkyyn sillä sekunnilla, ei tarkoita että mies tuntee samoin.

Vierailija
31/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 lisää vielä, että ehkä on eri asia tuntea itse vetoa johonkin ihmiseen kuin tuntea sähköä/kemiaa itsensä ja jonkun toisen VÄLILLÄ. Mutta voi niitä kyllä olla todella vaikea erottaa, koska ne omat tunteet helposti sumentaa pään ja tuntuu hallitsevan koko maailmaa sillä hetkellä. Samasta syystä sitä myös helposti kuvittelee, että kaikki muutkin pitävät ko. ihmistä yhtä puoleensavetävänä.

Vierailija
32/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Haluaisin myös vastauksen tähän. Välillä tunnen vetovoimaa erääseen mieheen, välillä en. Katseista välillä olen päätellyt jotain, välillä en mitään. Tämmöistä skeidaa, josta ajatukset aivan sekaisin. Hitsi vie. 

Vierailija
33/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kumpikaan ihminen ei ole tuollainen edellämainittu läsnäoleva ja helposti ihastuttava persoona. Kun se kolahtaakin sen ujomman ja syrjässä pysyttelevämmän henkilön kanssa...

Vierailija
34/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni vuosia tajutessa, että oma voimakas tunne ja vetovoima ei aina ole olemassa ollenkaan tunteiden kohteelle. Lisälsi vaikka vetoa olisikin, toinen voi silti päättää olla seuraamatta viettiään/haluaan. 

Vierailija
35/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi tarjota miehen kokemuksia. Kerran oon kokenu vastaavan (alle 18v juttuja ei lasketa kun sillon moikkauskin saattoi mullistaa maailman). Jotenkin tän naisen kanssa oli niin helppo olla ja tuntui vaan niin hyvälle. Ei voinut muuta ajatellakaan. Baarissa siis tavattiin ja tapailtiin pari kertaa ilman että mitään fyysistä kun nainen seurusteli. Kummatkin oltiin n. kolmepymppisiä lapsettomia jos taustaa haluatte.

Sen jälkeen todettiin että ei oikein samanlaisia olla mut kemiat toimii. Siitä sit kehkeyty puolen vuoden seksisuhde mikä toimi tosi hyvin. Meni sit pilalle kun ajateltiin että on enemmänkin ja yritettiin seurustelua. No se ei todellakaan toiminut:D

Tästä ja muistakin suhteista oon tullu siihen tulokseen et jos on "sähköä" niin se on useimmiten seksuaalista. Ja se ei monesti kestä sillä tasolla kovin pitkään, että pitää olla muutakin merkityksellistä ihmisessä.

Vierailija
36/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama mies edelliseen niin nainen lopetti edellisen suhteen ennenkuin mentiin sänkyyn

Vierailija
37/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kellään oo toi kemia/sähkö johtanut pitkään toimivaan parisuhteeseen?

Vierailija
38/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tällainen sähkö, ts. siis ilmeisesti fyysinen ja seksuaalinen vetovoima, perimmiltään johtuu. Mikä sen saa aikaan? Ei ole ulkonäkö vain.

Vierailija
39/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:56"]Mistähän tällainen sähkö, ts. siis ilmeisesti fyysinen ja seksuaalinen vetovoima, perimmiltään johtuu. Mikä sen saa aikaan? Ei ole ulkonäkö vain.
[/quote]

No se on jo monta kertaa todettu tieteellisesti, että biologia ohjaa valitsemaan sellaisen kumppanin jonka geeniperimä on tietyiltä osin mahdollisimman erilainen. Se sit tuottaa vastustuskykyisiä ja selviäviä lapsia. Sitä se kemia on:)

Ennenkuin tiede sen selvitti niin naistenkirjallisuus ehti valitettavasti kehittyä:D

Vierailija
40/93 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:56"]Mistähän tällainen sähkö, ts. siis ilmeisesti fyysinen ja seksuaalinen vetovoima, perimmiltään johtuu. Mikä sen saa aikaan? Ei ole ulkonäkö vain.
[/quote]

No se on jo monta kertaa todettu tieteellisesti, että biologia ohjaa valitsemaan sellaisen kumppanin jonka geeniperimä on tietyiltä osin mahdollisimman erilainen. Se sit tuottaa vastustuskykyisiä ja selviäviä lapsia. Sitä se kemia on:)

Ennenkuin tiede sen selvitti niin naistenkirjallisuus ehti valitettavasti kehittyä:D
[/quote]

Ja se biologian ohjaaminen on useimmiten että erilaisilla geeneillä oleva ihminen esim. tuoksuu tosi hyvälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan