Tänään Dressmanissa..
Sain raahattua 8-luokalle menevän nuoren mieheni vaatekauppaan, kun hralla ei yksinkertaisesti ole enää farkkuja jotka sopisivat hälle. Suostui sovittamaan tasan yksiä, 1, farkkuja ja totesi ne hyväksi-ja ulos liikkeestä. Ei edes toisen värisiä, hyvin vaalean sinisiä, suostunut kokeilemaan, saati ostamaan. Ne oli ne keskisiniset jotka otti ja niitä sitten 2kpl. Slim fit jotakin mallistoa, yht.100€. Ei jumalavita, sanon minä. Yritin selittää ertä eikös se olis kiva että olisi toiset farkut hieman eriväriset, muuten näyttää siltä että kuljet niissä yksissä ja samoissa joka päivä mutta ei niin ei.
Seur kierroksella sitten tläosien kimppuun, tosin tartteis niitä collegehousujakin löytää puseroiden lisäksi. Siitä tuleekin ratkiriemukasta kun mieluiten käyttäisi ihan vaan yksivärisiä pitkähihaisia puuvillapaitoja missä ei ole mitään muuta kuin sileätä kangasta. Ei nappeja, ei kuvioita, ei printtejä, ei vetskareita ei mitään. Ja sellaisiahan ei oikein miehille myydä, valkoisia ja harmaita olen nähnyt, en muita värejä. Henkkamaukalta ennen niitä ostettu mutta ei riitä enää koot nuorten puolella. HUOKAUS!!
Terv.äärettömän vahvaluontoisen, konservatiivisen 179cm jäbän seniili, vielä alta 40v, mamma.
Tää on ihan huippu ketju :-D mulla on 5 v poika ja luoja minua varjelkoon vajaan kymmenen vuoden päästä keuhkomasta netissä, miten hyvä perse pojalla on ja raamikaskin on eikä mikään pulkannaru. Voi luoja :-D